Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 699 ggr
Pagan
2012-04-08 12:39

Goddag Påskdag

Heter det påskdag….ser ju liiite udda utSkäms

Men det stämmer väl eller…

Idag vaknar jag till fågelkvitter, soligt och faktiskt vindstilla. Med andra ord ett ypperligt Påskväder i dag.

Hoppas Ni har det gott och får vara lediga ett par dagar. Själv börjar jag jobba i gen på tisdag. Sååå härligt!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[GunillaR]
2012-04-08 14:47
#1

God middag!

Jag sov läääänge och gott inatt. Katten tyckte att jag gott kunde stiga upp klockan tio för då började hon att leva jäkel. Men det är ju inte helt fel att stiga upp klockan tio heller, för den delen.

Jag har faktiskt suttit en stund på balkongen och solat ansiktet och armarna. Det är ingen värme alls men det blir varmt och skönt i lä på balkongen i söderläge. Frammot eftermiddagen börjar solen gå mot väster och en skugga kommer sakta läggandes över balkongen. Det kan bli skönt till sommaren!

Oh - tack ljuva sol för att jag fick känna dina varma strålar och din energi!!!! Glad

Nu har jag ätit en liten sill-lunch på balkongen och ska snart ge mig ut på en promenad i solen. Tänkte gå in i ett villaområde som ligger här intill, och kolla i deras trädgårdar.

Ha en bra dag Glad

Jessica Holländare
2012-04-08 16:08
#2

Även jag har varit ute i solen lite. Skogspromenad med två illrar och en Nora! Förvånad Behöver jag säga mer?? Jösses…

Annars har jag sytt lite.. Nora beställde kuddar och nattlinnen till sina Barbies. Så det fick det bli. Tur att ungen inte har så mycket modekänsla ännu och nöjer sig med det jag gör!! Tungan ute Tänkte se om jag kan hitta lite mönster så jag kan göra lite finare grejer… Tycker ju om att pyssla med allt..

Fortsatt trevlig dag! Kram på er alla!!


Isa56
2012-04-08 17:46
#3

#2 Här är en länk till gratismönster till Barbie. Har bara kollat lite lätt på sidan, men den verkade lovande.

http://www.molendrix.com/strihy1.html

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
2012-04-08 17:48
#4

Godeftermiddag allesammans, förresten. Har visst inte skrivit det innan. OskyldigSkrattande

Sitter och stickar. Lovade ju dottersonen ett par raggisar, och det ska han få också. Skrattande

Önskar alla en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
2012-04-08 18:23
#5

Jag syr också idag, ännu en väska… det är skoj att sy olika väskor, jag börjar bli rätt haj på att konstruera dem och lista ut hur jag ska sy olika detaljer. Än så länge har jag klarat mig utan mönster Cool

Funderar lite smått på att bada och klippa Albinpudeln, men det kan vänta till imorgon.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jessica Holländare
2012-04-08 18:45
#6

Tack vad du är snäll Isa!!! Ska gensat kika lite! Skrattande

Försökte med sticka lite. Finns määängder med gratismönster på nätet till Barbie och till mig själv med för den delen… Men så fort jag lämnade det hela i två sekunder för att hämta ett måttband hade jag inte alla masker kvar sen… Rynkar på näsan Dumma unge… Efter det gav jag upp. Bättre lycka nästa gång…

Tjing!!


Annons:
Upp till toppen
Annons: