Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 4262 ggr
[Linda-E]
2010-01-08 14:36

Aura blommor

Jag brukar träna på att se auran runt växter.

Idag låg jag i soffan och tittade mot ett grönt blad och då såg jag det vita runt bladet. Tittade på amaryllisens blomma och såg något blå-grönt runt den. Så vackert.

Ser ni auran runt växter?

Annons:
Soffe
2010-01-08 14:40
#1

Nej. Jag tittar inte på växter på så vis. Men jag tvivlar inte på att det går o se.

[Camio]
2010-01-08 15:37
#2

Har inte heller kollat växter på det viset, men det ska jag pröva :)

TantAlma
2010-01-08 16:18
#3

Jag lyckas ibland men oftast dyker den upp när jag minst anar det. Att träna upp den har varit svårt.

Alma

Skogselva
2010-01-08 16:43
#4

Kan inte ha växter - de vissnar Gråter 

Dock kan jag sitta väldigt länge och bara kolla på moder jords växter, kanske inte är auran jag ser, men något är det som gör att jag inte kan slita blicken därifrån…

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Linda-E]
2010-01-09 10:58
#5

# 4 visst är det fantastiskt vackert när vi får uppleva och se auran runt växter och djur.

lolloann
2010-01-09 15:26
#6

Har läst nånstans att om man ska träna att se auran så ska man börja med träd. Jag ser fortfarande bara det ljusa runt omkring, inga färger ännu.

Kramar

Annons:
Skogselva
2010-01-09 20:37
#7

Så här om vintern tycker jag det är svårt att skilja "färg från färg" när allting är vitt och solen speglar sig i snön.

Men visst är det vackert då man ser det. (Tror mig ha sett det iaf Tungan ute)

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Upp till toppen
Annons: