Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 584 ggr
[MorganLeFey]
3/8/12, 5:01 PM

Torsdag 8 mars

Grattis alla Siv och grattis alla kvinnor!

Idag är ju Internationella Kvinnodagen.

Kan också berätta att våren absolut gjort sitt intåg i Malmö, i alla fall har al och hassel börjat släppa pollen. Kliande i ögonen, rinnande näsa och irritation i halsen - men vad står man inte ut med när våren är på gång.

Ha en bra kväll

Glad

Annons:
Isa56
3/8/12, 5:39 PM
#1

God eftermiddag Morgan och alla andra. Skrattande

Vår! Här är det snö. Det har snöat hela natten så det var vitt imorse. Nu börjar det töa. Hoppas det försvunnit till imorgon. Flört

Är så trött och sömnig, har varit hela veckan. Men det är väldigt många sjuka på jobb. Så kanske jag också har lite "flunsa" i kroppen. Brukar inte drabbas av de årliga epidemierna. Basiluskerna biter inte på mig. Blir bara väääldigt trött och småsnuvig. Cool

Önskar alla en skön kväll. Imorgon är det fredag. Tungan ute

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
3/8/12, 5:55 PM
#2

Hej alla! Ja här är det också snö, ca 1 dm har vi fått! Vill ha vår men visst är det lite mysigt med snö ändå :)

[MorganLeFey]
3/8/12, 6:34 PM
#3

Det kanske är förkylning på gång här, men det känns mer som pollenallergi. Jag trodde jag var fri från detta, men kanske jag haft fel….

Skogshumblan
3/8/12, 8:51 PM
#4

God kväll i stugorna.

BLÄÄÄÄÄ för snön som kom, vill verkligen inte vara negativ men det där snöfallet var mer än onödigt!

Har haft en ganska konstig dag, kändes piss och trist att gå och jobba men tankens kraft och att våga stå på sig gav mig oväntat fint gensvar. Jag tror jag kommer trivas bättre och bättre de här 68 arbetsdagar jag har kvar men faktiskt är hela det här ett stoooort mysterie för mig att knäcka. Jag ser mönster, men inte tydligt nog för att kunna göra min läxa ännu.

Men det är en annan dag, nu ska jag se lite på dumburken och sen sova så jag orkar med fredagen också.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[MorganLeFey]
3/8/12, 11:36 PM
#5

Näääää!!!!

Min mobil har gått sönder Gråter

Kandet vara solstormen som slagit ut den? Den är ju inte så gammal. Köpte den i augusti. Baaahhhhh!!!Skrikandes

Upp till toppen
Annons: