Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1140 ggr
plutopellis
2012-03-14 14:38

Onsdag 14 mars

Hejsan alla!

Hoppas ni har en underbar vårdag Glad

Idag blev en sån där upp och nervänd dag Rynkar på näsan svårt att somna i går pga ont i mina leder då jag gått på tok för mycket med vagnen Gråter upp tidigt sur som ättika för jag ville sova mer skällde ut sonen utan anledning men efter att han fått välling somnade han om och sen var mamman på lite bättre humör när han vaknade Skäms hann med en panikångestattack och sen skulle vi iväg med bussen för att åka till sonens första tandläkarbesök. Eftersom vi var tidiga gick jag inom VC och tog prover för koagulationsutredningen, 8 rör stal de! Jag som redan led av min järnbrist! Men det gick bra, är ju van då jag ätit waran ett antal år.. Sen tandläkaren som sagt, gick jättebra. Efter det skulle jag hämta ut folsyra och vitamin b12 som läkaren skickat hem berv om att det nu fanns recept. Kom dit, nä det finns inget här… Foten i munnen Tillbaka till vc ordna upp det hela och tillbaka till apoteket, 181 kr! Hjälp! Denna månaden är knaper och det här gjorde ju inte saken bättre.. Men tillslut kom jag hem och fick lite lugn och ro då sonen valde att ligga kvar i vagnen och sova en timme Kyss så lite tokig dag har jag haft.. Nu väntar jag på gubben så jag kan få vila lite till sen, det har han lovat Skrattande

Hoppas ni andra haft en rätvänd dag! Kramis!

Annons:
Jessica Holländare
2012-03-14 17:13
#1

*hihihi* Trevlig dag syrran!!! Tungan ute

Jag har sovit bort dagen då jag jobbade inatt. Nu sitter jag ute på trappan och myser i solen. Illrarna gräver sönder gräsmattan och Nora rusar runt och sjunger en elefant som balanserar. Underbart!!!

Snart ska jag iväg på nattmöte och sen hem och sova. Kram på er alla!!!


[MorganLeFey]
2012-03-14 17:17
#2

Jag tittar som hastigast in och sätter mitt tassavtryck.

Har varit och handlat och fyllt på frysen och så har jag börjat jobba på en målning.

Idag har det inte blivit någon tid på balkongen men det kommer ju mer tid. Man är bara så ivrig så fort de första solstrålarna kommer att man bara vill "slurpa" i sig allt.

Ha en bra kväll Glad

Pagan
2012-03-14 19:28
#3

Jösses Pellis, hoppas du fick vilat lite.

Illrar jessica? Dina egna?

Här har det varit vackert väder i dag IGEN!! Känns underbart att kunna säga att vädret är underbart flera dagar i rad.Skrattande Jobbat, handlat, tankatGråter plånboken får ju stoooora hål, över 15:- litern, inte klokt. !!!! Sen middag blev det i dag för jag fick jobba över ett par timmar, men nu så är jag mätt och ledig resten av dagen - det som är kvar av denTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
2012-03-14 19:39
#4

Ja jag fick allt vilat lite :) tog ett bad också, riktigt skönt! Svarar åt Jessica, jo hon har två illrar där hemma. Söta men otäcka! Haha :)

Pagan
2012-03-14 19:43
#5

hahaha otäcka små gynnareSkrattande hade en liten söt iller jag också då när äldste sonen var liten. Illern älskade att bita honom i tårna och han tjöt i falsett när den kom i närheten. jag fick skänka den lille gynnaren till en som inte hade småttingar.Ja alltså IllernFlört

Låter som du fick en trevligare eftermiddag i allfall då du, annat än hur dagen startade. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
2012-03-14 19:49
#6

Hahaha! Var skönt att höra att det var illern du gav bort! ;) ja hade en skön eftermiddag trots allt! Hann med en tur i trädgården med lilla kaninen också..

Annons:
Pagan
2012-03-14 21:04
#7

Hade en plan om att se på från Sverige till himlen i dag, trodde det började kl 21Rynkar på näsan - men nääää, det slutade kl.21 nån som såg det? Tydligen del 2, verkade bra då jag läste om det.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2012-03-14 22:44
#8

Japp, två otäcka illrar som även dom gillar att bitas i tossingarna. Dom bor i ett eget rum… Tungan ute Jag håller på att skaffa ett zoo hemma nämligen.. Min visningsbild är min iller Göran. Glad


fridelfina
2012-03-15 12:24
#9

Pluto: Har du ansökt om apotekskonto? Då betalar du aldrig mer än 202 kr/mån och får faktura/e-faktura tror jag är några kr billigare. Det är bra för dem som alltid köper mycket mediciner, vilket det verkar som om du gör.

 
 

plutopellis
2012-03-15 12:28
#10

Oj nej det har jag inte och har ju precis slutat med waranen så hoppas bli tablettfri efter att folsyra och vitamin b12 stabiliserats.. Fast blir jag gravid blir det dyrt men då kommer jag snabbt upp i högkostnadsskyddet ;) fult att de smyghöjt det förresten! Ja ja.. Jag har sparpengar lite här och där så det löser sig :)

fridelfina
2012-03-15 12:31
#11

Inte smyg höjt, högkostnadsskyddet har ändrats i årsskiftet, från 1800 till 2200

 
 

plutopellis
2012-03-15 12:44
#12

Jo hörde det, först igår!! Så blev lite paff ;)

Upp till toppen
Annons: