Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 935 ggr
Skogshumblan
3/20/12, 10:05 AM

Tisdag 20 mars.

God förmiddag! Grått & blött ute men finfin fågelsång ändå. Armen är som den är men jag tänker göra den så bra så. Hoppas ni andra får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Momiji]
3/20/12, 10:51 AM
#1

Gomorron!

Har varit ute på en morronpromend nu i en timma och passade på att handla också. Hårfärg hos frissan och våffelsmet på Coop Glad Sista lediga dagen innan födelsedagsfesten på lördag, från och med imorron är jag helt och hållet inblandad i "operation se till att inte morfar får veta att mormor har köpt flygbiljetter till hans barn och barnbarn och att dom kommer upp till födelsedagsfesten" Skrattande Mitt jobb nu kommer att vara att se till att morfar inte blir misstänksam då inte mosters hund får vara där. Min ena kusin som kommer upp är väldigt allergisk så mormor håller på att städa bort allt hundhår. Så då ska jag vara med hunden under dagarna medans moster jobbar så morfar inte blir misstänksam. Kommer bli en kul födelsedag då vi firar både mig och morfar samtidigt Glad

Skogshumblan
3/20/12, 11:03 AM
#2

Momiji så kul och spännande med hemliga kalaset och allt där i kring. Hoppas ni lyckas och att det blir en fin fest.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
3/20/12, 11:23 AM
#3

God förmiddag alla denna gråmulna dag!

Hoppas armen blir bättre humblan!

Låter så spännande Momiji att det nästan kryper i kroppen på mig! Tungan ute han kommer nog bli jätteglad Glad

Min lilla son är väldigt trött idag men jag njuter av lugnet när han sover Kyss

Tja, annars? Dragit korten inför sista lektionen i Gillas kurs sen är det "bara" examensuppgiften kvar. Just nu är det keltiska korset. Faktiskt första gången jag gör det men fick upp page i stavar som första kort och det har förföljt mig genom hela kursen men likförbannat får jag inte upp en tolkning när jag ser kortet! Har nog en mental blockad mot det för vill bara kasta iväg det när det kommer så la korten åt sidan och gör tolkningarna ikväll… Att det kan bli så med ett kort…

Handling står på listan, barnbidrag idag så nu har vi råd med mat! Tungan ute inte för att vi svultit direkt men..

"Jag älskar pengar, pengar älskar mig, pengar dras lätt till mig" Guld i mun

Pöss och kram alla!

Skogshumblan
3/20/12, 11:45 AM
#4

Pellis, hur gör du näe du tolkar? Jag kollar kortets betydelse, sviten, elementet och numerologi. är det ett kort i stora Arkannan kollar jag vilken grupp de tillhör. Ibland säger mig inte kortets egen betydelse något något av de andra kan vara pang på.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
3/20/12, 12:06 PM
#5

Jag försöker först känna in kortet men det här kortet går inte känna.. Och sen när jag känt och skrivit ner eventuella ord som poppat upp läser jag gillas tolkningar och försöker få ihop allt utifrån frågan :)

[Momiji]
3/20/12, 12:08 PM
#6

Ja, morfar tror ju bara att det kommer att bli ett vanligt kalas för mig och han(moster hade sitt igår). Så det ska bli kul att se hans min när han får se sina barn och barnbarn Glad

Annons:
Skogshumblan
3/20/12, 12:14 PM
#7

Pellis, ja det här med kort och tolkning är klurigt ibland. Hoppas du får svar på vad kortet som följt dig vill säga dig! Momiji ha kameran beredd. Lär bli ett kul kort med morfars fågelholkslook!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[MorganLeFey]
3/20/12, 12:15 PM
#8

Godmiddag i stugorna!

Här är det grått och kallt idag. Ett bra väder att sitta inne i. Men det skulle visst bli varmare till helgen enligt väderprofeterna.

Nu åker målargrejorna fram!

Ska bara färdigställa ett tecknat porträtt först.

Ha det! Glad

[Momiji]
3/20/12, 12:18 PM
#9

Ja, mamma och pappa ska hämta dom på flygplatsen och ta med dom hem till sig, så ska vi bjuda in morfar att grilla och då han kommer dit så ska dom sitta vid grillringen. Funderar på att filma han då han kommer dit så jag kan visa det för han på festen sen Glad

Amandla
3/20/12, 12:23 PM
#10

Här är det ett underbart vårväder, tolv grader, strålande sol och min balkong är nystädad. Ska bara ta fram dynorna ur förrådet och fixa en ny duk, sen ska jag sitta därute och njuuuuuta! Cool

Kul med kalas, Momiji!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
3/20/12, 12:23 PM
#11

Åh önskar nästan jag fick sitta med momiji! En sån rolig överraskning! Ja humblan jag ska nog få ihop det, det där kortet ska minsann tala till mig punkt slut! :P Morgan det är en perfekt dag att måla på ju :)

Skogshumblan
3/20/12, 12:32 PM
#12

Morgan, lycka till! Momiji ja det bara måste du göra! Hahah stackars din morfar, hoppas han har starkt hjärta ;) Pellis, ja något säger mig att du är rätt envis och inte ger dig i första taget ;) * Jag ser framför mig hur du lagt kortet på bord och står och skäller ut det efter noter, " nu är du så god och förklarar dig" typ*

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[MorganLeFey]
3/20/12, 12:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Här kommer porträttet. Har ännu inte fått det godkänt av beställaren.

Annons:
Amandla
3/20/12, 12:43 PM
#14

Men så fint Gilla!! Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[MorganLeFey]
3/20/12, 12:45 PM
#15

Ska justera lite med klänningen och skuggorna där. Det blev inte bra.

plutopellis
3/20/12, 1:07 PM
#16

Haha! Ja det låter som mig humblan!

Skogshumblan
3/20/12, 4:56 PM
#17

Morgan, så vackert! Och om beställaren inte är nöjd får de väl göra det bättre själ! ;P Pellis, *visslar oskyldigt*

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
3/20/12, 5:21 PM
#18

Har just invigt mitt alldeles egna våffeljärn, har inte gjort våfflor sen jag flyttade hemifrån. Nog för att jag använde en färdigblandad smet och bara tillsatte vatten, men ändå :)

[Momiji]
3/20/12, 5:21 PM
#19

-Dubbel-

Isa56
3/20/12, 5:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Morgan så tjusig.Älskar dina porträtt de är så lätta och luftiga. Kyss

Här har ni varit i full fart. Själv har jag jobbat. Fick bra maskiner och jobb. Lite trött i ryggen, men nu känns den ok. Mindre förtjust blev jag när huvudskyddombudet upptäckte att det tydligen inte skrivits något protokoll på rehabsamtalet vi hade förra året. Så nu filurar han på att kräva ett nytt samtal. Jag gillar den killen, han är inte rädd för att vara besvärlig, om det gynnar oss på golvet. Och han är bra på att tjata. Flört Och jag ska nog begära ut en kopia på min sjukjournal och kolla vad som egentligen står där. Obestämd

Och guldkant på vardagen blev det när jag kom hem och maken gjort hemmalagad Lasagne för första gången. Tungan ute Och den var så in i bombens god.

Skogis, skickar varmakramar och omlägg på din arm.

Momiji, grattis i förskot, låter som det blir en hejdundrande kalas hos er.

Pluto, säg till om det hjälper att skälla på kortet, finns en annan som också får samma kort väldigt ofta.

Amandla jag tar kaka med och kommer och njuter med dig på balkongen, för här är grått och lite kallt.

Ha en skön kväll

(Bilden har lagts in tidigare av andra, men den är fin)

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Isa56
3/20/12, 5:37 PM
#21

Glömde en sak ju. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
3/20/12, 7:22 PM
#22

Kram på underbara gänget!!!!


[MorganLeFey]
3/20/12, 7:46 PM
#23

# 17 - Den blev godkänd Glad

Skogshumblan
3/20/12, 7:50 PM
#24

Morgan tur för dem att de gillade ditt verk! ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
3/20/12, 7:56 PM
#25

Ojsan här var det livat, vet ju inte var en ska börja

Läser och skrattar och hänförs och ryser och blir pirrig bara på att scrolla. Jösses!

Verkar som Ni haft en bra dagSkrattande

Det har jag också haft, fast riktigt marsväder så är det vårdagjämning, på söndag ställer vi fram klockorna - det ÄR vår!! Fast det blir lite mörkt på morgonen ett tag igen men det ska vi nog klara.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[MorganLeFey]
3/20/12, 7:57 PM
#26

Ja Flört

Nu ska jag bara göra två porträtt till. Ett porträtt på kusinen och ett dubbelporträtt på samma kusin med syster.

Jag har ju tecknat systern förut och även ett annat av barnbarnen och det är ju roligt att man blir betrodd och får fler beställningar.

fridelfina
3/20/12, 8:52 PM
#27

Godkväll på er!

Här har jag plågats av pollenreaktion hela dagen från ca 10-tiden… Annars är det rätt bra. Eller njäe, fick kvarskatt 5400 kr pga att jag numer är tomtägare och har fastighetsskatt. Ska be jobbet dra mer i skatt på lönen nu. Fick åkså återkvar på "för mycket erhållet studielån/bidrag" sista terminen, så de vill ha 3200 kr extra sista april.

Vet inte vad det var för fel på mina affirmationer egentligen? Pluto, hur gick din egentligen? "jag har alla pengar jag behöver" eller?

Men för utom det är livet rätt ok!

 
 

Annons:
Pagan
3/20/12, 9:12 PM
#28

NämenFörvånad tror du gör som jag Fridelfina - glömmer precisera HUR! eller EXAKT VAD! Jag affirmerar vinster - och vinner visserligen men om jag preciserat summan så kanske jag vunnit den istället för 200:- typObestämd svårt det där. Men inget kul besked du fått i dag direkt.

Vi får fortsätta köra med "jag älskar pengar, pengar älskar mig, pengar kommer lätt till mig" så kan de ju börja rulla in lite pö om pö och sedan i skottkärrelass, när vi lärt oss hantera gåvan

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
3/20/12, 9:19 PM
#29

Nä fy Fridelfina! Nu blev jag rädd att vi också får det ju eftersom vi köpt hus i november! Ångest!!! Rynkar på näsan

Pagan
3/20/12, 9:26 PM
#30

Pellis!!!!! ingen ångest här tack så mycket!! Jag älskar pengar………

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
3/20/12, 9:28 PM
#31

AAAAAAAAAAAAAAHHHH!!! Tyst *andas, andas* *phu phu* Gaaaahhhh!!!

Skrikandes *flämt*

Pagan
3/20/12, 9:34 PM
#32

prexis, djuuuuupt!!! så där ja, andas in räkna till tre andas ut! Känn i magen att det hjälper…….snaaaaaaart!Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
3/20/12, 9:37 PM
#33

Hehe, tack Pagan Glad men är allt bra orolig över den där skattesedeln för brukar knappt få något tillbaka och gubben min går och tror att han ska bli rik och kunna köpa massa saker medan jag börjar tro att det blir som hos fridelfina Rynkar på näsan får nog göra samma att be att de drar lite mer skatt på mig… Får vänta och se helt enkelt… Undra vart vi ska få dom pengarna från?

MEN!: "Jag älskar pengar, pengar älskar mig, pengar dras lätt till mig!" Guld i mun

Pagan
3/20/12, 9:49 PM
#34

Ja, denna oro är ju absolut INTE bra! Det man lägger mest energi på är ju som bekant det man får mest av……

Vi får kämpa på med affirmationerna. Ihärdigt!

När jag känner att jag jobbar upp mig för mycket så går jag in i min lilla värld jag skapat. jag lämnar den sedan då jag märker att jag försöker detaljstyra den för mycket. När man blir allt för konkret känns det inte så skönt i magen längre. Jag har många små rum för olika ändamål, burkar med "må bra" för olika åkommor, härliga soffor, plädar, kuddar mm sedan har jag uterum och  bl.a. en grönskande äng med massa sol och kossors råmande i fjärran som är hur skön som helst - särskilt nu - moln som drar förbi och jag försöker se vad de föreställer, bara fantasin som sätter gränserna. Dit kan man bege sig när som helst. 5 minuter där och jag är mycket gladare!Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
plutopellis
3/20/12, 9:53 PM
#35

Låter underbart Pagan Glad jag ska sova på saken och sen vakna och få mitt kuvert med posten och se att det inte alls var så farligt som jag trodde Tungan ute

Pagan
3/20/12, 9:59 PM
#36

Ja, jag ska också sova, fast inte på den saken - den har jag sovit färdigt påTungan ute

Sussa lugnt och söta drömmar. Imorgon har vi onsdag - ett oskrivet blad - inte vilken onsdag som helst heller - den enda i sitt slag den 21 mars 2012 - kommer aldrig mer igen.

Kram o sov gott

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
3/20/12, 10:00 PM
#37

Kyss puss alla sötnosar

Skogshumblan
3/21/12, 6:23 AM
#38

Sök Kelly Howell på youtube och kör hennes meditation som heter något om wealt och att få in det i sitt liv. ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
3/24/12, 7:18 PM
#39

Fastighetsskatten tog ett "sabbatsår"… Det var först det andra året som det blev fastighetsskatt. Tror det är varannat år bara. Fast jag kan ha helfel också!

Får affirmera och söka efter kelly så det blir ordning å reda på ekonomin här!

 
 

plutopellis
3/26/12, 2:33 PM
#40

Jag slapp betala! Kanske är som du säger fridelfina att det tar ledigt första året.. Fast sen borde det ju vara varje år… Men jag får en liten slant tillbaka! Blir dock väldigt avis varje år när jag ser gubbens! Guld i mun men ska be jobbet dra lite extra nu när jag börjar jobba så ska det nog bli bra Glad pustar ut! Förvånad

Upp till toppen
Annons: