Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 2193 ggr
Pagan
3/17/12, 10:07 AM

Golördag

Gäsp!! har soooovit som en stock och sedan varit på promenad. Men det var bra kallt ute och jag hade för tunna kläder på mig. Det är uppenbarligen inte riktigt vår än. Hoppas Ni får en skön lördag och att Ni sovit gott.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Maggan71
3/17/12, 10:22 AM
#1

Go förmiddag!

Började titta på en film, men den var FÖR otäck, så vi lade ner efter en halvtimme… Nu lite spel på fb och mera kaffe! *ler*

Sedan tänker jag gosa lite mer med mina nya lekar! :D

Ha en skön lördag, alla!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

lottan17
3/17/12, 10:38 AM
#2

hej Jag har sovit gott också.Jag började dagen med att vara i tvättstugan.

Sedan ska jag åka till Grästorp. Jag får se vad dagen har att bjuda på. Här i Vänersborg är det grått och trist. jag har inte varit ute än.

Isa56
3/17/12, 10:55 AM
#3

Godmiddag allesammans Skrattande

Ensamtid såhär på för,iddagen. Så jag har lagt Mandala stjärnan för mig själv. Och spelat på Fb. SkämsOskyldig

Kanske lite teckning eller annat småplock, medans jag filurar på tolkningen av läggningen. En liten känga fick jag, ska inte slå mig till ro så mycket, utan agera och se över mitt liv. Obestämd

Mulet, men rätt skönt ute, det är vindstilla och det är bra.

Ha en skön lördag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

fridelfina
3/17/12, 11:00 AM
#4

Här har vi varit uppe några timmar allihop, sitter och samlar på oss kraft för att åka till makens syrra och hälsa på. Dotter ska idag äta lördagsgodis för första gången på ett år! Foten i munnen Som hon har längtat!

Vet ni vad?

Jag har vunnit 2 biljetter till Dirty Dancing! Kyss Jag som sett filmen typ 12 gånger eller så!

 
 

plutopellis
3/17/12, 11:05 AM
#5

God förmiddag alla! Har gäster på väg idag, baka tårta tänkte jag då. Gjorde botten och Musse igår, botten blev en hopsjunken munk så fick gå och köpa idag, moussen blev för hård typ svampig och har aldrig jobbat med sugarpasten innan så när jag väl fick ordning på den glömde jag ju självklart smöra den innan jag la den på grädden! Är väääääldigt skeptisk till den här sorgliga stackars tårtan! Haha, men det är väl tanken som räknas? Kram alla!

Amandla
3/17/12, 1:21 PM
#6

Morrn da!

Väntar på att sonen ska få grädden vispad, han gjorde en så stor omgång fruktsallad igår att det räcker till varsin portion nu också. *smask*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Skogshumblan
3/17/12, 2:36 PM
#7

God eftermiddag. Pagan skönt att du sovit. Maggan, låter så härligt att få njuta av sina älsklingar;) Lotten, kul att se lite nya här inne. Hoppas vårsolen hittar till Vbg snart! Isa skönt med egentid nog att göra mandalan för sig själv! Fridelfina, grattis till vinsten, hoppas du får en skön kväll med filmen även denna 13:e gång! ;P Pellis så surt med tårtan, men den är lika god ändå tror jag. Amandla, mmmm lät gott! Har jag glömt någon ber jag om ursäkt… Själv har jag klassat in i Darwin games idag…. Skulle städa och göra lite fint i köket men jag glömde ett glas i diskhon när jag skulle diska stekpannan. Så med min dåliga hand som är halvt ur funktion skulle jag plocka upp glaset som var helt men med en spricka i. Det bar sig inte bättre än att glaset gick i tu, stora skärvor ramlade ur min hand och någon skar en fin liten bit på mitt ben. Blod och glassplitter på golvet, där försvann den städlusten…. Som tur var skar glaset ytligt så det är mest "effektiv rakning" som skett;) Nu ska dotera och jag ha ett par timmar själva, tanken är att fixa middagen så den är klar lagom till killarna kommer hem:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
3/17/12, 3:06 PM
#8

Grattis Fridelfina Så roligt med en vinst.Skrattande

Pluto hoppas tårtan var god iallafall. Tungan ute

Amandla ja vispgrädde till fruktsallad är gott. Tungan ute

Men Skogis då! Förvånad Du får vara rädd om dig. Tur det inte tog värre. (blåser på såren) Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
3/17/12, 3:09 PM
#9

Ja käre tid Isa, jag borde ju veta att en hand som man inte har full känsel och funktion i inte är det mest optimala att ha till städning och hålla saker med. Men ibland funkar inte ens min hjärna som den borde.Tungan ute

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
3/17/12, 3:10 PM
#10

Oj skogis! Var rädd om dig.. Ja tårtan smakade över förväntan och folk verkade nöjda :)

Isa56
3/17/12, 3:17 PM
#11

#9 Maken påstår att min snurrighet är smittsam. Så du kan ju alltid skylla på mig. Flört

Annars är det nog så, att det gäller andra, inte mig mentalititeten. ObestämdKyss

#10 Vilken tur för dina gäster. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[MorganLeFey]
3/17/12, 5:41 PM
#12

God sen lördagseftermiddag Glad

Jag var uppe tidigt idag, väntade ju gäster till lunch. Hade satt klockan på ringning men vaknade precis innan den ringde. Varför gör man så ? Har man en inbyggd klocka som känner av tiden?

Jag fick dammsugat i alla fall och var ner i affären. Hann till och med att teckna lite på ett porträtt. (Bild kommer när det är färdigt.)

Det var meningen att sonen skulle hjälpa mig att borra i väggar idag, men med båda barnen så blev det inte tillfälle. Så han kommer en kväll i veckan istället. Lilltjejen är så otroligt intensiv just nu och ska hela tiden göra som storebror, och för det mesta blir det ju fel. Hon blir tre om några månader. Tre = T = Trotsålder…….. Tungan ute

När de hade gått så blev jag så trött att jag var tvungen lägga mig och snusa en timme. Jag är helt övertygad om att jag blev kontaktad av "någon" att jag fick några bilder. Det kändes nästan som jag blev hypotniserad eller satt i trans. Alltså inte en vanlig avslappning. Det jag kommer ihåg var att jag såg en eldsvåda och i mitten en ring med ett kors i. Hur ska man tolka detta?

Och nu sitter jag här och glor och vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske jag skulle börja på Mandalan så smått………….

Ha en trevlig lördagskväll ute i stugorna Glad

Elpida
3/17/12, 8:59 PM
#13

God afton!

Har städat, tränat, lagat mat och haft kalas. Nu väntar soffhäng med la familia!

Önskar er fortsatt skön lördagskväll

Och grattis till Fridelfinas biljetterGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Skogshumblan
3/17/12, 9:03 PM
#14

Isa, nä jag skäller på nerven i kläm, hade den inte varit i kläm hade jag haft full känsel!

Trots skärsår och glasflis i tån så blev det här en kanondag.Jag har fått lite insikter och upplevelser att fundera på så jag säger godnatt nu, ska lägga mig och meditera en stund, känner att jag behöver det för att få mig i balans igen…

Puss och kram alla fina!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
3/17/12, 9:05 PM
#15

Goderafton alla

Vetetusan vad som hänt idag. Måste fått i mig något mindre lämpligt till lunch för jag har mått riktigt risigt sedan dess. Får inte behålla något och försöker vila så gott det går, men det tycks inte vilja gå över. Skakig och darrig och rejält illamående. Inte så himla trevligt mao denna lördag. Ska se vad TVn kan erbjuda trot jag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
3/17/12, 9:28 PM
#16

Ush fy Pagan! Krya på dig! Får "hoppas" det bara var något du ätit så du inte dragit på dig nån magsjukebacill Rynkar på näsan

Isa56
3/17/12, 9:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Ush då Pagan. Har du fått flunsan? Krya på dig och vila mycket. Eller är det kroppen som talar om att du behöver vila?

Många krya på dig kramar.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
3/17/12, 9:33 PM
#18

Krya på dig Pagan! Kyss


[MorganLeFey]
3/17/12, 9:40 PM
#19

Men Pagan! Inget trevligt. Viktigt är att dricka mycket, gärna svart te. Blir det för mycket vätskebortfall så är det också viktigt att salta och sockra. Inget gott men viktigt!

Har du feber också`?

Upp till toppen
Annons: