Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 2215 ggr
Jessica Holländare
4/15/12, 12:04 AM

15 April

Jag fick en födelsedagspresent av min kära arbetskamrat! Börjar ju nästan gråta!! Underbara människa!! Kyss

Puss på er alla och sov gott ni som får och ha en bra dag!!


Annons:
Tarotstollan
4/15/12, 2:55 AM
#1

Godmorgon!     GRATTIS! får jag väl säga då som en av de första på sidan. Hoppas att du får en bra dag efter att du sovit!

Har inte kommit i säng ännu, skall försöka och lägga mig tidigare inatt än jag gjorde igår!

Någon som skall se den nya serien om "Titanic" senare i dag? Jag skall  naturligtvis, annars hade jag ju inte frågat erSkrattande! Jag har alltid så länge jag kan minnas varit intresserad och fascinerad av detta skepp! Vem vet, jag kanske var ombord i ett tidigare liv? Nåväl, i natt är det ju exakt 100 år sedan hon gick under och nästan femtonhundra människor följde hennes ödeGråter!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
4/15/12, 6:38 AM
#2

Tack så mycket!! Jag ska sova heeela dagen och jobba en natt till. Tungan ute Imorgon ska jag baka tårta och äta tills jag spyr!! *hihihi*


Skogshumblan
4/15/12, 7:31 AM
#3

God morgon! Grattis på era födelsedagar Pellis och Jessica. Här är soligt och fint ute. Blir nog en bra dag att byta till sommardäck. Det här är nästan pinsamt att erkänna men jag har aldrig bytt däck innan så det vet ej sjutton hur det blir men jag ska iaf försöka och hoppas att maken inte skrattar ihjäl sig åt mig. Blir ingen judo idag, däckbytet lär ta hela dagen…. ;) I morgon är det måndag, känns härligt att längta efter att få jobba igen! Ha en bra dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
4/15/12, 8:09 AM
#4

Blev dubbla inlägg….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
4/15/12, 9:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon allesammans. Skrattande

GRATTIS PLUTO OCH JESSICA på er födelsedag Tungan ute

Hoppas ni får en fin dag. (Pst tårtos som det pratas om, ska visas här med. hoppas på bild sen Flört)

Skogis, Lossa bultarna lite innan du lyfter bilen. Annars bara snurrar hjulen och din make får ett gott skratt. Flört

Solen kikar försiktigt fram bakom diset och ca 6 grader. Var it nån minus inatt.

Ha en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
4/15/12, 9:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God morgon!

Har ägnat morgonen till lite yoga och pilates i solen. Nu ska lilltjejen ha frukost innan sin danslektion. Jag hoppas detta underbara väder håller i sig hela dagen så vi hinner gräva lite i landen i eftermiddag.

GRATTIS  till våra födelsedagsbarn!!!!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
plutopellis
4/15/12, 9:49 AM
#7

Godmorgon alla! Vill bara påpeka att jag inte fyller år nu förtiden ;) men tack ändå för omtanken! Grattis syrran! Hoppas du sover gott :) Jag tror jag sett den där titanic serien förut.. Är ju idag på dagen för 100 år sen det sjönk så är väl därför dom visar den samt den med Leo och kate i 3D.. Hoppas alla får en bra dag i solen!

[GunillaR]
4/15/12, 12:38 PM
#8

Godmiddag på söndagen!

Och grattis till alla födelsedagsgrisar Glad

Jag tar det lilla lugna idag. Nu börjar faktiskt solen att komma fram, härligt! Det kanske blir en stund på balkongen idag också. Och så ska det bli promenad - och bokläsning. Det är vad jag ska "prestera" idag.

Amandla
4/15/12, 12:38 PM
#9

Grattis Jessica (och Pellis… Flört)! Idag fyller också min yngste son år, han blir 17. Vi ska ha lite kalas här för familjen sen så jag håller på och gör en glasstårta med dajm.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
4/15/12, 3:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

GRATTIS TJEJER Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
4/15/12, 3:09 PM
#11

Här har vi just nu liiite sol. Det ser ut att spricka upp efter dagens tidigare regn och gråväder. Har tillbringat dagen i rabatterna och på Byggmax. Himla najs. När jag bestämde mig för att ge upp grävandet ute, ja se då kom minsann solen. Känner mig frusen ända in i märgen. Hmmm bättre sent än aldrig….typ.

Just nu vrålhungrig och en fiskgratäng som doftar ljuvligt står i ugnen. Sonens lagamatdagSkrattande Hehehe, och dotterns diskdag ännu mera hehehe, tänk vad bra med reglerTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
4/15/12, 4:01 PM
#12

Grattis Jessica och Pellis

Isa56
4/15/12, 5:39 PM
#13

En gammal medlem här på sajten har skrivit en mycket fin novell.

http://kapitel1.se/ann-britt-berglund/dod-/doden-#1

Att rösta går bra om man registrerar sig som medlem, vilket är gratis. Novellen är i mitt tycke mycket fin. Vill läsa mer. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
plutopellis
4/15/12, 5:55 PM
#14

Tack för alla gratulationer Skäms

Elpida
4/15/12, 6:31 PM
#15

Har haft zumbapass och softa lite. Väntar på att maken ska komma hem från sin löparrunda, han har nämligen lovat oss pasta med köttfärs- och baconsås…Flört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tarotstollan
4/15/12, 6:53 PM
#16

Godkväll alla soldyrkare! Här skiner solen också och det är lite varmare än igår.

Jag har städat badrummet idag, skönt att bli av med allt katthår och lervälling efter kattsanden + lite fågelbajs och fjädrar! Mina fåglar flyger fritt inne i badrummet där äter de inte upp tapeter, gardiner och annat. Kom på detta för över 10 år sedan då de hade demolerat hela köket för mig. Det gjorde inget då eftersom hela huset skulle renoveras  och alla fick flytta ut!

#14. Får säga Grattis till dig också, kanske bara "en dag äldre då", eftersom du inte fyller årTungan ute!

Nej,  serien om Titanic är helt ny och kommer att gå i fyra delar.Enligt tvbilagan säger skaparen Julian Fellows att vi får följa fyra olika karaktärer och hur de tacklar faran de ställs inför, så Titanic kommer att gå under i varje avsnitt! Intressant tolkning!

Det står inget om serien har gått tidigare på någon annan kanal, skall låta det vara osagt, men den är gjord 2012 står det.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[GunillaR]
4/15/12, 7:01 PM
#17

God kväller!

Dagen har varit mycket givande och jag börjar känna mig som människa igen. Solen skojade lite idag med mig, som aprilsolar brukar göra, men sedan bestämde den sig för att skina, precis då jag skulle sätta mig med min lunchtallrik på balkongen. Så det blev lite solande idag också, skööööönt!

Jag har också fått inspiration till flera nya målningar. Har jobbat lite på olika förlagor i PSP.

# 16 - Men du, har du huset fullt av glygande ufos ? Flört Katt och fåglar, hur går detta ihop?

Jag ska också kolla på Titanic - tror jag.

plutopellis
4/15/12, 7:08 PM
#18

#16 aha! Bara bläddrade förbi härom dagen i all hast och då visade de reklam för den och tyckte den påminde om en väldigt gammal serie som visades i två delar då tror jag.. Men tror inte jag ska se den faktiskt.. Har sett mig mätt på titanic..

Tarotstollan
4/15/12, 7:35 PM
#19

# 17. Jag har akvarie också! Har haft marsvin med, men de är hos Sankte Per nu. Det går bra med fåglarna eftersom katterna är små när de flyttar hit. De lär sig förvånans värt fort med lite ropande, nerplockande från burar och vattenspruta. Nu är det mest intressant när fåglarna flyger ut från burarna i köket till badrummet. Ja, de hittar själva!

Det är mest den yngsta katten snart två år, som är intresserad och hoppar efter dom.Även fåglarna har lärt sig navigera undan honom, och väl inne i badrummet finns det inte en chans för katterna att få tag i dem.

Jag har haft flera katter som vakat över fåglar som hamnat på golvet av misstag. Alltid den äldsta katten som vakat så de yngre inte kommer fram! En katt t.o.m. visade mig var en fågel hade ramlat ner och hamnat bakom en tidningshög som jag inte hade sett. Jag frågade var pippin var och hon sprang före och jamade och visadeSkrattande!

Jag litar på mina katter till 98%Oskyldig!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
4/15/12, 7:41 PM
#20

Tarotstollan, ( får man vara lat och korta ner ditt nick till Stollan ?) Låter så härligt med den omsorgen dina katter visar fåglarna. Blir rörd!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Tarotstollan
4/15/12, 7:55 PM
#21

#20. Korta ner så mycket du vill! Ni kan skriva TS om ni vill. Jag ville bara ha ett namn som hade med Tarot att göra eftersom jag är helstollig i Tarotkort och även Orakelkort!

Kan även tillägga angående katterna, att även min äldsta katt nu snart 8 år har vid två olika tillfällen vaktat en fågel mot de yngsta katterna.Däremot de fåglar som de ser ute eller av misstag kommer flygande mot balkongen gör de utfall och "klapprar" tänderna mot. Det är skillnad mot "familjemedlemmar" och "stekar" ute på gårdenSkrattande!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
4/15/12, 7:59 PM
#22

Stollan, ja blod är ju tjockare än vatten. Eller nåt;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
4/15/12, 9:57 PM
#23

Tack alla för gratulationerna! Skrattande


Upp till toppen
Annons: