Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning

Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Meditation och avslappning

Tips på djupt avslappnande meditation

2012-03-22 10:20 #0 av: Skogshumblan

Ge den en chans. Första gången stängde jag av, klarade inte rösten men andra gången fick jag en så fin och härlig stund!

Anmäl
2012-03-22 13:01 #1 av: Elpida

Bokmärker den så ska jag se om jag kan få en minut (eller typ 30 Flört) över i helgen!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Anmäl
2012-03-22 15:14 #2 av: plutopellis

Ssamma här, bokmärkte Glad

Anmäl
2012-03-22 17:05 #3 av: Skogshumblan

Det är nog egentligen mer korrekt att kalla den för en hypnos för först kör han ner en i djup avslappning genom att räkna och sen på slutet visualiserar man ljus och sånt. Men den är ändå väldigt skön.

Anmäl
2012-03-22 20:07 #4 av: [MorganLeFey]

Här är ett program som konverterar youtube till mp3

http://free-youtube-to-mp3-converter.swedish.toggle.com/

Anmäl
2012-03-22 20:22 #5 av: Skogshumblan

Morgan,  tack!Kyss

Anmäl
2012-03-22 20:52 #6 av: Pagan

Jag ska lyssna på denna jag också, i helgen, verkar ju lite härlig. Tack Skogis

Anmäl