Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1160 ggr
Jessica Holländare
2012-04-26 15:03

Torsdag 26 April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmiddag alla!!

Nora är hos mamma en stund och jag fick lite egentid. Råkade snöa in mig på en sida i tron om att de hade gratismönster för att sy barbiekläder och hittade beskrivning på hur man kan göra en soffa istället! Förvånad Och jag som är en aning galen letade fram vad jag hade hemma och gjorde en egen variant.. Får se vad Nora-bus säger när hon kommer hem… Tungan ute


Annons:
Jessica Holländare
2012-04-26 15:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En bild till…


Skogshumblan
2012-04-26 15:28
#2

Goddagens! Jessica wow! Om Nora säger annat än positiva saker- dra in lördagspussen!;) Själv har jag varit med min dotters mullegrupp ute i skogen i morse, väldigt trevligt och lagom ansträngande för dotera mi. Resten av dagen har jag bara varit, virkat lite och sanerat efter dotera som vägrar ha blöjor men inte riktigt grejar det här med att känna igen behovet innan det är försent. Men trägen vinner. Förr eller senare grejar vi det! :P Ha en fortsatt fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
2012-04-26 16:21
#3

Ååå, va kul! Nu förstår jag varför man skaffar barn plötsligt… jättefin Jessica!

Hinner dock bara ett inlägg till innan jag ändrade mig, tack skogis…

Haha… Flört

Här är det inga barn bara bus, ska oxå hitta nåt pyssligt att pyssla med efter jag skickat iväg ansökningar till skola till hösten… wiiiiieeee…. Skrattande

Skogshumblan
2012-04-26 17:27
#4

Starkis, ja det har sina sidor- goda som lite mindre goda att ha barn;) Hoppas det går bra med ansökningarna så du hamnar där du ska!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
2012-04-26 17:45
#5

Tack, det hoppas jag oxå! ;) Fast det vet jag att jag gör… =)

Jessica Holländare
2012-04-26 17:56
#6

Trevligt med en runda i skogen Humblan! Och det dröjer nog inte så länge till innan du inte behöver sanera mer. Glad Min odåga lärde sig superfort när hon väl fattade grejen…

Spännande med ansökningar C Stark. Hoppas det blir något bra!


Annons:
Skogshumblan
2012-04-26 18:16
#7

Jessica, hoppas du har rätt:D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2012-04-26 19:31
#8

GodaftonSkrattande

Sicka läckrea soffor Jessica, ja vad gör en mamma då hon väl är barnledig??? Pysslar med saker till barnen förståssTungan ute

Mullepromenix låter trevligt. Hade Ni nåt bra väder skogis? Här har det spöat ner heeeela dagen, först nu ser det ut att lätta. Känns mer som oktober, det har varit mörkt och dystert idag.

Starkis, låter som du gillar skolan, ska påminna digFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
2012-04-26 20:00
#9

Jag har badat och klippt Pixie pudel, äntligen klar efter fyra timmar Tungan ute Vi var lite osams om tassarna idag som vanligt, hon tycker inte att de varken behöver rakas eller få klorna klippta. Vi har bara tjafsat om det i två år nu… *suck* bara att inse att inte alla är så snälla som Albin som står rätt upp och ner och låter mig göra som jag vill.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
2012-04-26 20:06
#10

Tjena hopp alla glada!

Idag har vi varit och fixat ny firma till bergvärmen. Flera som kunde rekomendera sedan påpekade gubben själv att han installerat hos sambons kusin och då kände vi att ja det här blir bra. Så nu är det fixat och klart, ska bara kommunen godkänna så ska här borras! Tack Pagan! Kyss

Snygga soffor syrran! trodde nästan de var köpta när jag såg bilden på fb Glad

Annars? Njae, lite gnäll kvar efter vaccinationen från sonen. Tror han fick ont i benen av dom den här gången. Men annars har vi haft en riktigt bra dag idag!

Fått sålt två av våra på tok för stora fiskar! Försökt ett tag här inne på iFokus men inte fått napp så bestämde oss för djuraffären men idag ringde en som verkligen verkligen ville ha dom!! Hon hade haft denna modellen i över 42 år, i alla möjliga färger men inte just svart som vår är och hon var så glad! Och då blir ju jag så glad!! Skrattande

Så idag är vi glada helt enkelt Glad

Puss och kram på er alla!

Jessica Holländare
2012-04-26 20:12
#11

Gött att vara glad!! Skrattande

Jag har gympat!! Förvånad Avslutning för terminen på Noras gympa och då fick ledarna för sig att mamma och pappa skulle vara med.. *suck* Hoppat i hoppgropen!! Den var UNDERBAR!! Och airtracken (en megastor uppblåst grej) var också supercool!!! Så det var ganska roligt att vara med.. Tungan uteGlad

Och Amandla, tycker dina gosiga vovvar verkar toppen även om en av dom inte vill klippa klorna..


Amandla
2012-04-26 21:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jodå, gosiga är de! Har jag visat den här bilden förut tro? Pix var inte så gammal här, fyra-fem månader nånting tror jag. Hon försökte på alla sätt att sno åt sig Albins tuggben, men det gick inte, för han la sig på det Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
2012-04-26 21:08
#13

Haha! En sån underbar bild amandla!

Annons:
Jessica Holländare
2012-04-26 21:09
#14

ÅÅÅH!! Vad gulligt!!


Pagan
2012-04-26 21:31
#15

Härligt PellisFlört och så himla kul att firrarna fick en chans hos en som blev så själaglad. Jag har också firrar, man kan säga att jag är en ofrivillig fiskägare. De bara dök ner i dammen en dag, TACK!! svärmorObestämdsedan fick jag inhandla akvarium för de inte skulle riskera frysa på vintern. Tror inte jag gör det minsta rätt men de verkar ju frodas iallafall.

Amandla sicka sötnosar du har. har alltid varit lite avvaktande till småhundar. ettriga, skälliga och bitiga. Men dina ser ju bedårande ut och de bits kanske inte så mycket

Jessica nu blir jag orolig för din värk juuu, gympa vuxna fruntimretTungan ute kan aldrig vara braSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2012-04-26 21:35
#16

Nej det är verkligen inte bra med gympa!! Flört


Amandla
2012-04-26 21:42
#17

Hm, om jag skulle påstå att mina hundar aldrig skäller så skulle jag blåljuga. Särskilt Albin, honom brukar vi kalla för Ljudbangen. Säger en del om styrkan på hans skall, det är värsta tinnitusvarningen på det. Jag brukar varna gäster… Obestämd Han är helt hopplöst fall på skällandet, jag har provat allt, tro mig, allt!

Och Pixie bet mig senast förut, men det var för att jag klippte klorna på henne och hon avskyr det. Börjar misstänka att klotången är slö och nyps, för hon reagerar lite för mycket nu. Annars bits hon inte och blir tyst så snart man säger till.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2012-04-26 21:43
#18

Hej hopp i kvällsmörkret.

Pellis, skönt att ni hittat en firma ni litar på och att fiskeländet löste sig.

Jessica, gympa är sällan bra, antingen blir man fast i det eller så skadar man sig.Tungan ute

Amandla, vilka gullegrisar du har. Pudlar är ju lite coola faktiskt.

Får ma skryta lite här? Jessica har ju redan börjat så vem bryr sig om lov…

Jo ser i idag har jag lärt mig virka mormorsrutor. Ja det tog ett x antal försök och ett gäng mindre harmoniska harager men nuså, nu tror jag att jag är impad av mig själv. Finns hopp om att tjejen som beställt filten får det inom en kort tid och att den faktiskt blir rätt ok, fast en totalrookie på sånt här har gjort den.

Har till och med utsett mitt nästa virkprojekt, kolla in på textilhantverk i fokus och kika efter tråde african flowers, det mönstret ska bli gardin i hallen, ska fixa ljusa fina färger som passar in, blir nog lite offwhite och svagt svagt beige/sand eller liknande.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2012-04-26 21:44
#19

Heja dig Humblan! Virka är kul!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jessica Holländare
2012-04-26 21:46
#20

Bara för att förstöra ditt skryt så lärde jag mig det i måndags och lyckades på första försöket!! Sen fick jag tips om hur jag virkar in trådarna så det är lätt att byta färg och inte behöva fästa mass efteråt. Skryt på hög nivå från mig!!! *mohahahhaha*


Annons:
plutopellis
2012-04-26 21:53
#21

Duktig du är skogis Glad

Pagan
2012-04-26 21:53
#22

virka, jösses, vetetusan om jag har tålamod till det. Lärde mig nästan sticka en gång men det blev så jäkla långt för ingen sade till mig att avmaskaRynkar på näsan

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2012-04-26 21:56
#23

*asg* Vilka problem Pagan!! Tungan ute


Amandla
2012-04-26 22:00
#24

*lol*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2012-04-26 22:03
#25

jesssica, kul för dig, själv är jag ju ett måndagsexemplar och det vet ej sjutton vad den ängel som satte ihop mig hade gjort i helgen för det var inte mycket som blev "toppklass" om man säger såTungan ute

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2012-04-26 22:03
#26

Jag ska vara tyst. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-04-26 22:15
#27

ja men jag fick ett stort fint kuddfodral av det som skulle bli……….nåt annat, var ganska stoltCool

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
2012-04-26 22:18
#28

Jag vann på of. Var närmast med att gissa datum. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-04-26 22:23
#29

of?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2012-04-26 22:24
#30

Gamla Spökis. Oförklarade Fenomen Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2012-04-26 22:26
#31

ahh grattis Isa!Kyss

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2012-04-26 22:28
#32

där har jag aldrig hälsat på

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2012-04-26 22:31
#33

Tack Skogis

Pagan VAFörvånad har du aldrig varit in där och hälsat på? Jösses då har du missat en del intresant.Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-04-26 22:55
#34

Finns ju så många isa, men nu e jag medlem. Fick ju plötsligt en luckaTyst

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
2012-04-26 22:56
#35

Hehe. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-04-26 22:57
#36

Nu nattar jag mig. Jösses vad tiden går när man har kul. Men 4.00 ringer klockan å då ska Pagan vara Pigg och glad.Guld i mun

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-04-26 22:58
#37

Natti Pagan, sov gott och ha en bra dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2012-04-26 22:58
#38

OM jag är vaken så skickar jag lite hurtbulletankar och pigga upp dig med. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
2012-04-27 10:16
#39

Humblan, jag hade ev virkexpert jämte mig så jag fuskade ju lite!! Flört Vill göra en filt med mormorsrutor någon gång…


Skogshumblan
2012-04-27 10:34
#40

Jessica. Det är inte så svårt, bara man läser vad som står och inte som man tror det står *flinar*

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
2012-04-27 10:37
#41

*asg* Ja det stämmer ju!! Jag försökte för ett år sedan, men då fattade jag inte ens vad en maska var!! Förvånad Det blev en knöl… *hihihihi* Men nu när jag väl fattat grejen så förstår jag ju vad det står!! *lycklig*


Annons:
Elpida
2012-04-27 15:03
#42

Jösses vad ni är duktiga och kreativa!!!

Jag är jättebra på att… hmm…. .. jo zumba förståss (phu, tur jag kom på något iaf Tungan ute) Jag hade nog inte blivit bortgift om man skulle gått efter det där med handarbete, även om jag faktiskt sytt några tavlor i korsstygn…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
2012-04-27 15:14
#43

Elpida nä inte jag heller. Är katastrof på hemmafrus-planen men en hängiven amatör i judo & virksvängen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: