Annons:
Etiketttolkningar
Läst 7550 ggr
AnnieLee
2012-01-31 21:10

Tolkningshjälp..Översteprästen

Hej! Ställde en fråga om kärlek, hur det såg ut på "kärleksfronten",om det var någon "drömprins" på ingång och då visade sig ingen "prins" utan självaste översteprästen. :) Skämt åsido, hur ska jag tolka det?

Annons:
Skogshumblan
2012-01-31 21:58
#1

Min första tanke är :"titta på vilken grupp kortet tillhör"! Kortet tillhör stora Arkannan som i sin tur är indelad i tre grupper som vill visa oss något. Översteprästen tillhör första gruppen som handlar om vilka personligheter vi möter runt oss men också inåt i oss själv. Och den känsla jag har såhär på rak arm är att det handlar om dig. Res inåt dig själv och försök hitta dina svar så att säga.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2012-01-31 22:04
#2

Stora arkanan, Humblan Tungan ute stora! Vet att du vet, och bara råkade skriva fel, men tillägger det så andra som inte vet får veta. Fin mening jag fick till där så här mitt på kvällen Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2012-01-31 22:05
#3

Haha amandla sidär. Förvirrade klubben har visar sig igen;). Ändrar i mitt svar då så rätt blir rätt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

AnnieLee
2012-01-31 22:19
#4

Tackar :)

Bara Anna
2012-02-01 07:47
#5

Jag är en sorglig människa som är extremt dålig på översättning från engelska till svenska^^ Så jag är inte 100 på vilket kort du menar så jag ger dig båda tolkningarna som jag associerar med dem:

1) High Priest/Magician (1) --- Kärlek kommer till dig om du är beredd att agera! Alltså finns det någon du gillar så är det dags att bjuda ut honom!

2) High Priest/Hierophant (5) --- Kärlek just nu är ganska konservativt. Om du hittar kärleken så är det för att du söker på traditionella platser och beter dig som en "traditionell" kvinna. Alltså kanske dags att söka dig ut någon stans för att själv bli utbjuden?!

Varma lyckönskningar! Håll oss uppdaterade!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Pagan
2013-06-13 21:30
#6

nyfiken i en strut undrar ju såklart: Hur har det gått på kärleksfronten?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Upp till toppen
Annons: