Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 1008 ggr
plutopellis
3/23/12, 8:16 AM

Vart är min bebis?

Aldrig gjort det här innan får se hur det går… Jag förstod nog inte hur det fungerade så ni får gissa så lämnar jag svaret senare Skäms

Annons:
plutopellis
3/23/12, 8:25 AM
#1

Hmm, man fick inte se hela frågan och jag fick aldrig kryssa i rätt svar Rynkar på näsan skriver det senare…

Jessica Holländare
3/23/12, 9:55 AM
#2

Då får jag vänta med att se om det var rätt. Du vet väl att bara de som svarat kan läsa kommentarerna…


plutopellis
3/23/12, 10:11 AM
#3

Ja allt blev väldig väldigt fel med den här, haha Glad

plutopellis
3/23/12, 10:14 AM
#4

Då kan jag ju säga att svar 5, i sovrummet med propparna var rätt Glad

Jessica Holländare
3/23/12, 10:20 AM
#5

YES!!!! Jag hade rätt!!! Skrattande

Nästa gång blir det bättre då du fattar lite mer.. Glad Jag har aldrig gjort någon undersökning heller…


plutopellis
3/23/12, 10:20 AM
#6

Precis =) Får skriva kortare svar också…

Annons:
Elpida
3/23/12, 12:31 PM
#7

Valde mellan kasta saker i ba…dkaret gissade jag, och mellan dina öronproppar. Valde badrummet.. och felGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
3/23/12, 12:39 PM
#8

Haha, kände också för öronpropparna! Skrattande

Min första pudel Emil var helt gaaaaalen  i öronproppar och lyckades ofta sno dem. Han åt upp dem, och gissa om jag funderade första gången han bajsade en orange slemmig grej? Tyst Pixie som jag har nu försöker också ta öronproppar, men jag har lärt mig läxan och lägger dem alltid i sängbordslådan. Tydligen är det inte helt ovanligt att hundar gillar öronproppar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
3/23/12, 12:51 PM
#9

Haha, ja det ser väl ut som godis eller något! Hittade honom tuggande på en, en gång och fick panik! Tänk om han sätter det i halsen, inte den lättaste att hosta upp!

Amandla
3/23/12, 4:43 PM
#10

De blir kvickt slemmiga har jag märkt Flört så den glider nog snarare ner i lungan i så fall. Fast då är det ju läkarhjälp som behövs. När jag läste till förskollärare för tjugo år sen fick vi lära oss att om småbarn fått i halsen kan det vara bättre att hjälpa till och blåsa ner saken/matbiten istället för att försöka få upp den. Snabbt fria luftvägar är det som gäller, och sen doktorn.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
christel70
3/23/12, 5:17 PM
#11

Japp! Fick rätt!!! Ja öronproppar kan vara väldigt intressanta för både hundar och ungar

Medarbetare på Tarot

Pagan
3/23/12, 7:32 PM
#12

jag tog rätt jag med.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
3/23/12, 8:05 PM
#13

Hihi, roligt att ni får rätt trots att det blev så tokigt Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: