Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Guldmyntslotteriet

2012-03-25 11:17 #0 av: Pagan

Lotteriinspektionen har uppmärksammat Ifokus lotteri i februari och förbjuder sådant i fortsättningen. Rent Löjeväckande!!!

Så kan det gå då inte svenska staten får in sina egna guldmynt uppenbarligenObestämd

Anmäl
2012-03-25 12:38 #1 av: Jessica Holländare

Vad dumt.. Skrikandes

Anmäl
2012-03-25 12:43 #2 av: plutopellis

Ja, tråkigt Obestämd

Anmäl
2012-03-25 19:25 #3 av: [Ravenna]

Dumt och samtidigt skrämmande! Vad är det med oss som gör att vi accepterar att någon ("staten") bestämmer på detta vis? Vad är nästa steg månne...på vägen mot full kontroll över människor?

Min hemsida Katten & Kvasten - helande, häxkonst, tarot

Anmäl
2012-03-25 20:47 #4 av: [GunillaR]

Ravenna, din konspiratoriska ådra tilltalar mig Flört

Anmäl
2012-03-25 20:57 #5 av: [Ravenna]

Haha! Flört

Min hemsida Katten & Kvasten - helande, häxkonst, tarot

Anmäl
2012-03-25 21:06 #6 av: Pagan

Ja vi svenskar har en förmåga att tycka massor, men knyter mest handen i fickan!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.