Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1761 ggr
Skogshumblan
2012-04-10 06:01

Tisdag 10 april.

God morgon alla tarotlovers! En nedkortad arbetsvecka står för dörren, hoppas den blir fin för oss alla. Ni som inte jobbar, hoppas ni får en skön vecka också såklart. Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
plutopellis
2012-04-10 06:33
#1

Godmorgon alla! Denna veckan är fullproppad med ett årsservice på sonen, sjukgymnastik och psykolog för mig allt på olika dagar och busstiderna suger vilket leder till låååånga väntetider.. Suck! Men det får gå ändå. Puss och kram på er alla!

Farwuq
2012-04-10 07:09
#2

God morgon

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Momiji]
2012-04-10 07:14
#3

Gomorron!

Har nyss stigit upp och tagit fram skisspappret. Om exakt 1 vecka fyller mamma år och eftersom jag inte hittat nånting än så bestämmde jag mig helt enkelt för att göra en tavla åt henne. Så nu ska jag skissa upp dom 3 olika idéerna jag har för att se vilken som blir bäst. Sen ska jag mäta upp pappret som jag ska måla på och ta en glasskiva som jag har hemma till mamma och pappa så att jag och pappa kan skära upp den till rätt storlek och sen bygga en ram. Får se om jag hinner börja måla eller om hela dagen kommer gå åt till skissen och rambygge. Måste fixa färg till ramen också och affären som har sån färg öppnar inte förrän 11.00.

Nåja, får se vad som händer. Har tänkt att fara på second hand butiken ochså och leta efter en ny kruka till min garderobsblomma, får se vad som hinns med.

Isa56
2012-04-10 09:08
#4

God morgon Skogis och alla andra. Skrattande

Skogis korta veckor skulle man alltid ha.Då hade man mer tid härinne. Tungan ute

Pluto låter som en fullspäckad dag för dig. Ja busstiderna är inte så roliga alltid. Kyss

Farwuq God morgon lika grön och grann som vanligt.Skrattande

Momiji. Det låter spännande, hoppas du vill visa tavlan här sen när den är klar. Tungan ute

Här blir det lite slött i förmiddag. Sen blir det middag och iväg till jobb.

Önskar alla en fin tisdag med dagens tanke av Louise L: Hay

"Alla jag möter på jobbet i dag har bara nitt bästa för ögonen."

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
2012-04-10 09:54
#5

Vad roligt Momiji, vi ska göra precis samma sak. Jag exakt tre målningar som jag måste göra innan den 2:a maj så idag förvandlas vardagsrumet till en atelje.
Har du bra tips på rambygge får du gärna dela med dig! ;)

[Momiji]
2012-04-10 10:07
#6

Tavlan kommer ni nog få se, om jag kommer ihåg det sen då den är klar Glad

# 5 Ja, bara få till vinklarna i kanterna så brukar resten gå lätt ganska lätt Flört

Annons:
plutopellis
2012-04-10 10:32
#7

Snark.. Sitter här och väntar på att gå till bussen, den går kvart över elva, framme halv tolv och tiden vi har är klockan ett. Idiotbussar Obestämd sonens griniga humör är på topp så jag känner verkligen att jag är i mitt essä, eller inte! Rynkar på näsan

Vi väntar med spänning Momiji på tavlan, så ambitiöst av dig Glad

Regnar gör det också! Vad ska vi göra i en och en halvtimme på lilla Vallås i väntan på servicen? Det är den stora frågan.. Brukar ta en lång prommenad men vill man ju inte i det här vädret.. Pappa jobbar så dit kan jag inte ta mig. Efteråt ska jag hem till lillebror och hänga tills gubben slutar för lillebror vill handla Glad

Ja ni hör ju, hels hade jag velat krypa ner i sängen igen.. Vaccination också på ungen, gör ju så ont på mig när de sticker honom Rynkar på näsan jag är inte spruträdd, tog två om dagen under hela graviditeten men att medvetet skada sonen känns sådär trots att man vet att vaccination är bra..

Jaja… kram på er!

[GunillaR]
2012-04-10 11:05
#8

Godmiddag säger en nattramlare som satt uppe i natt och skrev en artikel på Konspirationsteorier.

Här regnar det riktigt ordentligt. Det är bra för marken behöver detta. Lite högre temperatur skulle det bli idag i förhållande till helgen.

Idag är det tvättdag och dessförinnan ska jag jobba lite med ett tecknat porträtt.

Ha en fin dag Glad

plutopellis
2012-04-10 12:02
#9

Och här sitter jag åter igen. Fick inte åka med bussen för att jag vägrade fälla ihop vagnen, en annan mamma vägrade vrida sin vagn och då ansåg chauffören att jag helt enkelt inte fick åka med. Fick ringa BVC och tala in på deras telefonsvarare tyvärr kan jag inte komma för fick inte åka med bussen. Arg?! Jag?! Näääää!!!! Ösregn och gått i onödan! Grrrr!!

Jessica Holländare
2012-04-10 18:39
#10

VA??!! Förvånad Vadå vägrade vrida vagnen?? Vad var det för puckomänniska?? Idiotiskt…

Själv undrar jag hur mycket som kan hända här inne på en dag när jag sover??!! Massa att läsa ju…

Varit på smärtskolan och vilat hemma en stund på spikmattan och nu är det dags att bege mig till jobbet igen… Helt slut efter att bara ha sovit fyra timmar, men imorgon får jag sova mer så det ska gå. Inatt ska Cissi få lära mig att virka om vi har det lugnt… Glad

Kram alla!!


Pagan
2012-04-10 18:56
#11

Godafton

Ja men precis, vad var det för en puckomänniska PellisObestämd Sicken jäkla dag du har haft!!

Själv satt jag och tittade på Alcatraz i går kväll, himla bra! men så visade de avsnitt nr 2 direkt efter, så ja då fick jag ju se det också då, somnade väl vid 1.20 och när klockan ringde 4 var jag himla trött!! Det är därför man inte ska se på TV!!

Hoppas även din dag blev fin Skogis, Isa jobbar kväll idag förstår jag,tack för de visa orden, Draken godafton på dig, Jessica har sovit lika mycket som jag ser jag, Momiji det låter som du har en väldigt kreativ dag, C stark kul att se dig i trådarna, Gilla målar också, ja jösses vi börjar få ett helt gäng med konstnärer här på sajten, kul!

Ni har varit flitiga här på sajten med ser jag,

har ju en del att ta igen nu dåGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-04-10 19:03
#12

God kväll. Puckomänniska som vägrar flytta vagnen! Puckochaffis som inte styr upp! Ja min dag var som inget hänt förra veckan. *suck*

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2012-04-10 19:11
#13

låter ju inget vidare SkogisObestämd hmm svärdssjuan får kanske tala

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pagan
2012-04-10 22:28
#14

Nu får jag lämna musik & nostalgi om jag ska vara någorlunda pigg imon. Suss gott alla skönaGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: