Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Universums Lagar

Dagens Visdomsord

2012-03-11 18:48 #0 av: Pagan

”Jag lovar mig själv…

Att vara så stark att ingenting kan störa min sinnesfrid.

Att tala om hälsa, lycka och välstånd med alla jag möter.

Att få alla mina vänner att känna att det finns något värdefullt hos dem.

Att se det positiva i allt och få min optimism att omvandlas till verklighet.

Att bara tänka det bästa, att bara arbeta för det bästa och bara förvänta mig det bästa.

Att vara precis så entusiastisk över andras framgångar som jag är över mina egna.

Att glömma misstagen i det förflutna och fortsätta arbeta för att lyckas bättre i framtiden.

Att alltid ha ett glatt sinne och le mot alla levande varelser jag möter.

Att ägna så mycket tid åt att förbättra mig själv att jag inte har tid att kritisera andra.

Att höja mig över oroliga tankar, att vara för ädel för ilska, för stark för rädsla och för lycklig för att tillåta bekymmer.

Att tänka gott om mig själv och förkunna detta faktum för världen, inte med stora ord utan med stora gärningar.

Att leva i tron på att världen är på min sida så länge jag är sann mot det bästa i mig.”

Christian D Larson (1874-1954)

The optimist´s Creed

Anmäl
2012-03-11 18:56 #1 av: Skogshumblan

Shit Pagan, har du läst mina tankar eller?!

Anmäl
2012-03-11 19:00 #2 av: Pagan

Nja, en har ju försöktFlört

Helt klart många tänkvärda rader att ta till sig

Anmäl
2012-03-11 19:03 #3 av: Skogshumblan

Pagan. Just nu tror jag det är svårt att missa hur jag mår;)

Men orden var klart något jag ska kopiera och ha som mantra på jobbet de 65-någonting arbetsdagar jag har kvar. Är helt slut efter knappt 1,5 vecka....

Anmäl
2012-03-11 19:06 #4 av: Pagan

KramKyss

Anmäl
2012-03-11 19:16 #5 av: Isa56

Det där håller jag på att läsa en hel bok om. Det enda jag lyckats med är vikten. Oskyldig

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-03-11 19:37 #6 av: Pagan

Det är väl ingen piece of cake det isa. Grattis till det förrestenKyss

Anmäl
2012-03-11 19:42 #7 av: Isa56

Haha, nä bara att äta mindre och tänka mer. Oskyldig

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-03-11 19:55 #8 av: Pagan

Du e la fööör go du.Skrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.