Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Våra tarotlekar

Fysiska affärer

2012-03-13 08:50 #0 av: Maggan71

Jag tror inte att jag kommer att köpa någon ny lek den närmaste tiden, men NÄR det blir aktuellt vill jag gå till en fysisk affär. Vill känna liksom... *ler*

Var finns butiker med tarotkort? Måste man till en storstad, typ Sthlm och Gbg?

Jag bor i veckorna i Tranås, vilket är hyfsat nära till Jönköping. Vet någon om det finns någon bra affär där?

Vad rekommenderar ni annars för affärer?

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Anmäl
2012-03-13 09:40 #1 av: plutopellis

Jag knör mig in och frågar om någon vet nån i halmstadtrakten Glad vill köpa nya rökelser och ev någon kristall Glad

Anmäl
2012-03-13 10:08 #2 av: Maggan71

#1: Ja, gör du det, plutopellis! Bara knö in dig och "stjäl" min tråd! *skrattar* Flört

Passar på att fråga om Kalmar-trakten också, åker ju dit med ojämna mellanrum också... Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Anmäl
2012-03-13 10:41 #3 av: plutopellis

SkämsOskyldig

Anmäl
2012-03-13 21:14 #4 av: Skogshumblan

Göteborg har ju sin Regnbågen på haga nygata, jättehärlig affär!

I Borås samt på nätet finns stengården och tarotkatten.

Den första har massor inom det som kan sammanfattas som new age.

Anmäl
2012-03-13 21:38 #5 av: plutopellis

Ja stengården är en underbar liten butik :) finns en i Ulricehamn också fast minns inte namnet..

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.