Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

God morgon 19 april

2012-04-19 09:00 #0 av: Elpida

God morgon universum, moder jord, andevärlden, änglarna och alla väsen!

En gråmulen torsdag, inget ovanligt. Gick faktiskt till jobbet idag, det är ju så himla skönt (när det inte regnar/haglar/snöar..) Ikväll ska jag spendera lite tid med den lilla damen i huset, hon behöver det.

Hoppas ni har, om inte sol ute, sol i sinne och att det blir en helt fantastisk torsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Anmäl
2012-04-19 09:37 #1 av: [Momiji]

Gomorron!

Sitter och ser på tv och har pendlat lite nu på morgonen. Är bjuden på te hos en kompis senare idag.

Ha en trevlig dag!

Sol Anna Måne
Medarbetare på Sagan om Ringen iFokus
Even angels fall ♪ ♫ ♪ ♫ ♫ ♫ ♪

Anmäl
2012-04-19 10:04 #2 av: [C Stark]

Sol inne, sol i sinne... med lite tur så tror jag den tittar fram här lite senare dock. Fram till dess ska jag måla!
Riktig bra dag önskas alla på jobb eller inte! Skrattande

Anmäl
2012-04-19 10:44 #3 av: Jina.

God morgon.

Har redan hunnit att lägga lite tarot :)

Känner mycket energi idag och är allmänt glad!!

Kram på er!

Anmäl
2012-04-19 11:09 #4 av: plutopellis

Godmorgon alla!

Ville dela med mig av en bild jag stal från facebook, bör väl vara ok att publicera eftersom den vandrar runt på fejjan annars får ni ta bort den Glad

Anmäl
2012-04-19 11:23 #5 av: Amandla

Morrn da! Överraskade mig själv med att vakna strax efter nio, gick inte att somna om så okej då, jag klev upp. Har märkt att jag inte behöver sova riktigt lika länge på sista tiden, kanske att min kropp börjar förstå att den faktiskt sover om nätterna?

Jag har ju haft sömnproblem i så många år, det är fortfarande märkvärdigt att jag somnar alls Flört och dessutom sover i flera timmar åt gången!

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-04-19 12:06 #6 av: Jessica Holländare

Jag hade lovat en bild på mitt fabeldjur som jag virkat. Det blev någorlunda bra med tanke på att det är det första jag virkat!!

Observera att svansen inte är en klump. Det är bara en blomma jag knutit fast på svansen på order från min lilla busunge. Kyss

Anmäl
2012-04-19 12:11 #7 av: plutopellis

Hahahaha! Söt Glad verkar vara ganska stor?

Anmäl
2012-04-19 12:13 #8 av: Jessica Holländare

Ja, den är stor. Som hela min underarm, från armbåge till fingerspetsarna ungefär.. Glad

Anmäl
2012-04-19 13:03 #9 av: Elpida

#6 Men gud så söt!!! Ser ut som något från mumintrollen Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Anmäl
2012-04-19 13:38 #10 av: [C Stark]

#5 Gud så härligt!! Vet verkligen hur det känns med sömnbrist. Man blir oerhört tacksam för lite! Flört Visst är det gudomligt att sova och vakna som en människa!

#6 Haha, fantastisk fin!!

Anmäl
2012-04-19 15:17 #11 av: Skogshumblan

Hej alla fina.

Härligt med sömnen som funkar.

Ljuvligt sött gosedjur som virkats!

Skönt att leva, trött - godnatt;)

Anmäl
2012-04-19 16:25 #12 av: Isa56

God kväll allesammans. Skrattande

Vad söt den är Jessica. Tungan ute

Skönt att du fått sova .

HEJ,Vakna Skogis! Du kan väl inte sova nu? Idag är det exakt två år sedan jag blev medis här. Du måste gratta mig först ju. Förvånad Snälla Oskyldig

Tigger inte alls. Haha Flört

Ha en skön kväll

Kram Isa

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-04-19 16:35 #13 av: Skogshumblan

Grattis Isa!

Anmäl
2012-04-19 16:40 #14 av: Isa56

Tack vännen. Nu är jag glad igen Flört

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-04-19 17:04 #15 av: [Momiji]

Massor med te i magen nu Glad Lyckades hitta en flanell-nattskjorta på rea när jag gick hem också. Jätteskön fast ärmarna är för korta Tungan ute

Sol Anna Måne

Anmäl
2012-04-19 19:42 #16 av: Jessica Holländare

Momiji - Bara att klippa av dom och göra den kortärmad!! SkrattandeTungan ute

Tack alla!

Anmäl
2012-04-19 20:40 #17 av: Isa56

#16 Jessica har du kikat in på Amigurumi här på ifokus? Det är en sajt om i första had virkade smådjur. Finns en hel del roligt att läsa där. Tungan ute

Anmäl
2012-04-19 20:46 #18 av: Jessica Holländare

Jag är medlem där. Flört Fick hjälp med svansen där inne då det var fel i mönstret... Tack för tipset!

Anmäl
2012-04-19 20:49 #19 av: Skogshumblan

Ja den sajten och handarbete har räddat mig med. :)

Anmäl
2012-04-19 20:49 #20 av: Isa56

Haha Jag är också medlem där. Fast väldigt osynlig. Och tyst. OskyldigCool

Anmäl
2012-04-19 20:53 #21 av: Skogshumblan

Schhhh Isa, sluta hänga ut mig sådär;)

Anmäl
2012-04-19 20:54 #22 av: Isa56

# Skogis Flört

Anmäl
2012-04-19 20:54 #23 av: [Momiji]

Äh, jag viker bara upp ärmarna lite Glad

Sol Anna Måne

Anmäl
2012-04-19 20:57 #24 av: Isa56

#23 Låter enkelt och praktiskt Momiji. Tungan ute

Anmäl
2012-04-19 20:58 #25 av: Amandla

Apropå handarbeten, är inte de här härligt fula och roliga på samma gång? Skrattandehttp://www.tradera.com/--sy-tolv-stjarndockor-en-for-varje-stjarntecken---auktion_340981_152981382

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-04-19 20:59 #26 av: Pagan

Goderafton alla goa

Hoppas Ni haft en bra dag. Ni är ju väldigt kreativa iallfall det ser jag ju. Jessica, var detta ditt första försök? Såååå sötSkrattande

Isa stooort grattis på 2 års dagen

Anmäl
2012-04-19 20:59 #27 av: Pagan

så coola AmandlaSkrattande

Anmäl
2012-04-19 21:03 #28 av: Jessica Holländare

Japp, första försöket! Skrattande Jag är riktigt stolt!

Anmäl
2012-04-19 21:03 #29 av: Isa56

Känner mig som en mycket gammal inventarie. FörvånadTystTungan ute

Tack vännen. Kyss

Anmäl
2012-04-19 21:05 #30 av: [Momiji]

Hmm, borde kanske göra middag snart Oskyldig

Sol Anna Måne

Anmäl
2012-04-19 21:12 #31 av: Skogshumblan

Isa ja men inventarier är bra. Saker som blir kvar trots nycker, -ismer och moden! ;)
Värre är det med halvmogna blåbär som jag ;P

Anmäl
2012-04-19 21:35 #32 av: Isa56

Jag samlar på blåbär. Älskar dem. Så jag släpar dig med mig.

Kyss

Och nu säger jag godnatt klockf*n ringer kvart i fyra imorgon bitti. Måste hinna en vända med valrossen i den svart/rosa trikån också och mata Agda. Flört

Anmäl
2012-04-19 21:37 #33 av: Skogshumblan

Godnatt Isa, och du behöver inte släpa mig. Jag går så gärna brevid. Även då du är klädd som Valross ;)

Anmäl
2012-04-19 21:39 #34 av: Isa56

Haha gott att höra. Cool

Kram allihopa. Kyss

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.