Annons:
Etikettandlighet-livsåskådning
Läst 2333 ggr
Pagan
2/22/12, 7:40 PM

Dagens Visdomsord

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett annat enkelt sätt att använda attraktionslagen till din fördel är det här:

Varje kväll innan du somnar, återupplev de positiva stunderna och tacka från djupet av ditt hjärta för var och en av dem.

Tänk också på den kommande dagen och bestäm att den ska bli fantastisk, att den ska bli fylld med kärlek och glädje och att allt gott ska komma till dig. Bestäm att det ska bli den bästa dagen i ditt liv.

När du sedan vaknar på morgonen INNAN du stiger upp ur sängen, uttala dina intentioner inför dagen ännu en gång och tacka med hela ditt hjärta som om de redan var förverkligade.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
plutopellis
2/22/12, 7:46 PM
#1

Du gör oss så kloka pagan :)

Skogshumblan
2/22/12, 8:13 PM
#2

Ja och frustrerade! Nu börjar väl kom på hur jag skulle affirmerar så är jag inte säker på att det är just det jag egentligen vill. Har kommit på att det inte är så viktigt var jag får jobba utan mer med vilka och hur väl vi mår tillsammans och det goda vi ger och gör för våra kollegor & elever. Hux flux blev det så lätt att affirmera jobbet som väntar på mig i höst.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2/22/12, 8:14 PM
#3

Haha Enkelt? kvart i fyra på morgonen. Snälla nån då vet jag knappt vad jag heter, än mindre vad jag har för intentioner för dagen. FörvånadCool

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[ankibl]
2/22/12, 8:39 PM
#4

Det låter som en bra övning. Ska prova redan ikväll. Sen gäller det att komma ihåg det imorgon bitti Obestämd

Pagan
2/22/12, 9:53 PM
#5

Visst gör jag Pellis.

Skulle tro att dessa visdomsord - om inte annat - ger oss en tankeställare, och vad man ska göra av tanken SkogisFlört

Isa, du får ställa klockan en halvtimme tidigare då, så du hinner tänka innan du vacklar upp och ser dg i spegeln.

Hahaha Anki, en bra vana skapas inte på en gång, vi får nog ÖVA!! som med så mycket annat. Glömmer vi i morgon, så kommer vi kanske i håg det i övermorgonGlad eller i överövermorgon, sedan kanske vi får in det till en trivsam vana och gör det vareviga dag………..

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
5/30/12, 5:51 PM
#6

Snälla Pagan. Spegeln undviker jag vid den tiden på morgonen. Tyst

Men hm får nog skriva en stor lapp och lägga på bordet. Kan ju funka. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Jessica Holländare
5/30/12, 10:34 PM
#7

Isa - Intentionen med dagen är att komma snabbt hem och sova vidare! Flört


Pagan
5/31/12, 12:59 AM
#8

hahaha - dagens bästa planSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: