Annons:
Etikettandlig-medial-utveckling
Läst 1607 ggr
Maggan71
2012-04-16 19:33

Manifestera mera! *leeer*

Jag tackar ofta och mycket för ALLT! När en älg springer framför bilen så tackar jag för att den var tillräckligt långt bort, och jag tackar för naturupplevelsen.

Jag manifesterar ofta när det gäller min ekonomi - och av erfarenhet vet jag att det funkar! Så nästa gång blir manifestationen starkare och lättare… Ett hjul som snurrar i rätt riktning!

Senaste månaderna har hela min buffert försvunnit pga bilhaveri, tandvård, glasögon till dottern… Jag har inte gnällt, utan varit tacksam för att jag HAFT pengarna! Skrattande

Dottern ska på konfirmationsresa i sommar och den ska betalas nu i april. Ingen buffert kvar, STOOOR utgift för mig! MEN… på förhand har jag tackat för "pengarna som på ett underbart sätt kommer till mig när jag behöver dem".

Förra veckan fick jag brev från min förra arbetsgivare (jag bytte jobb i januari). De har missat att betala ut min ersättning för en beredskapshelg jag hade i januari - och de pengarna kommer nu i april!

LIVET ÄR UNDERBART!!!

Ville bara dela med mig och kanske sprida lite hopp och glädje! Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Annons:
Pagan
2012-04-16 19:37
#1

UNDERBART!!!! Tack Maggan för denna inspirerande och glädjande berättelse.Skrattande Runan sol sade oss igår att du har det rätt gott och att du gör rätt och ska fortsätta på din inslagna väg - nu fick vi ju det bekräftat.

Påminner mig om att visdomsorden blivit lite bortglömda och det måste jag ju genast åtgärda.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

christel70
2012-04-16 19:49
#2

Wow, Maggan! Säger som Pagan - UNDERBART att läsa!

Attraktionslagen fungerar verkligen! Att tänka positivt och inte oroa sig utan verkligen tro på att allt löser sig! Inte lätt alltid men en sån här berättelse inspirerar verkligen en att våga tro och att tänka positivt!

Tack vännen! Detta behövde jag läsaKyss

Medarbetare på Tarot

Jessica Holländare
2012-04-16 20:00
#3

Det här vr verkligen roligt att läsa!!! Härligt när det funkar och flyter på så bra.


Elpida
2012-04-16 20:17
#4

Härligt Maggan! Det var precis vad jag behövde läsa just nu. Brukar göra som du men det har gått trögare och trögare den senaste månaden. Nu fick jag kraft att fortsätta!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
2012-04-16 20:42
#5

Det mesta kan jag manifestera, men när det gäller pengar så är det kört.

plutopellis
2012-04-16 21:28
#6

Håller med alla andra: UNDERBART! WOW! Så roligt att läsa! Glad

"Jag älskar pengar, pengar älskar mig, pengar dras lätt till mig" CoolGuld i mun

Annons:
Skogshumblan
2012-04-16 22:45
#7

Tusen tack för inspirationen! Jag ser fram mot morgondagen så jag kan börja pröva!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2012-04-17 00:20
#8

Tack för inspirationen säger jag också! Jag försöker varje kväll tacka för allt som varit bra under dagen, men jag påpekar allt negativt också! Kanske skall sluta med  det och enbart vara positiv?Obestämd

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maggan71
2012-04-17 08:29
#9

Tack för alla glada kommentarer! Nu har jag ännu mer att vara tacksam för! Flört

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

[C Stark]
2012-04-17 11:48
#10

Vad underbart - älska attraktionslagen! Glad

Upp till toppen
Annons: