Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tarotstjärnor

Ljusstaken - Ny läggning

2012-04-15 12:52 #0 av: [GunillaR]

Jag har gjort en ny läggning och några har redan testat den. Så, nu får ni på sajten testa den. Ni behöver inte lägga ut resultatet här, men berätta gärna hur ni upplevde läggningen som sådan.

Skulle ni fastna med något kort så hojta till i tråden, så kan vi hjälpas åt!

Läggningen lämpar sig på att få vägledning om en speciell fråga.

Jag har fått läggningen genom kanalisering.

Här kommer den:

---------------------------------

Kort 1: -Detta är jag i nuet.

Kort 2: Detta är nödvändigt att jag lägger bakom mig

Kort 3: Detta är hinder som jag måste se upp med

Kort 4: Detta kort visar hur jag tar mig fram till mitt mål på bästa sätt.

Kort 5: Detta visar på något negativt som följer på min väg och som jag inte kan göra något åt.

Kort 6: Detta visar på något positivt som följer på min väg och som jag inte kan styra.

Kort 7: Här finns något som jag måste reda ut.

Kort 8: Detta är den bästa lösningen för att nå mitt mål

Anmäl
2012-04-15 13:03 #1 av: plutopellis

Skäms över mig själv att jag fortfarande inte hunnit! Men idag ser ut att bli en lugn dag så kanske :)

Anmäl
2012-04-15 13:59 #2 av: Skogshumblan

Spännande! Ska provas helt klart. Frågan är bara när :P

Anmäl
2012-04-15 18:41 #3 av: liawilson

Oj Oj jag prövade att lägga denna & ja, det var som alla pusselbitar hamna på helt rätt plats. Det blev verkligen sammanhängande_jättebra läggning. Tack!

Anmäl
2012-04-15 18:43 #4 av: plutopellis

Skönt Lia att korten börjat tala till dig igen :) fick du någon ordning på praktiken?

Anmäl
2012-04-15 18:45 #5 av: [GunillaR]

Det gläder mig verkligen att läggningen fungerade. Glad

Anmäl
2012-04-15 18:54 #6 av: liawilson

plutopellis: Vad gullig du är som frågar..=) ja det blir harrys iallafall. lärarna isisterade på att de tyckte jag skulle vara där, så det får bli så. jag hade ju själv inget bättre alternativ. Så jag får helt enkelt lita på att det  blir bra. börjar nästa måndag där. kramar

Anmäl
2012-04-15 19:11 #7 av: plutopellis

Blir säkert bra :) låter ju förutbestämt ;)

Anmäl
2012-04-15 19:43 #8 av: Maikailoa

Är där någon speciell anledning till varför kort 2 och 3 ligger ner?

Anmäl
2012-04-15 19:52 #9 av: [GunillaR]

Ja det är det

Anmäl
2012-06-25 17:15 #10 av: Fylgja

Lite hjälp tack!

På kort 3 lade jag ut "Bägare 10"

Jag får inte ihop det riktigt, ett positivt kort som ska tolkas negativt...

Hur gör jag?

Anmäl
2012-06-25 18:52 #11 av: Skogshumblan

numerologin säger att tior symboliserar bland annat  tveksamheter till förändring/ övergångar, motstånd mot risktagande och uppskjutande av beslut.

Bägarsvitens negativa sidor kan vara att man är reserverad, efergiven, överdriver känslor eller är mottaglig för intryck.

Att vara reserverad och mottaglig för intryck tolkar jag som saker som kan vara bra och en tillgång men det kan ju också bli på ett sätt som skadar en.

Hoppas det var lite hjälp.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.