Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1589 ggr
Pagan
3/24/12, 8:57 AM

Godmorgon lördag

Idag ska jag in till stora staden och botanisera bland tapeter och kakel. Sitter och undrar var solen blev av, den lyser med sin frånvaro. Hoppas Ni får en bra lördag och fyller den med trevligheter.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
3/24/12, 9:20 AM
#1

Godmorgon Pagan och alla andra goa härinne. Skrattande

Idag står det 30-årskalas hos guddottern på arbetslistan (som jag aldrig blir färdig att skriva ner.). Tungan ute Förhoppningsvist kommer min ene son och hans rara fästmö också. Så lite paket ska slås in till dem. Träffas ju inte så ofta, då de bor ganska långt ifrån.Runt 10 mil nåt.

Sen måste jag tömma bilen och fälla upp de bakre sätena, ska ha dotra med familj med mig. Onödigt att köra två bilar, när vi får plats allesammans i min, och jag ändå kör förbi dem.

Gårdagen blev både lustig och konstig. Dimma när jag körde, men bra jobb, frånsett att jag själv vred mig i onödan. Ner på banken och hämta ut pengar. Bara en före mig,där upptäcker jag att jag har mer pengar på kontot än jag räknat med. Och jag som brukar ha sådan koll på det. Räkningar och kontot har jag alltid haft i huvudet.

Kommer hem får hemlagad Lasagne och äter för mycket, Skämsmaken gör den sååå god. Sen däckade jag, blev såå trött och däst, inte magknip riktigt. Så det blev inte mycket gjort.

Jo stickade färdigt en sjal till "svärdotter" som blev för hårt avmaskad, så nu för jag försöka sno ihop den på ett snyggt sätt. Är ett PomPom garn snyggt men klurigt att få snyggt, det är små bollar med tunare garn mellan. Vill ju ha med den också. Tyst Och sen hittar jag inte den klänning jag tänkte ha!!! Nä inte har jag kollat det innan, jag trodde jag visste var den varOskyldig Äsh finns ju jobbekläderna i värsta fall haha. Flört Är rätt säker på att de är mig de vill träffa och inte mina kläder. Tungan ute

Ha en härlig lördag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Momiji]
3/24/12, 1:40 PM
#2

Hejsan på er!

Sitter hemma hos mamma och pappa vid mammas dator. Har hunnit fira med farmor och farfar, småkusinerna och morfars barn och barnbarn. Tårtan blev en hit och bilder på den får ni kanske sen. Nu ska jag fortsätta med födelsedagsfirandet Glad

Jessica Holländare
3/24/12, 6:30 PM
#3

God eftermiddag alla myspys-människor!!!

Ja du Isa, låter som en förvirrande dag… Tungan ute

Ät lite tårta åt mig med Momiji!!! Gottigt!!!

Inte alls avis på dig Pagan!!! Oskyldig Köpte ny spis idag och den är superfin och jag är nog kär i den!!! Men oj vad resten av köket ser skruttigt ut!!! Nu fick jag lust att riva ut skiten och fixa nytt… Men det har jag inte råd med och jag ska dessutom flytta ju.. (Spisen tänker jag stjäla med mig! Tungan ute)


Skogshumblan
3/24/12, 8:14 PM
#4

God kväll. Har avverkar Gekås i Ullared idag. Denna gång sprack inte budgeten innan vi hunnit avverka första avdelningen ( lyckades göra det sist…) Blev rätt impad över att jag "bara" spontanshoppade TVÅ saker som eg inte behövdes; en väska till mig och en rosa cykelkorg till dotera. Sen var det bara "enligt protokollet". Eller saker vi faktiskt behövde. *klappar mig själv på axeln* Nu tänker jag sluta de små humbleögonen för idag för de har varit igång sen fem i morse… Kram på er!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
3/24/12, 8:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Här kommer en bild på tårtan

plutopellis
3/24/12, 9:28 PM
#6

Åh så fin tårta Momiji! Tungan ute

Ser att jag bara varit här och läst men inte sagt hej idag! Så hej på er alla! Haft en underbar dag med sonen och gubben min. Måste säga att jag verkligen har världens goaste "bebis" Kyss som förövringt kan gå redan innan han fyller ett år *skryter*

Annons:
Jessica Holländare
3/24/12, 10:26 PM
#7

Åh, gekås!!!! Skrattande Där spricker aaaaaaallllllltttttiiiiiiiddddd min budget!!! Man kan verkligen hitta massa saker man bara måste ha som man inte visste innan att man behövde!!! Tungan ute

Jättefin tårta Momiji!! Ser god ut… *dregel, dregel*


[Momiji]
3/25/12, 6:51 AM
#8

Oja, min minsta kusin på morfars sida som inte ens tycker om tårta tog 2 bitar Glad

Skogshumblan
3/25/12, 7:52 AM
#9

Mmmm Momiji, den gör mig sugen!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
3/26/12, 8:54 AM
#10

Läser ikapp vad ni haft för er!Glad

Gud vilken härligt vårig tårta Momiji, den hade jag gärna smakat!Tungan ute

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: