Annons:
Etikettandlighet-livsåskådning
Läst 1012 ggr
Pagan
2/26/12, 9:09 PM

Dagens Visdomsord

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Föreställ dig att du skriver ett e-post meddelande till Universum om det du vill ha.

När du är nöjd med ditt meddelande och tycker att det är riktigt klart och tydligt, så trycker du på ”skicka”, och då vet du också att din önskan gått ut i etern.

Du vet också att Universums server är ett automatiskt system, som inte ifrågasätter önskningarna i de e-postmeddelanden det får in.

Dess uppgift är bara att uppfylla alla önskningar.

När du börjar oroa dig och påtala att du inte fått det du vill ha, då har du precis skickat ett annat e-postmeddelande till Universum för att stoppa din beställning.

Och sedan undrar du varför du inte har fått det du bad om.

När du gjort din önskan, kom ihåg att Universums server är ett automatiskt och ofelbart system som aldrig strejkar, och förvänta dig att få det du har bett om!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2/26/12, 9:14 PM
#1

Det där funkar, så kusligt bra att jag får gåshud när jag tänker på det jag fått på det här sättet.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2/26/12, 9:17 PM
#2

Så gött att systemet fungerarSkrattande jag kommer fortsätta med visdomsorden ihärdigt och outröttligt. Det ska in i skallen på oss att det enda vi regerar över är våra egna tankar och tankar kan försätta bergSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2/26/12, 9:20 PM
#3

Skrattande

ja, har precis läst "Kund hos Kosmos" Och det står samma där.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2/26/12, 9:22 PM
#4

Vad är det för ngn bok??

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2/26/12, 9:27 PM
#5

Det är tre böcker, detta är den första. Finns visst en om hur man gör en reklammation också. Skriven av Bärbel Mohr. Hittade den på Livsenergi.

Handlar om hur du får dina önskningar uppfyllda. Hur man lyssnar till sin inre röst, lägger in en beställning och lutar sig tillbaka och låter det hända. Hon har fått sitt drömjobb, sin idealman, pengar, hälsa och till och med ett slott att bo i.

Kostar inget att prova. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2/26/12, 9:41 PM
#6

Den ska jag kolla efter i nästa utskick, verkar ju klart intressant. Ger mig anledning att starta en ny tråd…..Flört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
2/26/12, 9:48 PM
#7

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2/26/12, 9:52 PM
#8

Tipsa om den i LoAtrådenGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2/26/12, 9:56 PM
#9

Japp har jag gjort. Testade den lite lätt i veckan och bad om ett mörkt choklad. nästa dag. Två dagar senare får jag ett mörkt choklad av maken. Tungan ute Trots att han inte skulle köpa något choklad till mig.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2/26/12, 10:08 PM
#10

du serSkrattande jag har plötsligt världens flyt med trafikljus och parkeringsplatser, ställer mig i "rätt" kö, vinner småvinster på lotto pch postkodslotteriet, så snart ska det säkert lossna.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2/26/12, 10:12 PM
#11

Ja, Visst fungerar det. Det svåra är att släppa tankarna på det sen. Tyst

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2/26/12, 10:17 PM
#12

Håller med fullständigt!!!!!!!!!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2/26/12, 10:19 PM
#13

KyssTungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Skogshumblan
2/27/12, 8:47 AM
#14

Det funkar på jobb också. I höstas affirmerade jag mig till långvik och nu har jag gjort det igen. Enda "missen" är att det blev förskola denna gång men jag tror det finns mening med det :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2/27/12, 7:42 PM
#15

Sant skogis, vetetusan hur konkret man ska vara…..eller om det är så att vi inte ser vad som är bäst för oss egentligen……kanske skulle vi också börja med afformationer, inte bara affirmationer?? Det kanske kan lösa vissa knutar och få det att ligga rätt i magen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2/28/12, 6:46 AM
#16

Jag tror för mycket på att någon högre makt vet bättre än jag själv hör och därför ger mig saker och upplevelser som jag behöver. Ta ex min höst. Jag hade siktat in mig på ett halvårsvick här i den skola som ligger nära där vi bor. Jag fick inte det vicket. Men istället fick jag något ännubättre. På alla plan. Jag är övertygad om att det här me affirmationer, böner och vad man vill kalla det för är något större än vi förstår. I Grund och botten tror jag det handlar om hjärtat & själens tillit till det goda. Ungefär som en bäbis litar på sin mamma och pappa.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: