Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 800 ggr
Pagan
3/5/12, 3:59 PM

Gomåndag

Jaha så vart det redan måndag igen. Denna vecka heter 10 bara så Ni vet. Hoppas Ni fått en bra start på dagen och på veckan. Själv har jag nyss kommit hem från jobbet och slappar en stund medans middagen puttrar i ugnen. Fiskgratäng. Mumsigt!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
3/5/12, 4:41 PM
#1

God eftermiddag. Vilket härligt väder! Kallt men så härligt med solen och ljuset som är här igen! Nu ska jag njuta av mina älsklingar. Ha en skön kväll alla :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
3/5/12, 6:54 PM
#2

Godkväll allesammans. Skrattande

Alltså, hur kan man vara så trött och sömnig? FörvånadFoten i munnen Får trösta mig med att fler är sådär trötta. Vårtrötthet kanske? Flört

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
3/5/12, 8:05 PM
#3

Kan det vara Isa, känner av det jag också, med inslag av PMS - veckan börjar bra. Men jag har bett Gabriel att ta udden av det jobbiga och ge mig pepping och gröna känslor. Känns som det börjar fungera. Flera är sjuka på jobbet andra trötta och lite stingsliga, kan vara vårkänslor. En är så ovan att man inte kan hantera det??Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
3/5/12, 8:15 PM
#4

Isa, tror det är något de flesta går igenom nu såhär års, vädret och luften …

Pagan ush det där pms lät inget vidare… Hoppas Gabriel är en gentleman och tar skiten!Kyss

Jag tror resten av min familj somnat, eller rättare skrivit, barnen sover och det är så tyst ifrån soffan att jag misstänker att maken somnat också. Själv sitter jag här och funderar på om jag är trött nog för att sova… Nä det är för tidigt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: