Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 3229 ggr
plutopellis
4/12/12, 8:52 AM

Änglakort för dagen.

Idag go vänner erbjuder jag de 5 första som hojtar till lite visdomsord från ärkeängeln Mickael. Observera att jag inte vill ha någon fråga utan ni får ett så kallat kort för dagen. De 5 första så skynda på och lycka till!

Annons:
gnagarlover
4/12/12, 8:54 AM
#1

vill gärna ha ett kort=))

Maggan71
4/12/12, 8:55 AM
#2

Ja, tack. *ler*

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

plutopellis
4/12/12, 9:18 AM
#3

#1 gnagarlover: "guarded and protected" ärkeängel Michael vakar över dig och du lyssnar omedvetet på honom via din intuition. Förmodligen är det en förändring på gång i ditt liv och Michael vill påminna dig att lyssna till din magkänsla, han finns där för dig. Han vill även tala om för dig att öppna upp och släpp in människor, du förtjänar den intimiteten. Kram!

plutopellis
4/12/12, 9:24 AM
#4

#2 Maggan: "write about your thoughts and feelings" du verkar förvirrad i någon fråga, vet inte vad du vill eller verkligen känner. Michael kommer hjälpa dig att nå roten i frågan genom att föreslå att du skriver ner allt du känner och vet om situationen. Redigera eller censurera inte, det är personliga anteckningar bara för dig och skriv ner allt. Så ska du se att änglarna visar dig in på rätt väg. Kram!

gnagarlover
4/12/12, 9:34 AM
#5

tack snälla=))

plutopellis
4/12/12, 9:44 AM
#6

Så lite så :)

Annons:
Maggan71
4/12/12, 10:10 AM
#7

Tack! Nu fick jag en del att tänka på! Nog grubblar jag på en del frågor, och det kan nog vara klokt att formulera i skrift. Kan ju alltid elda upp papperet symboliskt sedan, med Mikaels hjälp! :-)

Tack igen!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

plutopellis
4/12/12, 10:12 AM
#8

Precis Maggan! Låter som en bra ide :)

plutopellis
4/12/12, 11:26 AM
#9

Är iväg några timmar mitt på dagen men de tre sista får sina kort så fort jag kan. Blir det sent kan vi säga att det är kort för kommande dag :)

[C Stark]
4/12/12, 1:35 PM
#10

Jättegärna tack! =)

plutopellis
4/12/12, 5:03 PM
#11

#10 c stark: "ask archangel Michael to help you with this situation" detta kort vill tala om att det är aldrig för sent att be änglarna om hjälp. Dom kommer hjälpa dig direkt, vilket kommer ge dig ett inre lugn, nya idéer och insikter. Var beredd på hjälp från oväntat håll, allt är möjligt! Tillåt andra att hjälpa dig och ha ett öppet sinne. Kram!

[C Stark]
4/12/12, 6:04 PM
#12

Tack snälla… stämmer oförskämt bra med mina egna kort just nu! En mycket god påminnelse att  lita på dem, och mig själv.

Tack.  =)

Jina.
4/12/12, 6:08 PM
#13

Jätte gärna :D

www.mediumjina.se

Annons:
plutopellis
4/12/12, 6:38 PM
#14

#13 jina: "admit the truth to yourself, and act accordingly" det här kortet pekar mot något som du tryckt undan, förnekar. En känsla du låtsas du inte har. Michael vill att du litar på dig själv och vågar känna känslan. Att se sanningen i vitögat är renande. Du har tryckt undan dina inre känslor av rädsla för förändring men med Michaels guidande kommer du klara av vad du än tar dig för. Möt dina rädslor och tro på dig själv. Kram!

plutopellis
4/12/12, 6:38 PM
#15

Bara en kvar nu :)

gnagarlover
4/12/12, 6:51 PM
#16

du kan väl ge ett till för morgondagen;)

plutopellis
4/12/12, 7:18 PM
#17

Haha, nä du får allt vänta tills nästa gång. Kommer dyka upp fler gånger Glad

gnagarlover
4/12/12, 7:23 PM
#18

hihihi

Jessica Holländare
4/12/12, 7:28 PM
#19

Jag vill ha ett kort, men bättre att ge det till någon annan som inte är medis… Tungan ute


plutopellis
4/12/12, 8:10 PM
#20

Ni har fram till nio på er sen ger jag gnagarlover det sista kortet om ingen annan ville för hon bad ju så snällt Glad syrran väljer jag att ignorera Flört

Annons:
plutopellis
4/12/12, 9:11 PM
#21

Och klockan blev nio så nu får gnagarlover ett kort inför imorgon Glad

"Take your time making this decision" detta kortet vill tala om för dig att avvakta i en viss situation. Ta dig tid att verkligen tänka över det hela, du behöver inte stressa. Tillfället kommer inte försvinna utan det kommer vänta på dig, människorna omkring detta beslut kommer vänta på dig. Ta den tid du behöver, samla in fakta och tänk ordentligt. Tiden kommer ge dig mer information och du kommer veta vad du ska göra. Ta den tid du behöver, ställ fler frågor, förhandla fram ett bättre avtal, sakta in om det handlar om en relation - ta det lugnt. Tiden kommer visa hur du ska göra. Kram!

Jina.
4/13/12, 8:09 AM
#22

Tack :D

www.mediumjina.se

Pagan
4/13/12, 9:19 PM
#23

Jag gillar dessa budskap Pellis, vad heter din lek?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
4/13/12, 9:58 PM
#24

Ärkeängel Michael, Archangel Michael av Doreen Virtue Glad

Pagan
4/13/12, 10:24 PM
#25

Vill ha!!!!!!!!!!Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
4/13/12, 10:41 PM
#26

Helt underbar är den! Med guldkanter och allt Tungan ute passade mig perfekt då sambon heter Michael Kyss

Upp till toppen
Annons: