Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 2472 ggr
Skogshumblan
4/26/12, 9:57 PM

Drar orakelkort i morgon.

I morgon fredag 27 april drar jag ett orakelkort från min "messages from your animal Spirit oracle"- lek för de fem första i tråden.

Min tolkning kommer läggas direkt i tråden. Allt du behöver göra för att få vara med är att vara medlem på sajten, ha en presentation och som sagt vara en av de fem första att anmäla sig. Om du vill kan du formulera en fråga ( inte ja eller nej-svar!) men det går givetvis lika bra att se vad universum låter komma fram.

Vill du se lite av korten så finns de här;

http://www.aeclectic.net/tarot/cards/messages-animal-spirit/

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
plutopellis
4/26/12, 9:58 PM
#1

Jag vill se vad universum har att säga mig! Glad

Skogshumblan
4/26/12, 10:01 PM
#2

Oki Pellis, du är med, fyra platser kvar.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sniff]
4/26/12, 10:10 PM
#3

Du får hemskt gärna dra ett kort åt mig! Glad Har en fråga: Hur blir nästa kärlek för mig? (Om det funkar som fråga, har inte varit med i något liknande förutSkäms)

Skogshumblan
4/26/12, 10:23 PM
#4

Hej Sniff och välkommen hit.

Din fråga var jättebra formulerad och du är också med i morgon.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Doris
4/26/12, 11:01 PM
#5

Hej Skogshumlan

Du får gärna dra ett kort för mig också Jag har ingen speciell fråga utan universum får säga sitt.

Allting är möjligt

Tarotstollan
4/27/12, 4:56 AM
#6

Ja, tack! Jag vill gärna ha ett kort för helgen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Maggan71
4/27/12, 5:31 AM
#7

Ett kort för helgen, tack så mycket! *ler*

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Skogshumblan
4/27/12, 6:41 AM
#8

Stollan & Maggan ni knep de sista platserna:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
4/27/12, 6:49 AM
#9

Pellis, din fråga gav dig "peacock Ler yourself stans out and be noticed" Känslan jag får är att du på något eller några sätt hamnat i roller eller medvetet valt att stå tillbaka lite. Varför? Nu är det dags att knacka hål på de där och komma fram. En påfågel är mycket vacker att se på, dess fjädrar eftersöks för skönheten i dem. Låt din inre klokhet och skönhet ta plats. Sprid ut dina vingar & låt alla runt dig se vilken tillgång du är och skönheten du har. Lycka till och hoppas kortet sa dig något.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
4/27/12, 6:57 AM
#10

Sniff, din fråga "hur kommer nästa kärlek bli för dig" gav dig "Cheetah; get clearing On your intention, stay focused and move quickly to achieve your goal" Du har svaret redan där tror jag. Känslan jag fick av detta kort är att du ska läsa på om cheetah, det är något i hennes kynne som kommer prägla nästa kärlek. Känslan jag får är att farten och explosiviteten som detta djur är förknippat med kommer prägla nästa relation eller kärlek du får. Kort och intensivt, inte för evigt men givande.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
4/27/12, 7:07 AM
#11

Dolla, Så kul att se dig här inne igen! Din fråga gav dig "cardinal: The polarities of your spiritual and physical pleasures are our of balance. Do whatever is necessary to bring them back into equilibrium. " Känslan jag fick i detta kort är balans, harmoni och längtan. Jag ser dig framför mig skratta och ha kul med andra. Har den sidan fått stå tillbaka lite för mycket i ditt liv kanske? Sök balansen i ditt liv. Balansen mellan enskildhet, andlighet, jobb, umgänge etc. Alla delad är inte och behöver inte lika stor plats men alla bitar måste till för att livet ska balanseras och vi ska må bra. Isolera inte dina känslor låt dem komma ut!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
4/27/12, 7:13 AM
#12

Stollan, din fråga om helgen gav dig: "blue heron; make à stand for what you believe in and do what feels right inspite of any judgement of dissaproval from other" Känns inte som att jag behöver skriva så mycket mer*ler*. Du vet när det är rätt så vila i det och vet att du har koll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
4/27/12, 7:17 AM
#13

Maggan, din fråga gav dig: " Platypus: stop complaining and focus your attention on the blessings in your life" Får en känsla av att något eller någon får dig att grubbla. Något ligger och skaver i tanken och din självkänsla. Skippa den skulden eller vad där är och gör det du kan utav allt det goda och positiva flödet i ditt liv. Man kommer inte alltid någon vart med människor hur gärna man än vill, så kör ingen i bott!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Sniff]
4/27/12, 8:26 AM
#14

Tack så mycket! Glad

Maggan71
4/27/12, 8:29 AM
#15

Tack, Skogis! Klockrent! Mitt långvariga flyt har tvärt avstannat… Men jag ska på't igen! Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

gnagarlover
4/27/12, 8:52 AM
#16

o missade jag detta hm.. jag som ville veta hur min utredning med fkassan gick=((kram

plutopellis
4/27/12, 9:12 AM
#17

Tack Humblan! Jo visst är det så men jag kände faktiskt redan igår att jag började "visa upp mig" så det kommer! GladKyss

Skogshumblan
4/27/12, 10:45 AM
#18

Gnagarlover, jag drar gärna kort för dig. Jag förstår vad du frågar efter men kan inte göra en läggning på den formuleringen. Kanske det är ok om jag formulerar om den så här: vad kan vara en tillgång för gnagarlover i kontakten me fk?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

liawilson
4/27/12, 10:54 AM
#19

åhh jag vill gärna ha ett kort.=) Hur ser det ut med chanserna att få erbete för mig längre fram?

*Kärlek & lycka*

Skogshumblan
4/27/12, 11:09 AM
#20

Lia Oki. Återkommer!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
gnagarlover
4/27/12, 11:11 AM
#21

helt ok med den  formuleringen.kram

Doris
4/27/12, 11:18 AM
#22

#11 Tack Skogshumlan för svaret och kul att att vara tillbaka hit in igen!

Jag håller på förändra mig själv kroppsligt och vågar visa mitt rätta jag Har nog med det att jag håller på att hitta mig själv mera Jag måste berätta har gått ner 18 kg i vikt så träning är en del av mitt liv just nu!

Allting är möjligt

Skogshumblan
4/27/12, 12:02 PM
#23

Dolla härligt att läsa!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
4/27/12, 1:41 PM
#24

Gnagetlover. På din fråga vad kan vara en tillgång för dig i detta med fk dök "condor" upp: " You're to enmeshed in this situation. So step back and see the bigger picture before maning any decisions or taking action" Tror inte jag behöver skriva mer men känslan jag får är att du är för låst och uppstressad över den här sitsen. För fast i din egen tanke så du missar att fk försöker lösa din fråga på längre sikt än du kanske ser och kan ta till dig. Lycka till med fk!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
4/27/12, 1:51 PM
#25

Lia jag formulerade om din fråga till "vad hos dig själv kan vara en tillgång då du framöver söker jobb" och "manatee" kom fram: "accept the situation as it is rather than fighting to change it" Du vill jobba vilket är positivt men försök att inte stirra dig blind utan se dig noga runt så kommer din styrka leda dig rätt. Hoppas det var lite ledning. Lycka till!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

liawilson
4/27/12, 1:52 PM
#26

Tusen tack! Jag antar att jag är på rätt väg då ;)

*Kärlek & lycka*

Skogshumblan
4/27/12, 1:53 PM
#27

Strax låser jag tråden. Känner mig färdig för denna gång. Tack för att jag fick lägga för er, spännande!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: