Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 780 ggr
plutopellis
2012-04-17 08:33

Tisdag 17 april

Godmorgon alla!

Sovit som en stock men hade gärna sovit liiite mer men man kan inte få allt.

Idag är sonen feberfri. Får man säga tyvärr? För det var så mysigt och gosigt igår! Hade gärna haft det tempot idag också Flört nä, det är skönt att han är piggare.

I eftermiddag åker sonen och gubben iväg för att klippa sig och lämnar mig ensam…. Med veden! Foten i munnen

Ligger faktiskt lite snö på gräset ute… Tur jag inte planterade ut alla mina sådder under helgen som var som jag hade planerat.

Kram på er alla där ute! Hoppas ni får en toppendag!

Annons:
Elpida
2012-04-17 08:51
#1

God morgon Pellis!

Här har snöanfallet gått över.. för tillfället, det vräkte ner för en stund sedanObestämd. Vi som stängde av värmen i huset igår… kanske får revidera det beslutet.

Idag är det jobb, jobb, jobb, zumba och soffan!Glad

Hoppas du fått sova inatt Jessica, annars får vi samla ihop oss till en gemensam healingKyss.

Önskar er en finfin tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jessica Holländare
2012-04-17 09:47
#2

Healing hade varit gott Elpida för jag känner mig helt urlakad på energi. Men jag har faktiskt sovit bra inatt! Glad

Sol ute idag. Jag ska försöka ta mig till simhallen med min lilla odåga idag. Ska bubbla i bubbelpoolen tänkte jag…

Kram på er alla!


[C Stark]
2012-04-17 10:03
#3

God morgon!
Jag har missat mycket ser jag, det går inte att var borta ett par dagar förstår jag, haha…
Grattis i efterskott båda!!
Bubbelpool och healing lät inte alls fel, men jag ska nöja mig med ett alldeles nyanlänt kit med hemmaspa idag och hoppas att både solen och mina änglakort dyker upp här idag!
Glad

Ha en fin dag alla!

Jessica Holländare
2012-04-17 10:05
#4

Låter härligt C Stark. Skrattande


Elpida
2012-04-17 10:06
#5

#2 Jag har en liten healingsession ikväll kl. 20, jag kan ta med dig då om du vill. En bra förutsättning är att du vid den tiden sitter/ligger bekvämt, inget som stör runtomkring och kan lugnt ta emot energierna. Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jessica Holländare
2012-04-17 10:30
#6

#5 Oj, oj.. Ingen tv, dator och virkning… Men ja, tack! Hade varit jättespännande ju!! Skrattande Jag har aldrig varit på healing då min rygg inte tycker om ändrade energier. Gör JÄTTEONT!!! Både magnetfält och energifält gör det värre nämligen…


Annons:
Elpida
2012-04-17 13:26
#7

#6 Då gör vi ett försök kl. 20 Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jessica Holländare
2012-04-17 15:09
#8

Underbara du Elpida!! Kyss


Skogshumblan
2012-04-17 19:12
#9

God kväll. Idag har jag varit tillbaka i skolans värld igen. Till den skola där allt började i höstas dessutom. Ett tecken? Det är underbart att leva och jag är så tacksam att jag får jobba med det jag älskar och velat få göra hela mitt liv! Hoppas healingen funkar Jessica, låter inget vidare:/ Ha en fortsatt skön kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2012-04-17 19:18
#10

Gokväll i stugorna. Skrattande

Har kämpat med en läggning för mig själv, med varierande svar på korten.

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Allt jag kommer i kontakt med är en succè. Jag drar till mig välstånd i alla former."

Och med de orden önskar jag alla en trevlig kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Momiji]
2012-04-17 19:43
#11

Nu har mamma äntligen fått sin tavla. Hon verkade gilla den

Pagan
2012-04-17 19:50
#12

Här var det liv i luckan. Godkväll på er. Hoppas du mår bättre strax efter 20 Jessica, Elpida kan detta!! Hur gick det med sol och spa C stark? Kom dina änglakort? Pellis, ont i axlarna av veden? Momiji, klart din mamma blev glad! Skogis låter ju underbart, så gott! Isa allt väl? Kram på dig tjejenKyss

Här har det varit alla 4 årstiderna idag, inkl hagel. Ja det är ju omväxlande iallafallFoten i munnen

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2012-04-17 19:53
#13

#12 Klart hela årets väder på en dag. Det är ju "min" månad April.  FlörtCool

Har varit likadant här ner i söder.

Jo då har börjat få bukt med mig själv. Oskyldig

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
[Momiji]
2012-04-17 19:58
#14

Tavlan får visst hedersplatsen i mammas sovrum. Upphängd över garderoben så hon ser den direkt när hon vaknar(fast hon ser den ändå inte direkt när hon vaknar för som alla andra i familjen så är hon nästan blind utan glasögon Tungan ute). Nu blir det tv och läsa resten av kvällen

Skogshumblan
2012-04-17 20:01
#15

Momiji härligt! Pagan jajamensan, välkommen hem älskling! ;) Isa, ja tack de orden tar jag gärna till mig. Louise Hays alltså. ;P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2012-04-17 21:11
#16

Låter trivsamt, skönt och gott alla treSkrattande ja ibland måste man ta sig genom lager på lager av olika väder och känslor för att landa där man borde varit från början liksom…Flört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
2012-04-17 21:36
#17

Tack… solen fann jag tillslut efter en timmes promenad, fantastiskt vad mkt energi som strålan fyller på med! Men var helt slut när jag väl kom hem så jag orkade inte mer än att ställa upp alla spa-produkter på badrumskanten, haha… änglakorten kom inte heller men med den orken så gjorde det inget….mañana mañana… Flört

Håller verkligen med om vädret, det är högst trassligt att veta vad man ska ta på sig från den ena stunden till den andra. Går ut i vårkläder men måste ta lokaltrafikenhem för att det sen blir vinter igen…. Glad

Momiji, får vi inte se ditt verk? Det är väl klart hon blev glad! Det är ju det bästa man kan få av någon, tid och kärlek på en duk! Glad

Pagan
2012-04-17 21:48
#18

i morgon e en annan dag…..Skrattande tur du har bussar där du bor iallafall. Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
2012-04-17 22:28
#19

Jaha, som vanligt sitter jag här på övertid, nu måste jag gå och nana kudden. Sov gott alla och dröm kreativa drömmar.

Det som du kan föreställa dig - det finns redanFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
2012-04-18 07:46
#20

# 17 Ska fara och fixa en bild på den i ram senare idag, annars finns själva bilden i måndagstråden

Annons:
Elpida
2012-04-18 08:24
#21

#20 Din Avatar är helt förtjusande, bilden är så skön i färgerna. Duktig du är!!!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Momiji]
2012-04-18 08:39
#22

Tackar Skrattande

Upp till toppen
Annons: