Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 949 ggr
Pagan
2012-03-25 10:13

Godmorgon söndag

Ni har väl inte glömt ställa fram klockan? Nu skiner solen och det är hur vackert som helst. Tror det blir en trädgårdsdag. Gräva gräva och gräva. Ha en underbar söndag sötisar - det ska jag ha.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2012-03-25 11:55
#1

God middag. Sitter ute i trädgården och njuter. Har hängt tvätt på tork ute för första gången i år- känns så härligt! Mina ben är lite ömma efter Gekås så jag tar en "latar"-dag idag. Är sugen på att träna men min kropp har vett nog att hålla mig hemma lite till;) Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
2012-03-25 12:01
#2

God förmiddag Pagan, Humblan och alla andra! Jag har grävt ut pallkragen på tomten som varit en liten gräsmatta Förvånad och gubben har bytt däck och tvättat bilen. Nu vet jag inte vad han gör för jag ville vara inne när Theodor sover… Kaninen är ute under burgallret, något bättre kan vi inte erbjuda henne för tillfället men det kommer Glad Sonen gjorde en vurpa när han irrade runt bilen och skrapade upp näsan på bilen tror vi, jag var precis på väg runt att möta upp honom när han började gallskrika så nu har han lite rivmärken på näsan Rynkar på näsan ringde sjukvårdsupplysningen och frågade om stelkramp trots att jag visste att det inte behövdes..

Tvätten är i maskinen och ska snart ut på tork i det underbara vädret. Senare i eftermiddag blir det som vanligt babysim Kyss

Ha en underbar söndag alla!

[GunillaR]
2012-03-25 12:14
#3

Godmiddag!

Ja plötsligt så blev vi av med en timme. Vad är detta för trams egentligen? Man kan bevisa att varken folk eller fä mår bra utav detta. Varför kan inte klockan få vara det den är just här och nu i Sverige?

Kanske något att konspirera över ;-)

Och vad ska jag göra idag, vet inte. Solen börjar titta fram nu och bränna bort dimmorna så kanske en stund på balkongen, lite målning och en promenad.

En får se vad som händer……….

Ha en trevlig söndag, det som är kvar av den Tungan ute

Jessica Holländare
2012-03-25 12:43
#4

Enda gången det är bra att bli av med den där timmen är när man jobbar den natten!! Flört Man får betalt för 10 timmar med jobbar bara 9. Underbart!! Men jag var ledig, vilket i och för sig var skönt..

Idag ska jag med ha en slappar-dag.. Kroppen och jag går inte på samma frekvens idag!!! Skrikandes Blir en bok i solen och godis och glass… Illrarna ska med få komma ut och fortsätta gräva upp gräsmattan… Ikväll blir det jobb igen. Ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen igen…

Kram alla!!!


[Momiji]
2012-03-25 13:00
#5

God middag!

Sitter och skrattar gott åt ena presenten jag fick av farmor och farfar. När jag gick på folkhögkolan förra året hade vi en rektor(som vi även hade som lärare) som hade 2 hobbysar(har ingen aning om hur det stavas) som alla på skolan kände till. Platespotting och fågelskådning. I höstas när jag lånade föräldrarnas bil för att hjälpa min klasskompis få hem en micro till sin nya lägenhet på skolan så började vi med platespotting bara på kul, vi slutade samma dag som vi gick ut. Men det finns någonting som verkar vilja att jag ska gå i samma fotspår som min gamla rektor/lärare. För när jag öppnade det paketet från farmor och farfar så var det en fälthandbok för fågelskådare Skrattande Jag fårstår ju tanken bakom eftersom jag alltid har varit intreserad av vilda djur och speciellt fåglar, men det var så klockrent eftersom jag precis innan jag öppnade paketet hade fått ett sms av min gamla klasskompis. När alla hade farit och innan det var dags att fara till festen hos mormor och morfar skickade jag en bild på boken och svaret jag fick var "var det våran gamla rektor som gav dig den? Glad" Tur att man har positiva minnen av sina lärare Glad

Snart är det dags att fixa håret, ser ut som ett troll som stoppat fingrarna i el-uttaget några gånger. Ikväll blir det att äta middag ute med kompisarna Skrattande

Amandla
2012-03-25 22:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Klockan har jag kommit ihåg Glad Idag har jag suttit på balkongen och gonat mig, tog upp förra balkongsäsongens påbörjade sockstickning och har kommit en bit. Gillar att handarbeta därute, det är så underbart ljust.

Måste visa väskan jag sydde igår Cool tyckte inte jag hade någon väska som passade riktigt bra. Köpte en ny i vintras men den är alldeles för prydlig. Jämför en svart portföljliknande väska med den här så förstår ni…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Skogshumblan
2012-03-25 22:16
#7

Å så fin! Hoppas den blir lika användbar som den är snygg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
2012-03-26 02:48
#8

Jättefin väska!!! Skrattande


Isa56
2012-03-26 08:34
#9

Härlig väska, den var fin. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
2012-03-26 11:08
#10

Jättefin väska!! Glad

Amandla
2012-03-26 13:58
#11

Tack för de fina orden om min väska! <3


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: