Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Månadens/Veckans/dagens kort

Orakelkort - Path of the soul tips!

2011-06-05 07:55 #0 av: ina3

Jag har hittat en sida som jag gillar, man får bra och träffande svar ifrån korten.  Kika in!

http://fractalart.ca/the-goods/the-cards/online-card-reading-its-free.html

Anmäl
2011-06-05 10:45 #1 av: Skogshumblan

Tack för tipset Ina, blev nyfiken och kikar in nu!

Anmäl
2012-06-03 09:09 #2 av: Pagan

*

Anmäl
2012-06-03 10:27 #3 av: liawilson

hmm vad konstigt..ditt inlägg är visst skrivet om 2 dagar humblan & inas också,hmm

Tack för tipset ina=)

Anmäl
2012-06-03 10:28 #4 av: liawilson

hahaha oj, ser nu att det var skrivet 2011 ;)

Anmäl
2012-06-03 10:31 #5 av: Isa56

Haha, Flört Men sidan finns kvar, jag var ute på den. Skrattande

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-06-03 10:58 #6 av: Skogshumblan

Hahaha så skönt att Agda fått fler vänner;)

Anmäl