Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

ÄNTLIGEN!!

2012-03-23 19:30 #0 av: Skogshumblan

Har försökt logga in hela dagen men fått "inloggning misslyckades"-svar trots att jag bytt lösenord och joxat.

Men nu är jag här igen. Har sakat er!

Anmäl
2012-03-23 19:37 #1 av: Jessica Holländare

Vi har saknat dig med!!! Skrattande

Anmäl
2012-03-23 19:42 #2 av: Skogshumblan

Tack det värmde! Kyss

Hahha ja din stackars syster har nog märkt min abstinens via wordfeud för jag har tjoat till där lite mellan frustrationerna...

Anmäl
2012-03-23 19:44 #3 av: Jessica Holländare

Då har hon nog varit superlycklig idag!! Hon brukar känna sig så ensam.. Kyss

Anmäl
2012-03-23 19:45 #4 av: Pagan

Nämen vad felades med ifokus då? Usch så frustrerande! Skönt det fungerar nu då skogis.

Var precis ute på sajten support samt ifokus i fokus för att leta efter instruktionsfilmer till kluringar och undersökningar - men där finns bara de gamla och de funktionerna finns ju inte ens kvar. Var ju ett tag sedan de ändrade......de jobbar inte på ackord grabbarna

Anmäl
2012-03-23 19:48 #5 av: Skogshumblan

Kan säga som såhär, jag tror det fanns ett syfte för det har hänt mäktiga saker idag...Vill inte säga mer för jag behöver smälta och klura massor men hade jag kommit in tidigare idag hade jag nog sabbat det här genom att fråga.Obestämd

Anmäl
2012-03-23 19:54 #6 av: Jessica Holländare

Puss på dig och dela gärna med dig när du smält allt. Glad

Anmäl
2012-03-23 20:07 #7 av: plutopellis

Wiiiii!!! Nä jag har haft det så bra på wordfeud idag Kyss

Anmäl
2012-03-23 20:09 #8 av: Skogshumblan

Ja jag med, så länge jag är hemma är wf min fina klippa i tillvaron.

Jobbar jag så har jag lite svårt att wf;a ....

Anmäl
2012-03-23 20:10 #9 av: plutopellis

Ja sant, är jag utanför hemmet på något får det vara men annars hinner man ju med en del när man bara är hemma.. Fast 2 maj börjar jag jobba, då måste jag vänja mig av med allt sånt här Foten i munnen

Anmäl
2012-03-23 20:30 #10 av: Skogshumblan

Pellis, kissepauser och raster! Häpp där avslöjade jag mina abstinensbotarstunder på jobbet ;)

Anmäl
2012-03-23 21:05 #11 av: plutopellis

Haha :) synd att jag inte har teckningen på mobilen på jobbet, eller är det tur??

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.