Annons:
Etikettermeditationavslappning
Läst 3049 ggr
Skogshumblan
3/18/12, 8:31 AM

Tips på skön meditation. Louise Hay.

Det är en affirmationsmeditation där Louise läser upp 101 affirmationer och din själ tar åt sig det som du behöver.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
fridelfina
3/18/12, 8:43 AM
#1

Trodde inte det gick att lägga upp så långa filmer på Youtuben! Får plocka fram hörlurarna och lyssna en stund innan jag ska till tvättstugan igen.

 
 

Skogshumblan
3/18/12, 8:53 AM
#2

Finns många långa meditationer där:) samt funktionen att spela upp olika avsnitt i följd så många små blir ett helt avsnitt/ Cd:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
3/18/12, 11:51 AM
#3

Om du ska titta/lyssna så välj "visa i nytt fönster" då den inte går att spela upp från inlägget!

 
 

Skogshumblan
3/18/12, 11:58 AM
#4

Typiskt, jag som just lärt mig det här med infoga videon Kanske länken funkar? http://www.youtube.com/watch?v=nuKklYvceOE&feature=youtube_gdata_player

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
3/18/12, 9:35 PM
#5

oj då - får bokmärka denna skogis. Tack!

Har Ni kollat Brain syncs med Kelly Howell, hennes The secret meditation of mind är kanon, tror/har för mig att jag fann den på Youtube…..hmmmm

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
3/18/12, 11:38 PM
#6

Pagan, du har tipsat mig om henne för ett tag sen och jag är fast! Den meditation du tipsar om ska jag leta efter! Älskar hennes röst och alla ljud i meditationerna! Mmmm för själen! Just nu kör jag denna.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Maggan71
3/19/12, 5:23 AM
#7

Tack! Jag har lagt den bland favoriter och lyssnar varje dag. Den går i bakgrunden nu… *ler*

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Pagan
3/19/12, 7:45 PM
#8

Hello my name is Kelly Howell…..så börjar den och redan då går jag ner i varv.

Brain sync eller hemi sync är ju mycket ton och pulserande musik med smäktande toner, gör verkligen underverk med hjärnans ältande.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[MorganLeFey]
3/19/12, 7:53 PM
#9

Kanske något att testa ikväll innan natta

[MorganLeFey]
3/20/12, 12:46 AM
#10

Dessa måste jag spara på, får lägga upp en mapp med meditationer och avslappningsmusik. Man ska kunna konvertera youtube-ljud till MP3 filer som man kan bränna på CD/DVD men då följer ju bilderna inte med. Men de behövs ju inte eftersom man har ögonen stängda.

Skogshumblan
3/20/12, 6:09 AM
#11

Pagan, haha snacka om klassisk betingning! Gilla, det lät jätteintressant med spara som mp3. Då borde man ju kunna spara dem på sin mobil som mp3fil? Kan du beskriva hur du gör?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[MorganLeFey]
3/20/12, 12:43 PM
#12

Jag ska ta reda på programmet. Har aldrig själv konverterat dessa filer men funderat mycket ofta på det. Inte bara för meditationsvideor utan för all musik som innehåller hög kvalitet, och som jag vill ha.

Jag vägrar nämligen att underlåta mig Spotify.

Skogshumblan
3/20/12, 12:50 PM
#13

Morgan ok :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Upp till toppen
Annons: