Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1068 ggr
Skogshumblan
4/22/12, 7:24 AM

Söndag 22 april

God morgon! Så var det söndag igen, härligt med en hel dag ledigt! Hoppas du får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Isa56
4/22/12, 7:37 AM
#1

Godmorgon Skogis och alla andra. Skrattande

Uppe med tuppen ser jag Skogis. Flört

Mulet men rätt skönt väder. Blir en tur sen för att handla lite.

Ha en skön dag med dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag gläds åt att utvecklas. Jag lämnar alla reservationer bakom mig."

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
4/22/12, 7:49 AM
#2

Ja Isa min kropp är en vanekropp, vaknar damma tid som den brukar oavsett veckodag. Så nu när den är inställd på att vakna vid 5.45 så är det ju bara att tacka för att universum ser till att min väckarklocka funkar;) Skämt å sido är det skönt med den ro som blir när resten av gänget sussar. Kan tänka och ta det lugnt i godan ro:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
4/22/12, 8:09 AM
#3

Jag känner igen det där. Var så skönt med den stunden på morgonen och kvällen när kidsen/maken sov och allt var tyst. Balsam för själen.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
4/22/12, 10:31 AM
#4

Goddagens

Jag tog sovmorgon jag, blev ju lite sent igår. Idag ska jag deklarera. En massa extra papper att hålla reda på då jag sålde mitt hus förra året.

Här är det grått och trist, ser ut att bli fortsatt regningt under dagen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
4/22/12, 10:58 AM
#5

Godmorgon!

Ni är tidigt uppe trots allt skålande igår! Flört

Egen tid är som ni säger - guld värt och balsam för själen.
Idag skall jag  sysselsätta mig med liknande arbetsuppgifter som dig Pagan. Papper, räkningar och andra "to do saker".

Grått även i min stad så jag ska ta tillfället i akt och tända ljus och inte få dåligt samvete för att jag inte går ut - mys!!

Och blir det pengar över efter räkningarna så ska jag klicka hem en ny efterlängtad lek…. Glad

Härlig dag till alla!!

Amandla
4/22/12, 12:48 PM
#6

Trött idag, fast jag är van. Ska fortsätta med lapptäcket jag började på igår, det går så fort när det är stora bitar! Jag varvar ofta att sy pillerjobb med att sy sånt som går undan så känns båda delarna lite roligare.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Pagan
4/22/12, 2:16 PM
#7

Deklarationen klar! Nu återstår bara att se om alla avdrag går igenomTungan ute gott hopp!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
4/22/12, 3:02 PM
#8

Blev ingen vila & ingen judo idag. Valde att odla kärleken och stanna hemma och städa. DET är kärlek för fy &@3!%> för att städa! Drog som så ofta orakelkort idag och då dök en ny liten skönhet upp, fjärilen: "Beautiful butterfly has fluttered into your reading to remind you of the powerful transformational energies at work in your life. If something important seems to be stagnating, know that transformation is at work just below the surface—and just like the caterpillar, the “cocooned” situation you're fretting about is about to be freed." Tja, vad mer kan sägas tjejer? ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
4/22/12, 3:15 PM
#9

Den var mitt i prick den, Humblan!

Min son, den lille elektrikern, har just borrat nytt hål i vardagsrumstaket och dragit i en krok så vi kan hänga kristallkronan _över_ bordet  istället för bredvid. Duktiga ungen min <3 Och ja, kroken ska hålla för tyngden.

Glömmer aldrig för ett antal år sen, jag fick hjälp av en killkompis att sätta upp ett vitrinskåp på väggen i köket. Han visste vad han gjorde, sa han. Efter några månader hörde jag ett mysko ljud när jag satt vid köksbordet, gnaaaaaak och så såg jag hur skåpet långsamt lossnade från de övre skruvarna och sen small i golvet. Gissa hur glad jag var att mina söner inte var hemma? Om den äldste suttit på sin plats hade han fått skåpet i huvudet…

Märkligt nog höll flertalet av sakerna i skåpet, förutom de dyra servisdelarna jag nyss fått Obestämd


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
4/22/12, 3:20 PM
#10

Amandla, ja den var helt otrolig den där fjärilen. Härligt med din händige son, hoppas kronan kommer mer tills rätt nu då.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
4/22/12, 5:51 PM
#11

Här vräker regnet ner precis som det gjort hela natten. Det passar ju bra eftersom det tydligen är Jordens dag idag enligt Googles skylten! Kan inte påminna mig att jag hört det innan att jorden har en egen dag. Men självklart skall hon ha det så GRATTIS MAMMA TELLUS PÅ DIN DAG Kyss!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
4/22/12, 6:12 PM
#12

#5. Vilken lek skall du klicka fram? Inte nyfiken alls!Oskyldig

Hoppas att det blir pengar över, alltid kul med en ny kompis att leka med och framför allt lära sig mer med.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
4/22/12, 10:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

swich så blev det söndagskväll. Helgerna har en förmåga att gå undan minsann. Sov gott alla - det ska jag göra.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
4/22/12, 10:25 PM
#14

Sov gott själv Pagan. Själv har jag eftermiddag. Och du skicka inga morgonpigga tankar som väcker mig fyra imorgon bittiFlört

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
4/22/12, 10:29 PM
#15

hahaha, nu ger du mig ju idéer IsaSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
4/22/12, 10:31 PM
#16

Jag hör av mig. Sitter just nu med ett par trikåbrallor i svart/rosa. Det du haha Flört Springer supersnabbt i dem. OskyldigCool

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
4/22/12, 10:33 PM
#17

Seriöst borde du göra det. Som ett litet experiment. Så får vi se om tankens makt klarar att väcka mig. Ingen fara jag somnar om igen. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
4/23/12, 4:02 AM
#18

Är du vaken Isa?;) Förlåt kunde liksom inte låta bli. Ser fram mot att få se dig irl, och i valrossoutfit dessutom! ;P Säger godnatt nu. Blev en sväng om barnakuten med dotera som hade hela kroppen full av nässelfebersutslag som kliade på henne. Säga vad man vill om svensk sjukvård men när den funkar är den bra!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
4/23/12, 8:28 AM
#19

#18 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Nope Skogis.

Jag sov vid den tiden, vaknade vid halv sex nåt.Skrattande

Stackars tös, är så synd när barnen är sjuka. Jag pudrade mina med potatismjöl när de hade kliande utslag typ mässling, vattenkoppor osv.

Får hoppas din tös är bättre nu. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
4/23/12, 9:20 AM
#20

Isa äsh då, får ta i mer nästa gång då;) Ja kliandet är borta och nu är det bara lite feber kvar. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Isa56
4/23/12, 9:24 AM
#21

Hehe, du får nog göra det. Ta i från tårna. Flört

Skönt att det slutat klia på dotera. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Upp till toppen
Annons: