Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 790 ggr
Skogshumblan
4/3/12, 1:41 PM

3 april.

God middag i tråden.

Ute är soligt men kallt.

Jag har varit och nosat på väggen , inget kul alls så jag är hemma resten av veckan. Det där som  djurandarnas mirakelkort visade mig i söndags om  bisonoxens stöd som är på väg och hästar som får saker att ske fort är verkligen vad som skett. Från att i måndags vara helt utmattad av psykisk stress på jobbet så har jag igår och idag börjat rodda i det hela och dragit igång chefer och fack så här händer det grejer!

Ska träffa min chef för ett sedan tidigare inbokat möte och jag känner mig konstigt nog stark och lugn mitt i allt det som hänt.

Hoppas ni andra haft en lugnare och skönare dag och får dito det som är kvar.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
plutopellis
4/3/12, 2:09 PM
#1

Oj låter tufft och jobbigt humblan. Styrkekram till dig! Själv ja, min kropp har lagt av helt enkelt. Mat, fruktansvärt trött, skakig mm. Sonen är grinig, konstigt? Nej han har ju tråkigt stackarn! Men ikväll kommer syrran och Nora och då får han leka :) kommer bli så bra så! Kram på er alla!

Skogshumblan
4/3/12, 3:19 PM
#2

Pellis, var rädd om dig också. Jag lovar att jag ska vara rädd om mig.

HOppas ni får trevligt ihop och att ni alla fyra/ fem ( din man inräknat) får så roligt och laddar era batterier lite.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
4/3/12, 3:42 PM
#3

Hehe, ser att jag skrivit mat istället för matt… Jo, ska bli riktigt skönt att de kommer och Nora och Theodor kan busa medan man själv kan sitta och titta på Kyss kommer bli toppen, sen är det ju påskhelg och gubben är hemma fyra hela dagar och då jäklar ska jag vila ut! Glad

Elpida
4/3/12, 6:07 PM
#4

Hej flickor!

Humblan - hoppas mötet med chefen gick bra och att han lyssnade!

Pellis- gött med systraskap och äktenskapGlad

Ska dammsuga av huset och fixa lite lax innan en liten healingstund.

Fin kväll till er alla!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
4/3/12, 7:35 PM
#5

Tänkte på dig i dag Skogis mellan 8-9 kände du det? Du har haft en jobbig dag kan jag förstå.

Hoppas du fått lite lättnad iom att du börjat nysta i det.Kyss

Pellis nu har Jessica kommit fram kan jag tro, så mysigt Ni har det. Så gott att sitta och tjöta skit och umgås.Skrattande

Låter skönt Elpida, healingstund. Ska själv strax sätta på Äntligen hemma och slappa lite.

Min dag har varit full av jobb, veckohandel och trappslipning. Rätt så trött. Imorgon vetetusan om jag tittar in för jag ska jobba till runt 20-21, så är jag trött idag så…..

Ses vi inte förrän på Skärtorsdag så kommar jag tänka på er iallafall. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
4/3/12, 8:12 PM
#6

Gokväll!

Hoppas det blir bättre Skogis!

Hoppas ni har det trevligt Pluto och Jessica Glad

Det lät skönt Elpida!

Det verkar vara full rulle hos Pagan

Själv har jag lämnat in min mobil på lagning, har nu mammas gamla mobil som jag inte förstår ett skvatt av hur den funkar. Har varit med min kusin idag också. Följde hon till en salong där hon skaffade sig en industrial piercing. Hon har nålfobi och var likblek(eftersom denna piercing kräver att man gör två hål då den ska gå tvärs över övre delen av örat) hela tiden. Men nu sitter den där. Lider dock med henne eftersom jag vet hur jobbigt det är att sova första veckan med en "broskpiercing"(själv kan jag nu nästan problemfritt sova med min conch). For efter det hem till föräldrarna och bjöd med min lillebror på bio imorron, skulle egentligen gå med min kusin men då jobbar hon natt imorron. Så då släpar jag med mi gmin bror eftersom han fick påsklov idag Glad

Nu ska jag ta mig en bit av citronkakan och läsa medans jag inväntar att finalen av Project Runway börjar.

Ha en trevlig kväll allihopa!

Annons:
Pagan
4/3/12, 8:43 PM
#7

lycka till med lånemobilen Momiji, verkar smått arbetsamt

Själv belv jag liiiite putt då jag upptäckte at det var sport på Tv då jag skulle se Äntligen hemma. Denna sport som uppenbarligen kan ta över allt från barnprogram till inredning kan göra mig galen! jag menar det finns ju kanaler just för detta ändamål, känner för att bojkotta tv4 - men de visar ju så mycket bra så jag får nöja mig med att sura lite i min ensamhet

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
4/3/12, 8:57 PM
#8

#7 Vad tror du jag hänger här för…Tungan uteFlört Fast det är ju faktiskt Barca som spelar så jag ska nog slänga mig i soffan och se resten av matchenSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
4/3/12, 9:04 PM
#9

ELPIDA!!! jäkla fruntimmer, du ska ju hålla med mig!!!Skrattande ja ja jag har ändå fått släppa tv:n för min alien villl se VPD i massa avsnitt, så det var ju kört ändå. Duger inte med laptopen uppenbarligen.

Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp dök upp i huvudet nu…….vad framkallade det tro…Elpida???

jÖSSES, DET VAR ETT TAG SEDAN………….Tyst

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
4/3/12, 9:08 PM
#10

Många kramar på dig skogis!!! Kyss


Skogshumblan
4/4/12, 12:05 AM
#11

Tack alla och Jessica.

Pagan, den var länge sedan men jag skriver under på den. Speciellt den där delen om att han inte gillar staden utan vill bo i skogen…. Nu ska jag sova. Så nitti nattnatt på er. Syns senare i dag.Flört

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
4/4/12, 8:09 AM
#12

SkrattandeSkrattandeSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: