Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 965 ggr
Pagan
4/6/12, 9:49 AM

God lååååång fredag

Hej hopp

Hoppas Ni sovit gott och kanske är Ni lediga från vardagens mödor - det är jagSkrattande

Ha en enastående dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
4/6/12, 10:10 AM
#1

God förmiddag! Här är full cirkus men det blir nog ett bra nummer;) Ska strax börja plocka ihop oss och åka till mamma. Vet inte vem som längtar mest efter vem men jag tror de är rätt lika mellan mormor och barnbarnen. Ska bli skönt att komma iväg lite och få ladda upp och om;) Ha en skön påsk alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
4/6/12, 10:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon Pagan, Skogis och alla andra goa här. Skrattande

Liiite besviken. Har beställt lite ritmaterial från Artistisca. Av någon anledning ligger paketet på posten i Sundsvall!! Har legat där sedan i onsdags. Hade de skickats till Malmö hade jag haft det igår. Nu får jag det nästa vecka.Obestämd

Men idag fick jag e-mail från Vattumannen att min vikinglek äntligen kommit och är på väg till mig. Tungan ute

Önskar alla en skön dag.

Dagens tanke av Louise L. Hay.

"Jag lyssnar kärleksfullt på min kropps signaler."

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
4/6/12, 10:51 AM
#3

Hoppas Ni får en trevlig påskhelg Skogis. Kan vara gott att komma hemifrån och bli lite omhuldad av Mamma.

Förstår att du blir besviken Isa, kliar det i skapar nerven? men vilken glad nyhet ang Vikingaleken. Äntligen!! Vet ju att du längtat bra längeSkrattande

Just nu är det rena rama regnovädret här. Grått & trist! Lockar inte att gå ut på promenix.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
4/6/12, 11:20 AM
#4

God förmiddag allihopa!

Solen skiner och om 40 minuter ska jag hem till föräldrarna och grilla med mormor och morfar, mormors lillebror och hans fru + hans assistenter. Själv kommer jag laga min mat inne och sen gå ut och äta. Men vad är det som är fel då? Jo, jag sitter här nyvaken och i pjamas Förvånad Var uppe mellan 03.15 och 06.45 imorse och sen somnade jag om. Så nu sitter jag här helt ofärdig inför dagen. Syrran däremot som alltid är sen till sånna här saker var hos mamma och pappa redan för 2 timmar sedan. Jag tror vi har bytt på något sätt, så måste det vara.

Nä, fram med tandborsten och kläderna så jag kommer mig iväg någon gång.

Ha en trevlig dag allihopa! Glad

Jessica Holländare
4/6/12, 1:06 PM
#5

Hoppas alla får en toppendag!!

Själv är jag dötrött för jag är inte van vid Theodor-tider… Passade honom lite innan idag. Han är så underbar!! Och Nora hjälpte till med både blöja och kläder. Hon är duktig. Kyss


plutopellis
4/6/12, 3:08 PM
#6

Tjena hopp alla!

Hoppas alla får en toppen påsk med massa god mat Tungan ute

Här öser det också ner, gubben och jag fick irra ut och stapla en kärra med ved så den inte skulle bli allt för blöt Obestämd tur syrran var här och passade Theodor som hon skrev ovan Glad

Imorgon bär det iväg hem till mamma och fira lite påsk. Har med mig resterna från födelsedagstårtan som varit infryst, ska bli mumsigt för har allt dreglat över den! Tyst

Puss och kram alla! Kyss

Annons:
Elpida
4/6/12, 3:46 PM
#7

Hej hej!

Här är det långfredagsväder x 2.. minst. Har slappat mest hela dagen eftersom en sjuk och febrig liten dam var dålig i natt. Vi har precis slappat i soffan och tittat på Lejonkungen men nu ska det rullas köttbullar.

Isa - jäkla skit då… Då får du hitta på något annat i påsk att pyssla med!

Pellis - påsktårta!!! MMMMMMmmmm

Nähä, mot köttfärssmeten var det! Fortsatt skön fredag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
4/6/12, 5:51 PM
#8

God eftermiddagskväll!

Dagen började med en blygsam sol som gjorde sitt bästa att tränga igenom molntäcket. Men solen förlorade. Nu regnar det och är allmänt ruskvädet. Men det gör egentligen inget. Det behövs regn i massor - markerna är väldigt torra, här i södra delen av Skåne i alla fall.

Och vad har jag gjort idag? Sovit länge och suttit och pysslat med min hemsida.

Nu blir det snart rimmad lax med dillstuvad potatis. Gött!!! Glad

Ha en bra fortsättning på denna dag!

Upp till toppen
Annons: