Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Hello, jag är tillbaka med gamla nick

2012-03-23 11:10 #0 av: [GunillaR]

Eftersom jag ska starta en ny sajt så tar jag tillbaka mitt gamla nick där mitt rätta namn finns.

Så nu är jag här igen, och vill gärna bli medarbetare, om någon vill lägga in mig.

Jag ska också behålla guldmasken, tycker den är ganska bra som avatar.

Kramar! Glad

Anmäl
2012-03-23 11:38 #1 av: plutopellis

Vad har du för sajt? Och välkommen tillbaka! Kyss

Anmäl
2012-03-23 11:43 #2 av: [GunillaR]

Sajten är ännu inte upplagd. Ni kommer få veta när den är klar Glad

Anmäl
2012-03-23 11:49 #3 av: plutopellis

Spännande! Glad

Anmäl
2012-03-23 12:42 #4 av: Amandla

Jag lyckades bara lägga till dig som medlem på privat sajt, Gilla, det är nog enbart Pagan som kan lägga in dig som medis.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-03-23 13:10 #5 av: Jessica Holländare

Spännande, spännande!!

Anmäl
2012-03-23 13:15 #6 av: [Momiji]

Välkommen tillbaka Gilla Skrattande

Sol Anna Måne
Medarbetare på Sagan om Ringen iFokus
Even angels fall ♪ ♫ ♪ ♫ ♫ ♫ ♪

Anmäl
2012-03-23 15:31 #7 av: [GunillaR]

Jag får visst lägga på ett extra stort Skrattande till Pagan då, så att hon lägger in mig.

Kram!

Anmäl
2012-03-23 19:43 #8 av: Skogshumblan

Välkommen tillbaka!

Ja masken är en så vacker bild, och den är rätt passande på dig som person tror jag.

Anmäl
2012-03-23 19:48 #9 av: Pagan

Ojdå Gilla jag ilar vidare direkt då.

Anmäl
2012-03-23 19:51 #10 av: Pagan

Hoppas det fungerar som det ska nu, gött att ha dig tillbax, har ju varit lite småjobbigt att döpa om dig varje dagTungan ute

Anmäl
2012-03-23 20:15 #11 av: fridelfina

Hallojsan, härligt att du är "dig själv" igen! Som Pagan skriver är det klurigt att döpa om dig när man skriver, det sitter liksom i ryggmärgen!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.