Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Twitter och Wordfeud *OT*

2012-03-20 19:14 #0 av: Maggan71

Någon som har twitter och/eller wordfeud?

Twitter (margut71) och wordfeud (Margut71)...

Om inlägget/förfrågan är olämplig/t är det ok att det tas bort. Förstås. *ler*

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Anmäl
2012-03-20 19:18 #1 av: plutopellis

Wiiii! Heter plutopellis på wordfeud, skickar till dig fast jag är urkass så du vinner lätt :)

Anmäl
2012-03-20 19:26 #3 av: Skogshumblan

Har skickat inbjudan till er båda :)

Anmäl
2012-03-20 19:35 #4 av: Maggan71

Wordfeud är ju SÅÅ kul! Jag lägger mig aldrig, även om jag ligger under kraftigt... Skoj att spela ju!!!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Anmäl
2012-03-20 19:58 #5 av: [MorganLeFey]

Är detta något som man måste ha smartphone för?

Anmäl
2012-03-20 19:59 #6 av: Pagan

öhhhh vad är detta?? wordfeud???Tyst borde kanske vetaSkäms

Anmäl
2012-03-20 20:00 #7 av: plutopellis

Det är alfapet på telefonen :)

Anmäl
2012-03-20 20:01 #8 av: Skogshumblan

Ja Morgan. Det är en slags alfapet, mycket roligt. Går att spela på olika språk och människor man antingen själv bjuder in/ slumpas att spela mot.

Anmäl
2012-03-20 20:02 #9 av: [MorganLeFey]

Jag har ingen smartphone. Jag bara en som jag kan ringa med, fota med och sms-a med.

Anmäl
2012-03-20 20:07 #10 av: Skogshumblan

Morgan ibland är det nästan bättre så. Dessa appar & spel där gör en lätt beroende. * ser lagom oskyldig ut*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.