Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Ny medlem

2012-04-08 10:37 #0 av: [C Stark]

Hej alla!

Har nu varit här och frossat bland alla fantastiska trådar utan att vara medlem en längre tid så nu känner jag att det är dags att ansluta till skaran av likasinnade.
Har nog precis som många andra gått igenom en hel del som lett till en kris som lett till att man ifrågasätter den sk verkligheten ch slutligen börjar söka svaren inom sig själv.
Har haft en del mediala förmågor sen barnsben och lägger även tarotkort, men det är nu när jag börjat mitt inre sökande som det verkar öppnas upp för mig.
Och även därför jag hamnat här, skönt att se så många likasinnade!

Anmäl
2012-04-08 11:09 #1 av: plutopellis

Välkommen Glad hoppas du ska trivas bland oss tokar Flört

Anmäl
2012-04-08 11:14 #2 av: christel70

Välkommen hit, C Stark! Säger som Plutopellis, hoppas du kommer att trivas hos ossTungan ute Skriv gärna några rader i din presentation så vi kan få veta mer om dig!

Anmäl
2012-04-08 11:24 #3 av: Jessica Holländare

Roligt att du hittat hit!! Hjärtligt välkommen till tok-forum nummer 1!! Här kan man få massa goa skratt och väääldigt mycket bra råd, info och hjälp med allt. Skrattande

Anmäl
2012-04-08 11:44 #4 av: [Momiji]

Välkommen Glad

Sol Anna Måne
Medarbetare på Sagan om Ringen iFokus
Even angels fall ♪ ♫ ♪ ♫ ♫ ♫ ♪

Anmäl
2012-04-08 12:17 #5 av: Pagan

Hej C stark och varmt välkommen till oss.Skrattande

Anmäl
2012-04-08 12:23 #6 av: Amandla

Välkommen! Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-04-08 12:40 #7 av: Isa56

Varmt välkommen C. Skrattande

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-04-08 14:53 #8 av: [GunillaR]

Hälsar dig också varmt välkommen till denna sajt. Det är bara att slänga sig in i trådarna! Flört

Anmäl
2012-04-08 19:51 #9 av: [C Stark]

Tackar å det ödmjukaste för det stora välkomnandet.
Ska uppdatera min pres direkt jag bott in mig lite så ni får en bild om vem jag är... ;)

Anmäl
2012-04-09 13:04 #10 av: [sagalina123]

Välkommen, du kommer att stortrivas här!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.