Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 8250 ggr
[skymningsaga]
2011-11-16 15:25

tips om duktiga och seriösa spåkvinnor

Jag hade tänkt att för första gången i mitt liv när jag får in pengar. Låta någon proffitionell spå mig i kärlek. Kan någon ge tips på någon bra i helsingborg. Lund eller malmö. Som inte tar mer än 300 kr. Eller någon som gör detta gratis är också oki. Men har fått tips om 2 gärna fler. Tack i förhand

Annons:
[GunillaR]
2011-11-16 15:30
#1

Jag bor i Malmö och tar inte mer än 300 kronor.

[skymningsaga]
2011-11-16 15:34
#2

Haha det här låter fel och fråga . Är du bra? Vad tar du?

[GunillaR]
2011-11-16 15:41
#3

Jag har spått i vanliga kort sedan början av 70-talet. I mitten av 90-talet kom tarotkorten in i min värld. Jag har tagit emot klienter likväl som jag lagt taroter på distans.

Jag har undervisat i Tarot några år, bla a här på iFokus.

Är det bara en fråga du vill ställa. Kärlek är ju ett brett område.

För en "heltäckande" Tarot där du får vägledning inom ämnen som dig själv/hemmet/ekonomi/jobb/vänner/kärlek/faror/fritid/ödet/din inre strävan

för detta tar jag 300 kronor

[skymningsaga]
2011-11-16 15:46
#4

Hm egentligen vill jag ju bara ha svar på kärlek. Om vem han är? Känner jag honom? Hur ser han ut? Vart träffar jag honom? Är han jag gillar nu just han?.

[GunillaR]
2011-11-16 15:51
#5

Vem han är är jättesvårt att säga. Likaså om den man du gillar just nu kommer bli den stora kärleken. Vi har nämligen oftast många kärlekar i våra liv.

Du får höra av dig i pm om du är intresserad Flört

[skymningsaga]
2011-11-16 16:47
#6

Jag bokar tid när det är dags ^^

Annons:
[GunillaR]
2011-11-16 17:26
#7

# 6 - Jo det kan du göra Flört

tarotlasse
2011-11-17 16:24
#8

Hej Skymmningssaga jag finns i HBG.

Men jag tar ju mer en 300 kr för en sittning,

350kr  för en halvtimme elelr 600 kr för en timme.

Men har även en tjänst där jag svarar på 3 frågor för 100 kr.

Men detta med tarotrådgivning så ser du alldrig vad som sker i framtiden utan man ser möjligheterna vad som kan ske sedan är det den egna viljan som styr i slutändan. Så man kan bara se ett siande som en vägledning.

Kärleks frågor är det absolut svåraste att lägga på eftersom det då rör sig om 2 skilda personers vilja och som seriös tarotläggare lägger man alldrig på ngn utan dennes medgivande så inte alltid så lätt att gå på djupet på motparten.

Så det kan finnas alla möjlighter till en kärleks relation men att ngn av parterna tar ett beslut att göra motsatsen.

Lasse

Mads
2011-11-18 09:28
#9

Jag håller med föregående om att kärlek är svårt att lägga för, men inte omöjligt i min värld.

Amor Vincit Omnia

[GunillaR]
2011-11-18 11:29
#10

Man kan inte se vem det är, dvs man får inga namn eller något annat som direkt knyter till vederbörande. Däremot kan man få lite hint om utseendet, om karaktären osv, men denna beskrivning kan ju stämma in på mer än en.

Att peka ut någon, det går inte.

Men sedan kan man ju se OM något förhållande är nära förestående, men inte med vem. Man kan ibland också se om man kommer träffa vederbörande i någon speciell miljö eller vid något evenemang.

Det finns en del man kan se "runt om" men det är omöjligt att ge exakta besked.

Blackheart
2016-01-12 23:51
#11

GunillaR Skulle du vilja kontakta mig. Jag bor i malmö. blackheart@live.se Vill boka tid

Tarotstollan
2016-01-13 00:22
#12

#11.Gunilla är inte längre medlem på iFokus och har avslutat sitt konto här inne.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sagaliten
2016-01-13 00:36
#13

#11 Randi i Trelleborg har jag hört otroligt mycket gott om. Hon har även skrivit böcker och så. Hon ska vara i nivå med Benny Rosenqvist eller vad han heter på det okända (bättre enligt vissa) MEN prismässigt är det dyrare. Hon tar 800 för en timme. Och har just nu inte ledigt förrän i mitten på juni (Benny tar 1000 för 30 minuter sist jag kollade) Men jade du kunnat tänka dig att göra det på distans? Köpte nyligen en läggning av en som jag haft kontakt med via FB och jag började skratta åt mycket medan jag läste för att det stämde så bra. Tror det var 300 och så var det både allmänt + att man fick ställa ett par frågor. Hon hade även tex 3 frågor för 200 och något mer, så lite varierat utbud. Säg till om det skulle vara intressant. #12 Du vet inte om hon har någon hemsida eller så Tarotstollan? Gunilla menar jag då. Tänker om hon fortfarande är aktiv, fast inte kvar här

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Tarotstollan
2016-01-13 00:39
#14

#13. Tyvärr inte, hon hade avslutat sitt konto innan jag blev medlem här och det är några år sedan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
2016-01-13 10:11
#15

#13 1000 för 30 minuter? 😮😴

Lär er hellre lägga Tarot själva! Det är roligt. Eller ta en årsspådom av Ylva Trollstierna. Hon tar inte mer än någonting på 300:- (på distans) om jag minns rätt. Och hon är bra!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Challa86
2016-01-13 14:20
#16

#15 Det svåra med att lägga Tarot för sig själv är ju att se på korten utan att lägga in önsketänkande och 'se det man vill se'. Eller så kanske det bara är jag som har svårt att hålla den biten isär 😉

challameow.wordpress.com 

Amandla
2016-01-13 14:35
#17

#16 När jag känner så brukar jag  ta fram några  olika böcker och tolka korten mer bokstavligt. Det stämmer oftast mycket bra. Ibland använder jag böckerna på ett enklare sätt, jag slår upp en sida på måfå och läser om kortet, det stämmer också fint.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
katsy
2016-01-13 15:02
#18

Skulle oxå gärna vilja veta mer om kärleken å sånt där besvärligt men hur gärna jag än vill ha tarotkort så verkar jag bli motarbetad på den punkten. Får helt enkelt vänta å se vad som händer…

Challa86
2016-01-13 17:15
#19

#17 tack för tipset 👍 kanske inte vore så dumt att kika i böckerna lite nu och då 🙂

challameow.wordpress.com 

Sagaliten
2016-01-13 23:13
#20

#15 Mimm, jag vet, men tror det har blivit så för att ha e tv-kändis nu oxå. Någon som har koll på Drömtida? Vad det gäller rykte, om hon är positivt omtalad eller icke? Finns också i Trelleborstraktem men håller på med lite annat än bara Tarot tror jag. Automatskrift och trumresa och budskap och lite smått och gott. Finns en tjej också på FB, Jennie tredje ögat har också så hon spår på distans. Får man i ett fint litet dokument sen

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Upp till toppen
Annons: