Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 914 ggr
Skogshumblan
2012-03-16 06:53

Fredag 16 mars.

Så var det fredag igen då:) Själv blir jag hemma idag med dotera som har hög feber. Ska njuta av livet så gott det går och hoppas ni andra gör likaså! Ha en skön fredag & helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
plutopellis
2012-03-16 06:56
#1

Godmorgon och krya på dottern! Själv ligger jag och längtar till ikväll så jag kan sova :( är också sjuk, ingen feber som tur är.. Tur man har en snäll son som leker på golvet själv :)

Skogshumblan
2012-03-16 07:31
#2

Ush Pellis det lät inget vidare, krya på dig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Maggan71
2012-03-16 07:52
#3

Hyfsat pigg och på gott humör! *ler*

Hade tre av fyra ungar igår kväll och det var så mysigt! Även om det blev trångt i sängen med en 7-åring som gärna ligger på tvärsan… *s*

Ser fram emot en barnlös helg med min älskade FÄSTMAN! Skrattande

Ha det gott alla - och krya på den som kryas på bör!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Elpida
2012-03-16 08:42
#4

God morgon!

Oj, krya på sig kramar till de som behöver!!!

Har inget särkskilt inplanerat efter jobb idag. Det blir väl soffhäng med familjen som vanligt. Imorgon har vi kalas så jag kanske ska klura ut något att bjuda på.

Finfin fredag till er alla!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Momiji]
2012-03-16 08:49
#5

Gomorron!

Har suttit och pillat på nu på morgonen. En hemsida är på gång. Men den är fortfarande ganska hemlig för den är inte klar Tungan ute

Ska fara till mormor och morfar och hjälpa dom att ta hand om mosters hund eftersom moster är borta i helgen. Ska avlösa morfar med prommenaderna och ta hand om hunden, morfar är så van vid mosters förra hund som hade en helt annan mentalitet än denna, så får kliva in ibland och förklara för morfar att det inte funkar att göra samma sak med henne som med Atlas. Morfar har inte riktigt vant sig än. Men det går bara bättre och bättre, så snart kommer hon nog att bli behandlad som sig själv och inte som Atlas Glad

Ha en trevlig dag!

Isa56
2012-03-16 09:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godmorgon allesammans. Skrattande

Massor av krya på er kramar, till er som behöver. Kyss

Snuvan har börjat släppa och allt känns rätt ok idag. Ska göra lite ryggövningar idag, så blir nog både rygg och resten av kroppen lite mer medgörlig idag. Tungan ute

Sitter och klurar på snabbaste sättet att ta bort bakgrunden på ett svartvitt foto, som jag ska  försöka teckna av. Finns ju ingen anledning att skriva ut bakgrunden, de tar ju bara en massa färg. Och den ska inte vara med på teckningen. Obestämd

Ha en skön fredag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Jessica Holländare
2012-03-16 10:28
#7

Jahopp… Fredag = jobbhelg… Vad er behöver jag säga??? Obestämd

Hoppas ni får en toppenhelg alla och att dom som är sjuka blir friska!! Kram syrran!!!


[MorganLeFey]
2012-03-16 11:08
#8

God förmiddag Glad

Solen skiner idag, alltid trevligt. Men jag har inte tid att avnjuta den idag. Nu ska jag iväg och handla inför morgondagen. Ska ha hit sonen och barnen på lunch. Sonen ska hjälpa mig med att borra med en "riktig" borrmaskin. Min slagborr är lite klen och behöver lång tid på sig med dessa betongväggar. Hyllan i sovrummet ska upp och rullgardinerna på balkongen plus en hylla i köket.

Jag tänkte göra spagetti carbonara. Ungarna älskar pasta i alla former och sonen älskar carbonara. Och visst är det gott.

Nej nu ska jag iväg till Coop Forum och sedan är det tvättning i eftermiddag.

Skogis hoppas att dottern återhämtar sig snabbt. Är det influensan?

Ha en bra dag och en sköööön kväll Kyss

Pagan
2012-03-16 19:31
#9

Tack Skogis, hoppas din dag blev en bra dag trots sjuka dottern.

Pellis, hoppas du fått en chans att vila och mår lite bättre.

Stackars jessica som ska jobba hela helgen, hoppas du har ett par lediga dagar att se framemot under kommande vecka iallafall.

Isa, Känns ryggen lite bättre?

Låter som du kommer få det fint både med maten och det kreativa besöket Morgana. Hade ju även jag planer på att inköpa sådana jalusier, herre jösses, var tar tiden vägen med en egentligen??????

Momiji, jasså morfar behöver uppfostrasGlad

Här är det fredagsfeeling i kroppen och även i knoppen. Har varit och snaggat mig, sååå himla tjusig så. efter att ha lurat på maten så ser jag en aning stukad ut, frissan hade väl gråtit om hon fått se sitt verk redan så totalförändrat. Nåväl jag e vacker ändå. Sitter med ett glas rött och har lite skön musik på och bara njuter av ledighetenSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
2012-03-16 19:34
#10

#9 Vin - det är ju DET jag behöver!!!! Gud så dum jag är!!!!!Tungan uteSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
2012-03-16 19:35
#11

hahaha så är det Elpida, skål på digSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
2012-03-16 21:04
#12

Hemma och sockarna hänger på tork. Tog hunden på en långprommenad och har hål i skorna Tungan ute Extramamma-Anna var favoriten idag Flört

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa, imorron blir det att hämta hem en ny bok Skrattande

Pagan
2012-03-16 21:05
#13

Låter som en upplevelsefylld dag momiji och en god plan för kvällen, vad för bok har du spanat in??

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
plutopellis
2012-03-16 21:07
#14

Sitter på golvet med datorn i knät, en kopp te och lite choklad och försöker få kaninen att umgås men hon envisas att sitta och trycka i sin bajslåda som fick följa med ut på golvet… Öronen upp och tittar lite piggt men annars vägrar hon…. Jaja, vi sitter väl såhär. Inget nån av oss dör av Glad

[Momiji]
2012-03-16 21:07
#15

En biografi om Dolly Parton Glad

Isa56
2012-03-16 21:12
#16

#14 Såklart Pluto, hon vill väl inte ha te och choklad. En bit sallad eller nåt till lillan, får det väl va. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
2012-03-16 21:14
#17

#15 Momiji. Låter spännande. Gillar din Avatar, så vacker. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
2012-03-16 21:14
#18

Isa nu förstår jag inte? Vem nobbar te och choklad?? Tungan ute har lagt fram lite basilikablad till henne men det lockade inte just nu Flört

Pagan
2012-03-16 21:17
#19

tåååålamod PellisTungan ute

Dolly Parton, så himla kul! Den damen har nog en del strängar på sin lyra som man inte vet om. vad spännande!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
2012-03-16 21:21
#20

# 17 Tackar, hade tråkigt en förmiddag så jag tog ett kort och ändrade lite med färgerna Glad

Ohja! Hon har ju en fantastisk talang, ska bli spännande och läsa om hon Glad

Annons:
Pagan
2012-03-16 21:40
#21

ja och om hennes dollyland eller vad det nu heter, och "relationen" med….å vad heter han nu, den där skönsjungande countrysångaren som hon sjöng duetter med……kan bli intressant läsning kan jag tro

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
2012-03-16 21:41
#22

kenny rodgers hette han ju - tack youtube

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-03-16 22:07
#23

Åh underbar låt!

Jag måste säga att jag gillar Dolly, hennes utsida verkar dölja en genuint fin insida. Coat of many colors är ett lysande exempel på den insidan tycker jag. Ska se om jag lyckas lägga in videon så snyggt som ni andra kan….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2012-03-16 22:08
#24

verkligen underbarKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
2012-03-16 22:10
#25

för att inte tala om denna

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-03-16 22:10
#26

"It´s true we had no money but I was rich as rich could be in my coat of many colors that my mama made for me.

DET är sann äkta genuinhet det. Trots hennes yttre piffade fodral.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2012-03-16 22:21
#27

Jolene en av mina favvisar. Tungan ute

NågonTungan ute som vet hur man får bort bakgrunden från ett foto? Jag har glömt det. Vill inte skriva ut det med en helgrå bakgrund. Som jag inte behöver.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Skogshumblan
2012-03-16 22:30
#28

Nä men prova att öppna i paint eller liknande program och klipp ut det du vill ha. Antingen slänger du det du inte vill ha rakt av där eller så får du  klistra in det du vill ha kvar  i ett helt nytt dokument så får du vit bakgrund. Krångligt jag vet. men jag är inte så haj på sånt….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
2012-03-16 22:32
#29

Jäklar sån fräs det blev på ninen när hon väl vågade sig ut! Hon sprang och sprang och sprang! Satte precis tillbaka henne i sin bur för hon började lämna små pluttar efter sig.. Men nöjd med att hon vågade sig ut och verkligen utforskade och hade roligt så det får nog bli min och hennes nya grej när sonen lagt sig. Han är ju lite hård mot henne, förstår inte att man inte får slåss, lyfta i öronen eller peta i ögonen Flört väldigt tålmodig kanin..

Isa56
2012-03-16 22:35
#30

#28 Jo Skogis tar bara en j*kla tid. Har tre bildbehandlingsprogram och man får göra ungefär likadant, eller fattar jag inte hur det funkar. Oskyldig

#29 Pluto så bra, då blir det livat hos dig nu då. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
2012-03-16 22:44
#31

Ja Pagan, jag är ledig en vecka sen!! Tungan ute

Lilla söta Lucifer. Hon är en sån go liten kanin. Dotterns nin fick vara ute i det fria en stund idag. Det tyckte han var roligt. Illrarna fick återgå till sitt grävande. Börjar bli ett fint hål i gräsmattan nu… Obestämd


Isa56
2012-03-16 22:54
#32

#31 Jaså, det är därifrån vi fått jordhögarna. För vi har många jordhögar spridda över vår gräsmatta.ObestämdFlört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
2012-03-16 23:00
#33

Ja, vi har med mängder med jordhögar i år!! Och då är inte illrarnas inräknade… Tungan ute


Isa56
2012-03-16 23:08
#34

#33 De gräver väl åt andra hållet, så att säga. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Jessica Holländare
2012-03-16 23:12
#35

#34 Ja, dom gör ju det, fast dom lämnar ju en jordhög jämte! Tungan ute *hihihi*


Isa56
2012-03-16 23:18
#36

Doktorn sa att jag skulle börja cykla för att få motion och slippa så ont i fötterna. CoolTungan ute

Djupt imponerad av den här killen.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
2012-03-16 23:22
#37

*asg* Lägger du upp en video på dig sen då??? Flört


Isa56
2012-03-16 23:29
#38

Jovisst. Storyn heter

"Den svart/rosa valrossens magplask" FlörtCool

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
2012-03-16 23:31
#39

*asg* Skrattande


Isa56
2012-03-16 23:33
#40

Hehe.Tungan ute

Men killen är duktig, finns några stycken filmer där han cyklar. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Momiji]
2012-03-17 06:47
#41

Åh! Nu längtar jag ju tills snön försvinner så jag kan ta med mina kaniner utomhus

Annons:
Upp till toppen
Annons: