Annons:
Etikettkanalisering
Läst 3544 ggr
Pagan
4/13/11, 8:37 PM

ModerJord nätverket - inbjudan

Offentlig kanalisering av Gudomliga Medvetandet

Onsdag 27 april 2011, kl. 18.30, 
Folkkulturcentrum, Artemisgatan 19, T-bana Ropsten
Gratis inträde. OBS! Endast föranmälan! (Max 150 personer)

Under kvällen kanaliserar mediet Maria Bertram ett budskap till mänskligheten från Gudomliga Medvetandet (Gud), samtidigt som hon genomför en energiöverföring av medvetandehöjande energier till alla i publiken. Budskapet kommer att handla om den Gudomliga Människan och Jordens och mänsklighetens inträde i den Nya Andliga Tidsåldern. Detta är Marias första offentliga kanalisering av Gudomliga Medvetandet sedan slutet av 2009. Efter kanaliseringen berättar Manne kort om Moder Jord-nätverket och de leder tillsammans en gemensam healingsession för Moder Jord. Kanaliseringen kommer även att filmas och videon kommer att publiceras på Internet. Varmt välkommen!

Tyvärr är antalet platser begränsat till 150 personer. Skicka din föranmälan till moderjordnatverket@gmail.com så snart som möjligt. Ange hur många du/ni är som vill komma. Om du kommer kan det hända att du syns i bild på videon från kvällen som kommer publiceras på Internet. Invänta e-mail från oss med bekräftelse på att du har fått platserna.

Offentlig kanalisering av representant för Galaktiska Federationen

Måndag 9 maj 2011, kl. 18.45

Jordstrålningscentrum, Kammakargatan 56, T-bana Rådmansgatan

Gratis inträde. Ingen föranmälan – kom i god tid!

Under kvällen kanaliserar mediet Maria Bertram ett budskap till mänskligheten från en ledare för en upplyst civilisation i Kosmos, som dessutom är en representant för den Galaktiska Federationen – vår galax beslutsfattande råd. Budskapet kommer bland annat att handla om Galaktiska Federationens arbete, Jordens och mänsklighetens inträde i den Nya Andliga Tidsåldern och lyftandet av Jordens kosmiska karantän – det vill säga upptrappningen av öppen kontakt med andra civilisationer. Detta är Marias första offentliga kanalisering av en representant för en annan civilisation någonsin. Efter kanaliseringen berättar Manne kort om Moder Jord-nätverket och de leder tillsammans en gemensam healingsession för Moder Jord. Kanaliseringen kommer även att filmas och videon kommer att publiceras på Internet. Varmt välkommen!

Eftersom platsantalet är begränsat och intresset är mycket stort rekommenderar vi att ni kommer i mycket god tid för att försäkra er om att få platser. Om du kommer kan det hända att du syns i bild på videon från kvällen som kommer publiceras på Internet.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
4/13/11, 8:55 PM
#1

Så spännande det låter, även om jag inte är helt övertygad om att jag tror på just det här….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
4/13/11, 10:19 PM
#2

Synd att det inte är i Malmö, skulle vara intressant.

I och för sig så är jag lite skeptisk till kanaliserade budskap, av den anledning att det är väldigt många som skickas, det ena märkligare än det andra. Men budskapen ifrån Moder-Jordnätverket känns seriöst. Därför skulle det vara intressant att närvara.

Jag har faktiskt haft den stora förmånen att få närvara vid en kanalisering med Sananda och Ashtar får några år sedan. Det var hos ett medium i Lund där han ville ha några "försökskaniner" eftersom han skulle starta en rörelse med detta. Förutom jag var där fyra andra personer. Vi fick göra en "resa" som inte var av denna värld, jag lovar!

christel70
4/13/11, 10:42 PM
#3

Synd att man inte bor i Stockholm för jag skulle gärna velat medverka - inte för att höra om det kanaliserade budskapet utan för energiöverföringens skull.

Gilla - det lät intressant med Sanada och Ashtar. Det handlade väl också om det gudomliga medvetandet?

Medarbetare på Tarot

[GunillaR]
4/13/11, 10:56 PM
#4

# 3 - Jo visst handlar det om det Gudomliga medvetandet, absolut!

Vi fick göra en resa till det åttonde medvetandenivån, det som just nu ligger över våra chakran. Och det där var häftigt, det går inte att beskriva i ord. Det gäller att guiden kan sina saker vid sådana här övningar så att inte våra kroppar far illa vid skiftningen. Jag märkte inget när jag gick upp men det var lite jobbigt när jag skulle gå ner igen, och samma sak upplevde en kille som jag åkte med.

Efterhand som medvetandenivån höjs på planeten så kommer ju vi människor också att följa med där -  tror jag. Och hoppas jag.

Skogshumblan
4/13/11, 11:19 PM
#5

Jisses så ovetande jag är… På ett riktigt härligt efterblivet sättTungan ute.

Nu har jag ju alla möjligheter att lära mig och uppleva så det är ju en positiv sak med att vara ovetande och efterbliven…Cool

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
4/14/11, 7:04 PM
#6

Skogis, du e för goSkrattande

Låter som en underbar upplevelse Gilla. Jag har också en god känsla för moder Jordnätverket. För mig var kanaliseringar enbart flum för ett par år sedan, men nu kan jag våga mig på att ta en del för "deras" sanning i alla fall. Tolkningen är ju inte alltid så lätt kan jag föreställa mig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Upp till toppen
Annons: