Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Ett i-landsproblem.

2012-03-11 22:04 #0 av: Skogshumblan

Jag vann ju (kors i all tak) lotteriet här på Ifokus och skulle få en tidningsprenumeration. Mitt lilla problem är att jag inte sett röken av tidningen jag valde trots att det är ett veckomagasin och det är över en månad sedan jag vann....

Nåja, jag kan ju köpa lösnummer ett tag till.

Anmäl
2012-03-11 22:06 #1 av: Jessica Holländare

Vad tråkigt... Rynkar på näsan

Anmäl
2012-03-11 22:07 #2 av: Skogshumblan

Ja lite öken är det men jag ger det en vecka till sen får jag nog skriva ett fint litet mejl och ödmjukast fråga vad som hänt.

Anmäl
2012-03-11 22:15 #3 av: plutopellis

Ja fy vad tråkigt! Maila och fråga... Hoppas det löser sig..

Anmäl
2012-03-12 19:05 #4 av: Skogshumblan

Någon av er fina mejlade Staffan och berättade om mitt i-landsproblem. Tack vem det än var för Staffan kollade upp det hela och mejlade mig så nu vet jag att min första tidning kommer nästa vecka:)
Varm kram till vem det än är som hjälpte mig utan att jag eg. bett om det :)

Anmäl
2012-03-12 19:15 #5 av: plutopellis

Så snällt av vem det nu var! Roligt att det löser sig :)

Anmäl
2012-03-12 19:26 #6 av: Pagan

Det var ju himla najsigtTungan ute

Anmäl