Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1061 ggr
Amandla
2012-03-30 09:53

30 mars

Morrn da! Första gången jag får äran att skriva först i en dagstråd här! Ska bada och klippa Pixie och sen ge mig iväg till Strömsnäsbruk i Småland (40 mil enkel resa…vaddå pudelnörd) för tvådagars utställning. Ser så mycket fram emot det, ska bo i stuga med fem kompisar (varav en är min mor <3) Alltså är jag här igen först på söndag, har ingen smartphone.

Ha en härlig helg!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Jessica Holländare
2012-03-30 11:21
#1

Lycka till Amandla!!! Hoppas att ni får en toppenhelg. Kyss

Själv lyckades jag sova dåligt inatt med så jag känner mig som en urlakad trasa. Och eter gårdagens "gympass" på tippen så har jag både träningsvärk och smärta i hela kroppen… Rekomenderar inte att bära runt på två frysar och en spis!! Pluss en massa jäkla skräp… Men gott att det är gjort!!

Idag står det grillning på schemat för kvällen. Men nu ska jag försöka ta mig samman och slänga i lite tvätt. Är i alla all vaken nu…

Kram alla godingar!!!

Kanske skulle sätta mig i solen sen med examensuppgiften… *funderar*


Elpida
2012-03-30 11:34
#2

God förmiddag!

Har precis varit och tittat på en mobil omfördelarstation som används vid järnvägar… Ni fattar precis va? Det var många sladda och imponerande teknik…. och jag fattade åtminstone andemeningen med stationen Oskyldig.

Solen lyser, himlen  är blå - vad det är skönt att leva då.. som vi sjöng på förskolan! Å så fredag på det Glad.

Amandla - lycka till med vovven!

Jessica - ut och fyll på med solenergi. Kupa händerna mot solen och fyll dem med läkande kraft. För händerna till hjärtat och känn hur det sprider sig i hela kroppen Flört.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jessica Holländare
2012-03-30 14:35
#3

Elpida det lät ju som en lärorik dag! Tungan ute Jag kanske ska prova ditt tips. Har i alla fall varit ute och sugit i mig lite energi. Men det blåser ruskigt kallt idag!! Förvånad

Har just nu en liten paus i examensuppgiften. Känns spännande och jag lyckades som vanligt få kort som rör till det i huvudet på mig!! Men som för övrig känns väldigt klockrena.. Det enda kortet som fattades egentligen är väl döden.. Tungan ute

Kram i massor!!


plutopellis
2012-03-30 16:14
#4

Tjena hopp alla!

Kämpar för fullt med tårtor inför morgondagens kalas. Har bara arbetat med sugarpaste en gång innan så är lite smått kaos här så fick åka och köpa lite mer OskyldigSkäms men det ska nog bli bra sen. Just nu har jag lite paus för gubben ska köra lite ved och då ska jag tydligen passa sonen Glad se om det blir några kakor bakade sen också… Nu får det bli dammsugaren, den gillar ju sonen jaga så då har man koll på honom i alla fall Kyss

Lycka till med Pixie amandla!

Och Elpida ja jag fattade precis! FörvånadOskyldig

Pagan
2012-03-30 19:35
#5

Godafton goingar

FREDAG!!! Hej var det går mellan….Flört

Jajamensan Elpida, en omfördelarstation borde varenda människa ha.Tungan ute

Nja ditt träningspass kan jag avstå Jessica….faktiskt… efter viss fundering, men jag hoppas att du känner dig lite bättre så här framemot kvällningen.

Fullt upp Pellis, ettårskalasSkrattande Så himla härligt. Hoppas han blir lycklig för presenterna, fast det är väl oftast de stora tomlådorna som lockar. Kanske vore idé att ta hem en massa tomlådor att stapla i varandra så har han fullt upp i en kvartTungan ute

Blåsigt även här, men solen har varit framme sedan 10 tiden, fick skrapa rutorna i morse då var det -4. Men så skönt att det är fredag, måste säga det igen och igen - tiden går så jäkla fort. Fattar inte att det gått en vecka igen, herre jösses……….känns nästan lite läskigt! Min alien har beslutat sig för att sova hos en väninna så jag lär ju sitta uppe och ringa med jämna mellanrum. Den där har man ju själv kört med och det var ju inte sant då hellerObestämd

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
2012-03-30 20:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

De amatörmässiga tårtorna:

Annons:
Elpida
2012-03-30 20:25
#7

#6 Amatörmässiga???? Du tjejen, hade jag kunnat göra så fina tårtor hade mina barn varit glada!!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
2012-03-30 20:26
#8

Superfina. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
2012-03-30 20:29
#9

MUMS!!! Dom ska jag äta imorgon!!! Skrattande Är det Theodors tårtan den lilla?? Vilken lyx att få en egen.. Jag borde med få en egen…

Ja, du Pagan… Hade nog med skippat det om jag kunnat! Tungan ute Men jag mår bättre nu. Fortfarande ont, men nu är jag vaken och "normal" i huvudet!

Skickat in examensuppgiften i tarotkursen nu… Hoppas att den är lika bra som det kändes. Fick ett flyt så det var bara go with the flow…


plutopellis
2012-03-30 20:41
#10

Tja, de ser ju finare ut på bild än i verkligheten Oskyldig och syrran det finns tre sånna små så du kan få en egen Tungan ute

Pagan
2012-03-30 21:13
#11

Så himla fina Pellis, rena konstverken!! Mockilis jessica! Spara bilderna pellis, Theo vill se dem sedan då han blivit alien.Tungan ute

Jessica, gott att du är på bättringsvägen i alla fall. Klart din uppgift gick som smort, no doubt about it!! DU har rätta känslan tjejen, det vet du ju!Kyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2012-03-30 21:29
#12

Den bara flöt på!! :D Nu har jag även mailat en artikel till dig Pagan.


Skogshumblan
2012-03-31 07:21
#13

Mmmm vilka tårtor! Hoppas ni får ett fint kalas!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
plutopellis
2012-03-31 07:54
#14

Tack :)

Upp till toppen
Annons: