Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1656 ggr
Pagan
3/11/12, 10:26 AM

God söndag

Känner mig som värsta syndaren, äter Hönökaka med baconost och ett stort glas Oboy. Blev sååå sugen att jag tog vägen förbi affären på hemvägen. Har inte ätit Hönökaka på evigheter. Vädret är toppen. Vindstilla och soligt. Härlig promenad.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Jessica Holländare
3/11/12, 10:40 AM
#1

Lät riktigt gott!!! Skrattande

Ha en toppen dag alla i det fina vädret!!


[MorganLeFey]
3/11/12, 10:46 AM
#2

God förmiddag!

Hönökaka, det var nog evigheter sedan jag åt detta. Jag är lite försiktig med vitt mjöl numera så det blir mest fullkorn och/eller surdeg. Men det är inte fy skam heller.

Jag har inte sovit inatt! Vet inte varför. Jag blev så trött igårkväll att jag höll på att somna framför TV:n, så när deckaren var slut gick jag till sängs, ungefär vid midnatt. Men sedan har jag legat i någon slags dvala. Har slumrat till lite då och då och drömt. Jag var  uppe och åt en macka med te kvart i sju, tänkte att jag kanske kunde sova en stund på detta, men icke sa Nicke.

Helt kokande varm har jag varit men ingen feber. Jättekonstigt är det.

Så nu gäller det att ta sig igenom denna dagen och göra något fysiskt. Solen strålar och det känns väldigt behagligt, så det får bli en stund på balkongen. Det får också bli en promenad.

Önskar en skön söndag till er alla Glad

fridelfina
3/11/12, 11:56 AM
#3

God morgon alla!

Pagan - LCHF syndare? Att njuta av det men äter kan ju inte vara helt fel. Bara man inte äter fel varje dag!

Morgan - Mysko, varm men inte feber? Värmevallningar ala klimakteriet? För mig så är jag redan förbi värmevallningarna, men de kom tillbaks i light-version nån vecka här i februari månad. Får svårt att sova då.

Jessica - ha det fint du med!

Här i Fridelfinalandet är inget planerat, men ut i fina vädret är ju ett måste!

Får fira att jag lyckades göra klar Mandalastjärnan i natt! Tungan ute

 
 

[MorganLeFey]
3/11/12, 11:59 AM
#4

# 3 - Ja det kanske är så. Jag har minskat betydligt på min medicin sista veckan. Ähhhhummmm……..host host…….Får kanske börja ta dem igen.

Skäms

Skogshumblan
3/11/12, 12:35 PM
#5

God middag! Pagan det där lät väldigt gott! Blir sugen själv. Här har ordningsfascisten jag är gift med dragit igång någon storstädning och stökliberal som jag är håller jag mig undan, i tvättstugan, köket och här inne;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
3/11/12, 12:40 PM
#6

Klokt Humblan, här inne på Tarot slipper man städa Skrattande Jag hoppar frukosten idag, vaknade för nån timme sen och nu ska vi strax åka till mormor och morfar för att äta mat och tårta. Min brorsdotter fyller sexton år idag! Jag var med när hon föddes, två månader för tidigt, akut kejsarsnitt. Mager men lång var hon Kyss


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
plutopellis
3/11/12, 12:49 PM
#7

Ååååh!!! Baconost som är så gott! Har tagit en lång promenad i det underbara vädret med mina två älsklingar och sen är det babysim på schemat annars händer ingenting här idag, bara att njuta och ha det bra :)

Pagan
3/11/12, 2:16 PM
#8

Nja någon LCHFare är jag inte längre. Är för förtjust i potatis för det. Men att glufsa i mig hönökaka med fet ost är inte så brukligt heller, men ibland får man glufsaTungan ute

var ute i det vackra vädret i morse, så skönt och vindstilla. det gav ju givet mersmak så jag gick iväg en sväng till, kul med nya promenadvägar och en vänstersväng eller kanske högersväng för mycket blev mindre bra. Tog två timmar att hitta rätt igen. Har så uruselt lokalsinne och här är ju allt så nytt fortfarande. Nu sitter jag här vindblåst med iskalla öron, solen bara försvann!! skavsår på lilltån och en vrickad fot som jag fick linka hem på. Sååå himla trevlig promenad bidde det ju inte. Jag tror jag ska googla på maps och se var någonstans den där viskastigen egentligen ville leda migObestämd Så kanske jag hittar hem lite snabbare nästa gång.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
3/11/12, 3:11 PM
#9

God eftermiddag!

Vaknade otroligt sent idag, eftersom jag gick och la mig otroligt sent. Hade världens hemskaste mardröm, nån sålde/lämnade bort mina kaniner när jag var borta. Vaknade precis efter att jag i drömmen hade slängt mig ner på golvet och börjat gråta. Snyftade då jag vaknade och flög ut ur sängen och tog först upp Éire och kramade henne tills hon blev less och sen tog jag upp Momiji och satt i soffan och myste med han i över en timme. Ingen trevlig dröm det där inte.

Ska ta och fara och handla nu. Känner ett starkt behov av att äta min favoritglass(SIAs laktosfria gräddglass med krossad choklad). Behöver även mer bröd så jag har frukost i veckan.

[MorganLeFey]
3/11/12, 11:58 PM
#10

Godnatt hinner jag precis innan ny dag

Natti NattiGlad

Upp till toppen
Annons: