Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 677 ggr
[GunillaR]
4/4/12, 12:38 AM

Onsdag 4 april

Dagen är 35 minuter gammal. Jag ska strax gå till sängs men jag vill ännu ett tag känna in den avslappning som jag upplever just nu.

Sitter och tänker på vad jag ska göra på andra sidan sömnen, om jag ska ge mig ut på IKEA och köpa den där rosa pallen till köket för 99 kronor. Jag tror faktiskt att jag ska glädja mig själv med denna. Jag har nämligen redan en liten "kub" i rosa, där jag förvarar mina målargrejor. En mycket praktiskt kub med. Som en hurts utan lådor. Och sen den rosa pallen, det blir kanon!

Har nog inte skickat någon bild på mitt kök, får väl göra det.

Inga penslar i morgon har jag lovat mig själv.

godnatt - och så hörs vi när jag slagit upp de blågröna.'

Glad

Annons:
Elpida
4/4/12, 8:10 AM
#1

God morgon!

Soligt, vackert… och fortfarande väääldigt kallt! Lite Zumba på lunchen och lite Zumba ikväll - där emellan lite jobb som vanligt.

Fin dag på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jessica Holländare
4/4/12, 9:04 AM
#2

Godmorgen! Hos syrran är man visst uppe med tuppen!! Urk vad trött jag är, men det är det värt.

Vi ska med till Ikea idag Gilla. Alltid lika roligt att gå där och mysa. Jag ska drömma och planera om vad jag ska ha i min lägenhet. Ska flytta in i mitten av maj ungefär. Så inte så långt kvar direkt. Kanske dags att börja packa lite smått…

Kram på er alla!!! Tungan ute


[Momiji]
4/4/12, 10:02 AM
#3

Åh! Nu vill jag ju också på IKEA. Synd bara att närmaste är 15 mil bort. Får nog ringa Toto och höra om hon vill ha sällskap nån helg framöver så kan jag fara dit och passa på att svänga in på IKEA. Vi missade ju att gå över till Finland sist jag var där(kan bero på att det var närmare -40 grader) också, hade gärna gjort det.  Helt plötsligt sitter jag och kollar busstider Tungan ute

Idag blir det nog en lugn dag. Far kanske förbi mormor och morfar ett tag. Vid 16.00 tiden ska jag hämta ut biljetterna och 21.00 far jag och min lillebror på bion.

Ha en tevlig dag!

[GunillaR]
4/4/12, 11:10 AM
#4

Nu har jag slagit upp mina blågröna.

Det blir IKEA idag, för jag behöver komma ut. Och den där pallen vill jag ha.

Känns som att jag skulle behöva en månads semster just nu………..

Vädret är ganska ok just nu, men det är väldigt mycket aprilväder. Man vet alltså inte hur det är om en halvtimme.

Ha en bra dagGlad

[GunillaR]
4/4/12, 12:25 PM
#5

Nu har jag i alla fall deklarerat - tror jag. Det gick så snabbt så jag hann inte med. Men jag godkände och skickade in och det är säkert nog.

Det blir ingen Ikea idag eftersom jag hade glömt att fylla på busskortet.Så jag åker till stan idag istället och handlar lite påskmat, och fyller på busskortet.

[Momiji]
4/4/12, 2:29 PM
#6

Åh! Har äntligen hittat mitt måttband! Det hade gömt sig under matbordet. Har varit sugen på ett nytt duschdrapperi ett bra tag(har haft samma sen jag flyttade hit för övet 1,5 år sedan) men inte hittat måttbandet för att mäta hur långt det måste vara. Men nu är duschen mätt och jag ska ner på stan och leta ett nytt drapperi innan jag ska hämta ut biljetterna och fara och hälsa på mormor och morfar

Annons:
Elpida
4/4/12, 3:18 PM
#7

Jag skulle absolut inte vilja ha ett måttband just nu… har hittat till påskägget här på jobbet, minst en kopp kaffe för mycket och .. tja, fel veckan i månaden om vi säger så!! TystObestämdTungan ute

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
4/4/12, 3:37 PM
#8

God eftermiddag på er! Här har jag koll på måttbanden, har ett bredvid datorn (bra att ha när jag kollar på tradera och undrar över mått på plagg, har en tumstock också där) och flera i sybordet. Är beroende ni vet Flört

Ska strax kasta mig iväg, blev utkallad att klippa en liten osäker pudel med _väldigt_ osäker matte. Har träffat dem tidigare, tydligen har matte ändå fått förtroende för mig så jag får komma hem till henne igen. Lång historia, men ni fattar ändå tänker jag. Få se hur det går, vem som blir jobbigast, matte eller hunden… Cool I vanliga fall så kommer hunden hit och matte/husse får gå härifrån, men det här är ett specialfall.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[GunillaR]
4/4/12, 5:14 PM
#9

Jag har bara en tumstock och den kan man inte mäta midjan med Cool

Amandla
4/4/12, 5:15 PM
#10

Joho då, ta ett par byxor som passar precis, lägg dem platt och mät med tumstocken Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[GunillaR]
4/4/12, 5:17 PM
#11

Nääää, då ser jag ju eländet!!! Förvånad

Ve och fasa!

Amandla
4/4/12, 5:20 PM
#12

*lol*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
4/4/12, 5:33 PM
#13

Hej hopp alla. Kikar in en snabbis och hoppas alla har det bra. Själv har jag haft en rätt bra dag och möte med chefen. Kändes positivt. La lite kort innan och tror det här kan bli bra. Nu är det dags att samla ihop mig och grejerna och bege mig till dojon. Ska ha en helkväll där, först barnträning och sen vuxenpasset. Ha en trevlig kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
4/4/12, 5:37 PM
#14

Hm, glömde att berätta hur det gick med lilla hunden. Det gick just inte alls, mattes mycket speciella ex kom dit och satte P för det hela "här klipps ingen hund utan att jag är med och bestämmer, gå hem och klipp dig själv du tant" slängde han ur sig. Jag har ingen som helst erfarenhet av personer med psykiska besvär, så jag svarade inget alls utan betedde mig som mot en osäker hund.  Vände bort hela kroppen och i synnerhet blicken… han bad om ursäkt ett par minuter senare men jag åkte hem ändå, matte tyckte det var bäst så. Hon skulle ändå få ett helsicke med honom sa hon Rynkar på näsan


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Momiji]
4/5/12, 12:04 AM
#15

Nu är det nog dags att sova. Filmen var hysteriskt kul, mormor pratade om… ja, det ska vi nog inte tala om här(ibland är det svårt att förstå att mormor är närmare 66 år) Tungan ute Har suttit och chattat med min kusin nu också, skrattade så mycket att grannarna säkert undrar vad det är för mysko person som finns i huset. Duschdraperiet blev för övrigt jättefint. Men nu ska jag sova innan min hjärna börjar få för sig att jag ska ut och springa runt på stan Oskyldig

Upp till toppen
Annons: