Annons:
Etikettandlig-medial-utveckling
Läst 3111 ggr
Alicealizee
2012-04-05 22:04

Att känna saker på sig

Jag har läst runt lite, både här och på andra ställen. Men alltså är det vanligt att man känner på sig vad som ska hända?

Jag tycker ofta att jag gör det, speciellt när det gäller relationer eller möten med olika människor men alltså just nu vet jag inte vad jag ska tro. I-lands problem kan man tycka och ja, stundtals är det väl det. Men där finns en person i mitt liv som kommer och går, som jag bara vet att jag ska vara med. Men det händer aldrig, jag känner det i hela kroppen och vi möts på så märkliga ställen. Är det bara tålamod eller är det bara jag som fått för mig att jag kan känna saker på mig? Jag blir knasig ibland.. Kanske bara tålamod och låta tiden utvisa!

I övrigt brukar jag veta ganska klart vem jag ska ha en relation med, vem jag kan lita på och hur människor kommer bete sig. Har ofta lätt att läsa av människor. Det går på bara några sekunder och sedan har jag min uppfattning. Jag har haft fel en gång under mitt liv. Andra gånger har jag gett människor en chans som jag från en början känt ett stor NEJ för. Senare har det visat sig att jag hade rätt från första början..

Finns det något namn på vad man är? Om jag är något? Ja, förutom mig själv förstås;)

Ha en härlig kväll och en glad påsk!

Annons:
Amandla
2012-04-05 22:39
#1

Intuition kallas det Flört och du är intuitiv. Att du känner så för personen du vill vara med kan också handla om tidigare liv, att ni levt ihop i något annat liv (eller flera). Ibland är det meningen att man ska vara ihop i det här livet också, ibland inte. Tålamod… Tungan ute Jag har också en sån person i mitt liv, men tror inte längre att vi ska vara ihop. Har alltid känt sån lockelse men också motstånd.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[luneri]
2012-12-23 11:53
#2

Känner likadant. När jag träffar folk, folk jag inte ens känner kan jag få väldigt starka förnimmelser att vi kommer utveckla en relation. Det är väldigt konstigt egentligen, men jag är så säker på den känslan, det är liksom som att jag bara vet att det blir så.

Det är ganska häftigt när man känner så. Jag undrar hur det kan vara så, är det att man är själsfränder eller är det ödet om nu ödet finns? Jag vill gärna tro att det är ödet många ggr, att man träffar just den speciella person.

Sedan om min egen vilja blir inblandad kan jag inte alls läsa av min intuition. Det är lite jobbigt. Så funderar lite hur jag ska kunna hitta till intuitionen i de stunderna.

Sedan har alla skyddsänglar har jag fått höra. Själv har jag inte hittat min, men antar att den finns där nånstans. Kan skyddsänglarna hjälpa till med intuitionen i betydelsefulla situationer? och är det då menat att man ska träffa den speciella person och som skyddsängeln hjälper en på traven? Jag tycker det känns många ggr som att det är meningen att man ska träffa vissa personer.

Massa funderingar här, men det är väldigt intressant :)

Upp till toppen
Annons: