Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 1526 ggr
Mads
2012-03-24 21:53

2 år senare

Ville bara dela med mig. Fick mail idag av en tjej som jag spådde för två år sedan och allt jag fick in hade hänt. Härliga saker som kärlek, barn och bröllop. Man blir så glad att få sådan härlig feedback.

Eller hon hade mailat för ett år sedan men det var en mail jag aldrig kollar av ungefär, så det var väldigt kul att kolla av idag. Får ni feedback från de ni spått ? Jag tycker det är väldigt roligt även om det kan ta sin tid då man kan spå en tid fram.

Kram på er / Madde

Amor Vincit Omnia

Annons:
Jessica Holländare
2012-03-24 22:28
#1

Vad roligt och spännande!! Någon gång i framtiden när jag vågar spå andra kanske jag med har sådan tur. Glad


Mads
2012-03-24 22:46
#2

# 1 Klart du kommer våga det :) Jag vart jättenervös i början och var alltid tydlig med att jag var ny på det och övade. Men övning ger ju färdighet så massa tarotläggningar senare känner jag mig betydligt mer säker på vad jag kan. Kram

Amor Vincit Omnia

tarotlasse
2012-03-24 23:24
#3

Jo det händer rätt så ofta att man får respons på tarot läggningarna.

Speciellt när personer återkommer gång efter gång,

Men  jag ser alltid till att få fram saker i en tarotläggning som kan bekräftas med en gång för lika viktigt att få fram saker som har skett bakåt i tiden för att få en tilltro på att man kan se saker även i framtiden.

För att skapa ett förtroende så ska man även kunna få fram saker som skett och vad som är aktuellt i nu tid som kan kännas igen  och bekräftas av kilenten med en gång.

Då vågar man även att följa dom råd man får om framtiden för ingen kan se vad som sker i framtiden utan man kan bara ge en vägledning på möjligheterna för framtiden sedan är det klientens egna beslut som styr resultatet.

Så bekräftelse ska kunna ges redan under tarotläggningen o inte bara om saker som sker 1 år fram i tiden.

En Tarot läggning är även en vägledning för att göra förändringar och för att förhindra att saker sker så en Tarot läggning kan många gånger vara som mest lyckad om saker man ser inte sker.

Som för flera år sedan en ung kille som kommer på besök och frågar om ett affärs projekt som han planerar.

Då korten visar på sorg  rättvisan och en person innanför galler.

Vilket jag tolkade som ett fängelse straff så jag säger till klienten att jag misstänker att detta affärs projekt inte var ngt lagligt o att jag såg ett fängelse straff.

Killen blir helt blek och berättar att han är inblandad i organiserad brottslighet.

Flera år senare dyker killen upp igen och berättar att han blev så skakad av dessa uppgifter så han lämnade denna organistation och sökte hjälp för att kunna hålla sig dold på annan ort.

Så det blev alldrig ngt fängelse straff som jag såg i korten och han förändrade sitt liv och sin framtid.

Så många gånger viktigare att förhindra saker om framtiden en att få rätt i det man ser.

Lasse

Skogshumblan
2012-03-25 11:52
#4

Så roligt Mads. Jag brukar ge respons på de som spår mig. Dels tycker jag själv det är ett sätt att utvecklas på, lära sig känna igen tecken etc. och Dels tycker jag det är kul att stämma av vad jag eller annan sett i läggningar.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
2012-03-26 08:52
#5

Grattis Mads - men så är du ju duktig oxå Glad.

Den enda feedback jag får är nog härifrån, har inte gjort så jättemånga läggningar utanför familjen heller för den delen. Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Mads
2012-03-27 16:46
#6

# 4 & 5 Tack :) Nu kliar det lite i fingrarna att lägga kort igen :) Har haft ett litet uppehåll ett tag.

# 3 Lasse, ja när kunderna återkommer så är det ju en bekräftelse i sig. Likaså är det roligt när klienter hittar en för att man blivit rekommenderad av någon :) Jag tittar inte bakåt om jag inte blir ombedd.

Kram på er

Amor Vincit Omnia

Annons:
Isa56
2012-03-28 08:52
#7

Jättekul Mads. Det är ju den som gör att man lär sig mer och mer. Kyss

Ja, ibland får jag feedback, brukar vara precis efter de fått läggningen. Men de flesta är ju familj och härinne. Så de brukar man få reda på för det mesta. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Mads
2012-03-28 09:51
#8

# 7 Ja verkligen. Ofta kan det ju som sagt gå en lång tid innan man kan ge feedback men det är attans roligt när människor tar sig tid att göra det.

Kram

Amor Vincit Omnia

Pagan
2012-03-28 19:25
#9

Ja helt klart gott med bekräftelse Madde, så himla roligt att veta att man inte bara sitter och svamlar.Skrattande

Ja du Lasse, ibland kan det man ser uppenbarligen vara hela samhället till del. Sicken tur att han valde att gå till dig och be om vägledning. Att han sedan agerade så klokt är ju rena rama lottovinsten.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: