Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Våra tarotlekar

Psychic Tarot Oracle deck

2012-03-05 20:09 #0 av: Dojdan

Har just köpt denna lek, och den vill jag rekommendera! Jag tycker den är såååå fin!

Anmäl
2012-03-05 20:11 #1 av: Skogshumblan

Grattis till dina nya kort, ser ju jättefina ut! Hoppas ni trivs ihopFlört

Anmäl
2012-03-05 20:19 #2 av: Jessica Holländare

Ja den är superfin!! Vad roligt!! Skrattande

Anmäl
2012-03-05 20:31 #3 av: plutopellis

Grattis till nytillskottet :)

Anmäl
2012-03-05 21:18 #4 av: LightAndShadow

Jag har den, den ropade på mig i affären, och är väldigt förtjust i den. Korten är ovanligt stora men det är ingen nackdel tycker jag och bonus för de förgyllda kanterna. För att inte tala om de vackra bilderna desstuom gillar jag att det finns chakrakort.

Märks det att jag gillar den eller Flört?...

Grattis till en fin lek, hoppas du kommer komma lika bra överens med den som jag gör.

Anmäl
2012-03-06 09:16 #5 av: Maggan71

Åh, vilken fin lek! Blev lite sugen... *ler*

Men är jättenöjd med min egen vackra "glömt-namnet"! Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Anmäl
2012-03-06 11:14 #6 av: Tuva-C

Håller med, har den också och den är verkligen fantastisk! Grattis! Glad

Anmäl
2012-03-06 12:25 #7 av: Angel3

Så vacker tarotlek.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.