Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 906 ggr
Isa56
4/1/12, 8:16 AM

Söndag 1/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammmansSkrattande

Idag strålar solen och än bara plus tre, men det kommer.

Dagens tanke av Louise L. Hay

"I dag är en härlig dag. Pengar kommer till mig på ett väntat och oväntat sätt."

Ha en skön söndag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Skogshumblan
4/1/12, 9:10 AM
#1

April april på er! Här är snart + 5, strålande sol men snö på marken… Nåja det försvinner väl tids nog! Idag är det dubbelpass judo som hägrar för min del. Ha en skön dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
4/1/12, 9:21 AM
#2

Godmorgon alla! Idag är det babysim som vanligt på söndagar.. Annars mest slapp tror jag :)

[Momiji]
4/1/12, 10:51 AM
#3

Gomorron!

Idag blir det att sitta och göra examensuppgiften till tarotkursen, sen ska jag hämta tvätten hos mamma och pappa som inte hade hunnit torka efter att jag tvättade igår.

Så nu ska telefonen stängas av och full konsentration på korten.

Ha en trevlig dag allihopa!

plutopellis
4/1/12, 11:24 AM
#4

Lycka till momiji :)

[GunillaR]
4/1/12, 11:56 AM
#5

Godmiddag!

Här är det strålande sol och 20 grader redan!

April April!!!! Tungan uteCoolSkrattande

Det är ingen värme alls och även om solen skiner så är där en del moln som drar förbi snabbt. Men jag ska ändå ge mig ut och få lite frisk luft. Sen är det målerie som gäller för denna dag också. Ska leverera i veckan!

Sen ska jag också börja rätta lite examensuppgifter Flört

Ha en bra dag!

[Momiji]
4/1/12, 12:15 PM
#6

# 4 Tackar Glad

Nu är uppgiften gjord. Har skrivkramp kan jag ju säga. Skrivit 4 sidor i min "tarot-skrivbok" som jag skaffade mig innan kursen började. Nu gäller det bara att skriva in allt på datorn och skicka in det.

Men nu ska min hjärna få en liten paus, så jag går och hämtar tvätten

Annons:
[GunillaR]
4/1/12, 12:16 PM
#7

Ähhhh och bläääähh!

Kom ju på att jag ska tvätta i eftermiddag. Det får vara så med promenaden.

Fram med penslarna och färgerna nu!

Vafalls!!Förvånad

Sitter jag här fortfarande och häckar???

fridelfina
4/1/12, 12:24 PM
#8

April-april på er alla gamla häxor! Oskyldig

Har haft en händelserik vecka både jobbmässigt och familjemässigt så jag har proiriterat bort webben.

Har fått någon inflammation i magen/misstänkt uvi? (helt utan bakterier dock) och äter antibiotika och ipren sen i fredagsnatt. Doktorn såg ut som en allvarlig Sean-Banan!

Ha en riktigt fin söndag!

 
 

plutopellis
4/1/12, 12:36 PM
#9

Oj fridelfina! Hoppas allt är bra med dig och att händelserna i veckan var positiva eller kan bli positiva. Kramar! Momiji, fick också skrivkramp av min läggning! Fast fick nog inte ihop fyra sidor :) Kram alla

[Momiji]
4/1/12, 12:43 PM
#10

Ångrade mig och kom på att det är mycket bättre att skriva in allt i datorn på en gång mednas jag fortfarande är igång. Har skrivit ner första sidan redan, kortar av ganska mycket då jag inte har med alla mina egna konstiga ord och formuleringar. Nu är det bara skriva ner korten, tolkningarna och nyckelorden.

Gambatte Anna!

Jessica Holländare
4/1/12, 12:52 PM
#11

Här händer det mycket! Jag har sovit från och till hela tiden fram tills nu… Förvånad Nu är det frukost… Tungan ute

Min Nora-bus pysslar med mina scrapbooking-grejer.. Sk sambon vet jag inte vad han gör…?

Hoppas det går över snart fridelina!!!


Skogshumblan
4/1/12, 1:42 PM
#12

Fridelfina krya på dig. Skickar god stärkande kramar om du vill ha. Lycka till med era examensuppgifter och Gilla lycka till med rättande, tvättande & målande. Nu ska jag masa mig till judon, som jag längtat! Wohooo!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
4/1/12, 2:49 PM
#13

Äntligen klar! Skrattande

Annons:
Pagan
4/1/12, 3:13 PM
#14

April april på er

Här är det minsann halv orkan och jag har tvingat mig ut och oljat utemöblerna. Hade ju bestämt mig för det redan  igår så….vill inte ha det hängande, men sådant tråkjobb i blåsvädret. Gött att ha det gjort. Ett lager färg i trapphuset har det också blivit och en något renare bil har jag lyckats finna, fast det får bli en helrecond snart tror jag. Så då är det bara slappartid kvar i dag. Har tvätt visserligen i maskinen som strax ska hängas, men det kan ju ynglen ta hand om. Mamma är klar för idag. Det blir t.o.m pizza, för jag har ingen inspiration till att laga mat.

Sitter och filurar över månadens kort för April som jag nyss drog, Döden. Ett skrämmande kort att se men som visar på sådana positiva tendenser, så under april lär jag få en del förändrigar minsann - på gott & ont. Kortet för kommande vecka blev Världen. Så jösses, jag får hålla i hatten på mer än ett sätt.Tungan ute

Låter som du haft dina förändringar redan Fridelfina, hoppas du mår bättre inom kort. En allvarlig Sean banan, det sade du väl inte till honom??Tyst

Lycka till med era examensuppgifter tjejer, Gillar din "dagens tanke" Isa bra affirmation att suga på.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
4/1/12, 3:41 PM
#15

Jösses Pagan vad du hunnit med!

Jag har i alla fall hängt upp en maskin tvätt och startat en ny. Bytt sängkläder och hjälpt odågan att städa sitt rum. Tyst Nu har jag slängt ut odåga och illrar i blåsten. Jag bäddar in mig i en filt på altanen med datorn och tittar på.. Glad Inatt blir det jobb. Planerar att åka till syrran i veckan och övernatta. Så kan vi sitta i samma soffa och chatta istället för på tio mils avstånd. Kyss


[GunillaR]
4/1/12, 3:44 PM
#16

Hur orkar ni????

Hänga upp maskiner, menar jag. Det räcker ju med tvätten CoolTungan ute

Jessica Holländare
4/1/12, 3:51 PM
#17

*asg* Skrattande Kanske ska plocka ner maskinen igen…?


[GunillaR]
4/1/12, 4:03 PM
#18

Akta så att du inte får den på tårna. Gör så attans ont!

Pagan
4/1/12, 6:21 PM
#19

ja så det kan bli. SkrattandeJag hänger enbart tvätten jag, men det är klart, hade linan klarat även maskinen så skulle det väl inte skada att hänga även den på tork i bland.

Har Ni 10 mil mellan er, det är då tur att tarotsajten finns dåFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
4/1/12, 8:46 PM
#20

Ja syrran behagar ju att bo i Halmstad den typen! Tungan ute Och tur att facebook finns så man kan chatta! *hihihi*


Annons:
Skogshumblan
4/1/12, 8:50 PM
#21

Tio mil kan vara så långt och ändå inte. Sanna vänner, sann kärlek är bara tankens hjärtslag bort….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
4/1/12, 8:50 PM
#22

På tal om tvätt så har jag precis struket det sista. Nu är jag helt slut i kroppen.

Jag vaknade och hade nackspärr i morse och det har spridit sig nu till hela "halva" ryggen. Ska försöka med lite mjuk-rörelser.

Nu skickar jag en godkväll-hälsning till alla tarotare, tvättmaskiner, linor, altaner, trapphus, bilar och Sean Bananer Tungan ute

Jessica Holländare
4/1/12, 8:51 PM
#23

Så sant, så sant… Kyss


fridelfina
4/1/12, 9:43 PM
#24

Skrattande

Stollar! Hänga maskiner… och ute i blåsvädret!

Men här har iallafall lite vårpynt kommit upp, strukit min fina orange gardin till köksfönstret och köpt en gul X-antemum som står i en orange kruka och så har jag ställt två gröna små ljus bredvid. Känner mig stolt över mig själv och vad fint del blev!

Tar gärna emot stärkande kramar Skogis, det behövs! Veckan som gick var väl mest intensiv, vet inte om det var + eller - egentligen, eller så var det kanske en belastning som satte sig i magen? Så där som att stress i lagom nivå är hälsosamt… men inte i för hög nivå?

Önskar mig och alla en god natts sömn och en lugn start på nästa vecka!

 
 

Pagan
4/1/12, 9:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Säger godnatt här också. V.14 står för dörren!! time flies indeed

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
4/1/12, 10:17 PM
#26

Natti natti på er!

Upp till toppen
Annons: