Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Onsdagshälsning

2012-03-07 19:11 #0 av: Pagan

Goderafton alla sköna

Nu när vi haft det så himla ljuvligt med vårkänslor och sol i flera dagar får vi antagligen snö under natten och mer kyla på väg. Såååå trist! Men det är ju inte riiiiktigt vår än så man får väl vara glad över de goa dagarna som var.

Hoppas Ni haft en bra onsdag "lill lördag" och att ni är krya. Själv trodde jag att en förkylning var på ingång i måndags, men jag drack en massa ingefära med honung och stoppade det innan. Det som går....det småspringer förbi mig - mitt motto!

Ha det gott

Anmäl
2012-03-07 19:22 #1 av: Amandla

Jodå, allt är väl här! Lite mosig, har klippt den fjärde pudeln på en vecka. Det klumpar liksom ihop sig och alla ska klippas samtidigt. Imorgon kommer nästa och så har jag min Albin kvar sen... ingen rast och ingen ro Flört

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-03-08 20:45 #2 av: Skogshumblan

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för snön!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.