Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 748 ggr
Skogshumblan
3/6/12, 7:03 AM

Tisdag 6 mars

God morgon på er. Här är grått och ruggigt ute. Ser ut att bli en fin, klar dag idag alla fall. Mitt lyxiga schema innebär att jag är ledig idag:) Ska åka till stan med barnen och köpa skor och sommarsandaler till dem idag och som belöning för gott uppförande i skoaffären är lunch på "donkan" utlovad. Sen får vi se vad lediga dagen ger:) Hoppas Ni får en bra dag alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Elpida
3/6/12, 9:00 AM
#1

God morgon Skogis! Låter som att ni har en rätt skön dag framför er!

Igår gick jag tidigare från jobbet, hade alldeles för lite att göra och längtade hem till att krypa upp i soffan med en bok. Vad gjorde jag? Gick lite tidigare… men hämtade då minstan från fritids, lagade mat, skingrade systrarna som kom i luven på varandra… oooh vad lugnt och sköntObestämd. Har börjat känna ett jättebehov av en dag för mig själv där jag kan få läsa, meditera, göra läggningar och bara vara.. själv!!! Spela MIN musik, äta när JAG vill. Jag tror det har lite med att göra att jag faktiskt tycker att jobbet är tråkigt just nu. Att jag egentligen längtar efter att få jobba med hälsa, träning och människor… Men, en vacker dag kanske jag når dit!

Solen skiner genom fönstret, jag har världens vackraste barn och en man som älskar mig - livet är ändå rätt bra!Flört

Ha det riktigt gott idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jessica Holländare
3/6/12, 12:11 PM
#2

Idag är en kass dag med mycket värk och stelhet. Var hos sjukgymnasten och fick akupunktur men hon fick plocka bort nålarna en aning tidigare för jag orkade inte… Rynkar på näsan

Har i alla fall lovat min odåga att gå till simhallen i eftermiddag. Då ska jag mjuka upp mig i bubbelpoolen..

Tjohopp alla!


Pagan
3/6/12, 4:32 PM
#3

Ajajaj jessica, låter både ontigt och jättetråkigt med din värk. Hoppas ett dopp i bubblet hjälpte lite.

Jag tror iofs inte att det spelar roll var och med vad man jobbar Elpida, ibland kommer man in i perioder då det känns pest. Fast jag tror att du skulle må bättre på sikt av att arbeta med människor. Jag är också inne i en pest period just nu, satt och räknade ner till semestertid och jösses vad tiden rusar ändå. På semestern hoppas jag verkligen tiden går i ultrarapid.

Hamburgare till lunch då skogis?? Förmodar att dina små uppförde sig ordentligt……ibland, iallafall så som de ser det.

Ska ta mig en lur strax, bara jag får gaffeln till munnen ett par gånger, är sååååå trött i dag. Drömde en del i natt, det var så dunkelt redan då jag vaknade men det har legat i bakskallen och jagat på mig hela dagen. Känns som något blev sagt/gjort som jag borde lägga på minnet. Kanske kommer det tillbaka om jag lurar lite….Nja har ju iofs aldrig hänt förr men…

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[MorganLeFey]
3/6/12, 5:10 PM
#4

God eftermiddag!

Jag har varit och handlat två vita begonior och två nya ytterkrukor. Det blev jättefint. Solen var framme idag men det var isande kallt i vinden, hua!

Och så har jag fått en beställning på två barnporträtt och ett dubbelporträtt. Så det gäller att vässa pennorna nu! Glad

Precis som Jessica har jag också ont idag, hade det igår också. Jag är helt övertygad om att det är efterverkningar från förra veckan. Det onda sitter mellan skulderbladen. Kanske jag ska testa med lite stretching….. Det är så stelt där.

Nä, nu ska jag läsa bok i favoritfåtölj!

Ha de'

Glad

Pagan
3/6/12, 6:39 PM
#5

Spikmattan!! Det skulle nog göra susen Morgana

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
3/6/12, 8:00 PM
#6

Där sa du något Pagan!! Kanske skulle lat fram min spikmatta! Fast nu mår jag mycket bättre som tur är. Glad Kram på er alla!!!


Annons:
Skogshumblan
3/6/12, 8:30 PM
#7

Pagan, japp det blev happy meal för barnen och hamburgarmeny för mig. Sonen hade tack och lov inte vuxit ur sina joggingskor från i höstas men sandaler till honom, sandaler, jogginskor och stövlar till dotera fann vi. ´Dotera är ju ett "rosaträsk"-troll så givetvis skulle det vara rosa allt eller något med Pippi på, *suckar*. Pippi går an men allt detta rosa?!

Jessica och Morgan, krya på er. Tänker på er!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[MorganLeFey]
3/6/12, 11:25 PM
#8

Spikmatta!! Jag har ingen. Har aldrig ens provat. Kanske det inte är någon dum idé. Jag har en liten boll med piggar som jag brukar lägga bakom ryggen och så står jag mot en vägg och trycket. Men det brukar vara så att bollen far iväg och så blir jag sur. Men förhoppningsvis ligger spikmattan stilla.

Det bästa vore ju förståss om man hade en massör, men någon sådan har jag inte hemma heller Tungan ute

plutopellis
3/7/12, 11:39 AM
#9

Haha, ja du Morgan hade varit roligt att se om även mattan flög iväg Tungan ute

Upp till toppen
Annons: