Annons:
Etikettofftopic
Läst 2620 ggr
Isa56
2010-02-21 11:16

Har ni gjort bort er?

Har ni någon gång gjort bort er sådär pinsamt, så man letar efter ett hål och krypa undan och gömma sig?

Det har jag gjort, många gångerSkämsSkrattande

För några år sedan körde jag in på macken för att tanka. Går in för att betala, tar upp kortet och vill lämna det till mackkillen, som stirrar förvånat på det, och säger: Det här kan du inte använda här. Jag envisas, men han vill inte ta emot mot. Jag blir lite småsur och talar om för unge herrn att det betalade bensinen i Åstorp med förra veckan. Gjorde du? säger han och ögonen blir klotrunda av förvåning, samtidigt ser hans blick börjar flacka. Ja säger jag och det var inga problem. Samtidigt viftar jag med kortet…………………..Skäms Och upptäcker något väldigt pinsamt. Glöm det säger jag och tar upp DET rätta kortet.Oskyldig Han hade svårt att hålla sig allvarlig. Vad jag försökte betala med? Haha mitt lånekort på biblioteket.SkämsSkrattande Som sagt lånekort kan man inte betala bensin med.

Någon mer som har någon rolig historia om att göra bort sig?

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Pagan
2010-02-21 12:33
#1

Ja jag gjorde oxå bort mig en gång på en bensinstation. Var inte ofta just på denna station och när jag kör in så står där ett gäng med knuttar som ser biffiga och tuffa ut. Jag kör in och kliver ut och lägger i kortet och tar bensinslangen då jag upptäcker att jag har tanklocket på andra sidan. Lite pinsamt tycker jag att detta var och försöker då få slangen att räcka runt. Killarna börjar skratta och pikar mig lite över att jag har så dålig koll. Jag får sätta tillbaka slangen och sätter mig i bilen och kör ett varv runt, bara för att upptäcka när jag klivit ur att jag står med fel sida ändå. Jag skulle givetvis ha backat och kört fram på andra sidan. Nu viker sig killarna av asgarv. De kommer fram och berättar för spånet hur fel jag tänkt. En av dem sätter sig i bilen och kör fram "rätt" och en annan frågar om jag behöver assistans med tankningen. Jag fick hjälp och killarna skrattade gott åt mig hela tiden. Själv hade jag nog väääldigt röda kinder.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
2010-02-21 13:39
#2

Varför gör vi kvinnor bort oss på mackar???????

Isa56
2010-02-21 13:57
#3

 Pagan, det skulle jag velat se, skönt det bara inte är jag som gör bort mig ibland.

Morgaine Mackar är gjorda av män, antagligen hihi Flört Har försökt få min man att tanka min bil. Men han vill inte!!!!!!Oskyldig

Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
2010-02-21 14:14
#4

# 3 - Så är det nog. Jag har alltid kännt det väldigt jobbigt varje gång jag ska tanka trots att jag egentligen inte har några problem med vare sig tanklock, rätt sida, backa eller någonting.

Det ligger ett moln av testosteron kring en mack och när man kör igenom detta så blir man påverkad.

Det bästa är egentligen automatiska tankar där det inte finns någon personal. Där finns heller ingen testosteron.

[GunillaR]
2010-02-21 14:19
#5

Eftersom jag mer eller mindre gör bort mig dagligen så skulle det bli en bok om alla mina fadäser.

Men en kommer jag ihåg ganska tydligt.

Detta var någon gång i början på 70 talet. Jag jobbade ganska nära ett köpcenter och brukade vara där inne på lunchen på en liten bar och äta. Det fanns en stor skobutik därinne och jag hade spanat in ett par läckra skor i mörkbrunt läder, med en liten platåsula och en kratig klack.

Och så var det löningdags. Jag drog iväg till köpcentret med checkboken i högsta hugg med riktning till skobutiken.

Boooooiiiiinngggg!!!!!!!!

Jag sprang rakt in i ena glasväggen som inte var öppen. Gissa om jag kände mig dum!!! SkämsCool

Ett sådant tillfälle då man vill sjunka genom marken.

Mysan59
2010-02-22 00:30
#6

Ja man gör väl bort sig titt som tätt… men det här glömmer jag aldrig.

Det var 1973 (jag var 14 år) och jag satt på ungdomsgården o tittade på TV. Jag var jättefisnödig, men vågade inte resa mig för att gå till toan, för jag trodde fisen skulle komma ut då. Skäms

Så jag satt där alldeles still o koncentrerade mig på TV och att knipa igen om fisen och då, ve o fasa, känner jag nån som sticker fingrarna i sidorna (bakifrån) på mig att att skrämma/kittla mig och det säger bara BRAK BRAK BRAK, när fisarna kom loss!

Fy fan det var dessutom en av skolans populäraste killar som skulle skämta med mig men han blev rätt skraj själv när det brakade till o hoppade bakåt o undrade vad som hände.

Då önskade jag att golvet skulle öppna sig…

Annons:
[Jeremina]
2010-02-22 01:24
#7

Det har jag hört att flera har provat med att betala med lånekort Flört

Isa56
2012-02-20 17:05
#8

Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-02-20 19:40
#9

nämen Myzan fy såååå pinsamt, förstår att du kommer i håg det trots tiden som gått. fast himla kul för oss andra nu att skratta åt.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-02-20 19:49
#10

Skojar du? Vore det en os-gren hade jag varit med i landslaget…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2012-02-20 19:55
#11

#10 Berätta….Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
2012-02-20 19:58
#12

Åh vad jag skrattar gott åt er alla!! Haha! Underbart av er att dela med er! Jag kommer inte på något såhär på rak arm men ska se om jag kommer på något…

tarotlasse
2012-02-20 21:15
#13

Göra bort sig det är jag van vid är ju en rätt så impulsiv och spontan person vilket kan bli lite att man gör lite grodor i mellanåt.

Men det pinsamaste jag varit med om var nog en date jag var ute på i början av 80 talet.

Jag hade träffat en tjej nere i Skåne och var nere och sökte jobb och samtidigt så träffade jag denna tjej.

Vi åkte på Bio i Malmö och när vi ska köra hem efter bion ser jag att en bil kör efter oss hela tiden eftersom jag inte hittar så bra o kör fel flera gånger och denna bil fortfarande följer oss blir jag ju lite förrbryllad.

Ännu mer förbryllad blir jag när denna bil kör om mig prejar mig upp på tortoaren.

Ut rusar 2 beväpnade män och öppnar bägge fram dörrarna och sliter ut mig ur bilen och slänger upp mig motorhuven och frågar vad F*N jag gör i Malmö.

Sedan kroppsvisterar dom mig sedan så säger dom till mig att jag ska lämna staden  med en gång och inte sätta min fot i där i gen för jag var inte önskvärd i Malmö.

Visserligen var jag väldigt stökig i min tonårs period men så stökig att det skulle behövas beväpnad polis mot mig det var jag inte.

Men fy vad pinsamt detta var på en Date men som tur vad skrämde dom inte bort tjejen totalt.

För hon blev senare mamma till mina underbara barn.

Lasse

Annons:
Pagan
2012-02-20 21:22
#14

hahaha, nämen kära Lasse, så obetalbartSkrattande Pappa Lasse och hans barns mor i värsta polisjakten.

ja jösses, jag ser det framför mig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-02-20 21:23
#15

Isa, ja men visst, får starta en egen ifokussajt "skogis gör bort sig i fokus"

Frågan är vad jag ska välja, finns liksom en uppsjö… men en favorit som jag själv skrattar gott åt själv är nog när det blev ett goddag yxskaftsvar på tyskan en gång.

Klassen hade lärt sig lite slanguttryck för att man inte är som man ska, problemet är att jag varit sjuk och missat det här.

SÅ när min kompis glatt frågar mig "hast du ein vogel?" vilket jag tolkade bokstavligt dvs, har du en fågel. Jag svarade då sanningsenligt på tyska  nej men jag har en hund. Vad jag inte visste var att min kompis egentligen frågade om jag var riktigt klok varpå jag svarade nä men jag har en hund….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2012-02-20 21:29
#16

ooops!Skäms

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2012-02-20 21:29
#17

#13 Jösses, Tur tjejen inte var så lättskrämd. Skrattande

#15 Haha Språkförbistringen var visst total där. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

tarotlasse
2012-02-20 21:44
#18

Detta med språk kan ju bli väldigt tokigt i bland.

För ett par år sedan när jag var på ett medium konvent i England.

Jag var inte så talför som tur vad utan lyssnade mest.

Men vid ett tillfälle så när vi pratade så blev det ett väldigt gott skratt bland deltagarna när jag pratade.

Nu kom jag inte i håg vad det var jag sa men ngt jag utalade helt fel men det var ialla fall  ett riktigt snuskigt Engelskt slang ord.

Blev ju många fler skratt under denna vecka men då var det inte snuskigt i alla fall men språk är inte min starka sida.

Lasse

Pagan
2012-02-20 21:46
#19

något jag aldrig säger är kock och tupp på engelskaSkäms

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

powerofthebass
2012-02-21 10:32
#20

jag sitterb h'ldre tyst än säga vad jag tycker . för att inte göra bort mig

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Annons:
[MorganLeFey]
2012-02-21 13:28
#21

Jag gör bort mig så ofta att jag inte kan komma på något att berätta just nu.

Men jag kommer ihåg någon gång på åttiotalet då en fd arbetskamrat och även väninna var nyskild. Hon hade bjudit hem en del av sina vänner på ett party och så lilla mig. Dessa vänner var samtliga av "skramla-med-juvelerna-klassen" och jag kände mig lite som en katt bland hermelinerna.

Så kom en av dessa stiliga herrar fram till mig och presenterade sig och började småprata. Och så ställde han frågan, som allt ställs - och vad sysslar du med?

Och så fick jag totalt hjärnsläpp. Jag glömde bort namnet på företaget jag jobbade för. Helt borta! Så jag började beskriva vad företaget jobbade med vilket inte var helt lätt, och jag vet inte vad jag stammade fram. Sen var det inte mer prat om den saken. Den stiliga herrn log och vände sig bort till nästa gäst.

Han trodde säkert inte jag var klok.

Maggan71
2012-02-21 13:42
#22

*skrattar högt åt denna underbara tråd*

När det gäller kort så har jag två minnen, varav ett är bara några veckor gammalt…

Jag handlade på Konsum och skulle dra mitt medlemskort, vilket jag också gjorde. Då blev hela apparaten svart. ERROR. Killen i kassan tittade på mig och började trycka på alla möjliga knappar, men terminalen ville inte starta om. Till slut hoppade det igång igen och han sa åter åt mig att dra kortet. Men precis när jag skulle göra det så utbrast han: "Det där är ett ICA-kort!".

Jag visste ju att Konsum och ICA är konkurrenter, men att de tiltar varandras datasystem visste jag inte… *blink*

När jag pluggade för många år sedan så åkte jag in till stan för att handla på bolaget. Lade körortet på lämpligt ställe i plånboken för att slippa dra upp det inne i affären.

Sedan skulle jag ta bussen hem. Håller som vanligt upp plånboken för chauffören och kliver på. Chauffören slängde ut sin hand och fick tag i min handled: "Hördudu! Jag har också körkort, men jag får inte åka buss gratis i alla fall!"

Övriga resenärer skrattade gott när jag rodnande tog fram busskortet BAKOM körkortet…

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

walkinbeauti
2012-02-22 09:39
#23

Ha ha skön tråd och göra bort sig det gör jag så gott som jämt.En enkel händelse var att jag  och min far var ut och handlade men skildes i butiken,när jag kom ut står han där med ryggen vänd och spontanknäpp jag är rusar jag på honom med orden hörru gubbstrutt nu går vi hem.Behöver jag tillägga att det var en helt okänd karl Skäms

Lasses berättelse få mig att tänka på när jag körde tunnelbana fast då vann jag och några ungdomar gjorde bort sig.Hade genom hela stan från Odenplan ett gäng som konstant ryckte i dörrarna så jag förlorade klarsignalen.

Trött irriterad som jag var skällde jag på dom i högtalarna.Kommer in till Skanstull och får via tågradion höra det vart rån vid Gullmarsplan.När jag kör upp för Skanstullsbron ser jag det kryllar av poliser som ska genomsöka tågen i jakt på rånarna och det passade jag på att utnyttja rejält.

Så högt och tydligt talar jag om i högtalarna att ett gäng poliser väntar på er som försökt sabbotera körningen genom hela stan,gissa om dessa ungdomar kröp av tåget skämmandes och rejält bortgjorda.Vilken syn ett stort gäng snutar och några snorungar som trodde dom skulle gripas då var dom bra bortgjorda Skrattande

Maggan71
2012-02-22 11:31
#24

#23 Det var nog en nyttig läxa för de där ungdomarna! *s*

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Tuva-C
2012-02-22 17:21
#25

Vilken underbar tråd! :)

#23 Tumme upp!!

[MorganLeFey]
2012-02-22 20:22
#26

Detta hände på en arbetsplats i mitten av 80-talet. Det var dagen innan midsommarafton och vi jobbade halva dagen. Företaget sålde datorer och hade en serviceavdelning. Vi hade ett rum som fika-rum där vi samlades en stund på en kopp kaffe innan vi gick hem.

Jag var väldigt uppspelt eftersom jag skulle på en fest på midsommaraftonen och kände mig som att världen låg för mina fötter. Det var fint väder och allting var bara helt underbart.

Jag hade några ärenden på stan så jag var den första som gick. Vi var väl 6-8 personer som satt vid fikabordet. Jag ville skicka de allra hjärtligaste hälsningar till alla och gick baklänges ut från rummet. Vad jag inte såg var att där stod en skrivarhuv (ett stort åbäke som man satte över skrivarna som på den tiden höll ett jädrans liv). Alltså snubblar jag över denna huv och faller naturligtvis bakåt på den med benen i vädret.

Jag slog mig inte men guuuuuuuuu vad jag kände mig dum. Jag var nära att aldrig komma tillbaka mera till jobbet. De flesta blev rädda att jag skulle ha slagit mig men där var två personer som inte kunde hålla sig för skratt. Det där var taskigt! Fast sedan skrattade jag själv också åt hela situationen.

Men DÅ hade jag verkligen behövt ett stort hål i golvet som jag bara kunde glida ner i och försvinna………..

SkämsFoten i munnenCool

Isa56
2012-02-22 20:26
#27

Tungan uteCool

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
LinaLj
2012-02-23 11:57
#28

Mitt första jobb var som ordermottagare. Vi var ett gäng på tio tjejer som satt i små bås och tog emot ordrar via telefon och internet. Båsen var uppbyggda av skärmar så om man stälde sig upp så såg man in i grannarnas små bås. Det var verkligen ett trevligt ställe.

Vi hade även en vaktmästare som var en riktigt skön kille som brukade komma upp och prata och skämta lite med oss. En dag satt jag i telefon med en kund och knappade in en order. Vakmästaren smög upp bakom mig och tryckte fingrarna i sidan på mig. Jag är otroligt kittlig så jag flög upp och skrek ut ett "Weeee". Kunden i andra änden av luren frågade förskräckt vad som hände, var på jag svarade: "Han tar mig bakifrån"

Naturligtvis insåg jag i samma sekund som ja sa det hur det lät och med tanke på hur mina arbetskamrater skrattade så insåg jag att alla hade hört det. Kunden blev väldigt tyst och jag försökte stamma fram en förklaring samtidigt som vaktmästaren skrattade så han grät.

Det dröjde ett bra tag innan jag ringde den kunden igen…

Isa56
2012-02-23 12:08
#29

#28 Haha, jag förstår att du inte uppskattade det då. Men jag ser det framför mig. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Maggan71
2012-02-23 12:35
#30

#28: Åh, guuud, så underbart!!! *skrattar högt*

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

[MorganLeFey]
2012-02-23 16:43
#31

# 28 - Ha ha ha SkrattandeTungan ute

Pagan
2012-02-23 19:45
#32

oh my god!!, Lina oförglömligtSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

tarotlasse
2012-03-25 01:19
#33

Tänkte lyfta fram denna tråd igen eftersom den skapade många roliga skratt och det kan vi behöva.

Jag ska berätta en pinsam händelse som skedde när jag var i 20 års åldern.

Vår yrkes skola  var på ett studiebesök i en annan del av landet och sov på hotell.

Jag delade rum med den tjejen som jag var tillsammans med då.

På kvällen så festades det till rätt så rejält i baren och jag blev rätt så rejält rund under fötterna denna kväll så jag slocknade rätt så tidigt.

På morgonen så ringde telefonen och jag gick upp och svarade helt naken och det var telefon väckningen.

Så  jag vänder  mig om och ska väcka min tjej och först då upptäcker jag att det är inte hon som ligger i sängen utan en helt annan tjej som låg i sängen.

Jag blev ju helt överrumplad  över denna upptäckt o hade ingen aning om vad som skett.

Det visade sig att dom velat driva med mig eftersom jag blev så full så min tjej och denna tjej bytte rum med varandra under natten.

Men dom hade ju fruktansvärt kul åt detta ja inte bara dom hela klassen

As garvade ju under frukosten åt detta spratt för alla vistte ju om det.

Lasse

Skogshumblan
2012-03-25 21:54
#34

Linalj TACK för att du delar med dig av den. Oh den kommer jag leva på läänge.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
2012-03-25 22:04
#35

Hmm Lasses var ju nästan lite föööör busig. Jösses en annan hade nog gjort i trosan av förskräckelse, måååånga tankar som hinner fara runt i huvudet - vad har jag/vi gjort/vem är hon/ vad ska flickvännen säga/alla kompisar som är med/oh my, stygga vänner du har LasseTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-03-25 22:38
#36

Hahah Lasse, vilken grej!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elena-Maria
2012-05-30 11:29
#37

Fantastiskt rolig tråd! Vädret ute är sisådär och jag sitter och njuter av att mitt första sommarlov på 11 år börjat ;)

Kan dela med mej av en upplevelse jag hade för en herrans massa år sedan när jag gick i sjuan. Allt var ju så pinsamt när man gick på högstadiet och jag hade aldrig varit en frukostmänniska. Under en lektion på förmiddagen kände jag hur jag började bli rejält hungrig och min mage började småkurra. Jag försökte flytta mej lite på stolen för att få det att sluta men icke. Mitt i tystanden då klassen sitter med näsan i sina böcker och jobbar ger min mage ifrån sej ett riktigt avgrundskurr som hörs över hela klassrummet. Jag ville bara dö… Jag minns fortfarande paniken jag kände.

Gissa om jag blev en frukostmänniska efter det ;)

Fred och god växt!

[C Stark]
2012-05-30 14:09
#38

Vilken rolig tråd, Tack nu fick jag ett rikigt gott skratt - det behövdes idag!!

Jag ska bidra med mina bravader senare…. Flört

Tarotstollan
2012-05-30 20:16
#39

37. Jo tack! Det där magkurrandet kommer jag ihåg från högstadiet.Skäms

 För mig var det på eftermiddagarna, vi fick alltid våran lunch serverad vid  11-tiden och vi slutade 15.10. Nästan varje dag de sista timmarna så satte min mage igång att kurra och mullra! Värst var det naturligtvis de dagar när maten inte hade varit god och jag kanske bara hade ätit lite. Jag försökte med allt för att hålla magen lugn, hålla andan, djup andas, dra in magen, spänna den men inget funkade. Skrikandes

Som tur var så var det oftast bara min bänkgranne som hörde det mesta, men hon å andra sidan hade svårt att hålla tyst och satt och fnittrade mest hela tiden. Vilket naturligtvis fick mig att börja fnittra och sen började magen väsnas ännu mer! Ibland blev läraren sur och sa till oss, och då blev vi ännu mera fnittriga!SkrattandeSkrattande

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Isa56
2012-05-30 20:33
#40

Ja jösses så det kan bli ibland. Skrattande

Seaste eskapaden från mig. Jobbar som de flesta vet tvåskift. Börjar halv sex på morgonen ena veckan och kvart i två på eftermiddagen den andre veckan.

Nå den här tisdagsmorgonen vaknar jag klockan fem, inser sömnigt att jag blir sen, tar en halvtimme bara att köra till jobb. Vinglar upp och in i arbetsrummet ringer min chf och medan signalerna hörs, börjar hjärnan sakta vakna och undra lite yrvaket vad kroppen sysslar med. Och varför i hela friden satt jag uppe till ett på natten när jag ska upp strax innan fyra i ottan?

Chefen svarar inte och jag kommer på att jag har eftermiddagsskift den här  veckan. Lägger snabbt på luren och tar mig in i sängen där jag naturligtvis väckt maken som undrar om jag är riktigt klok egentligen? När jag kom på jobb, var det en väldigt road chef. Jodå jag hade väckt honom, men inte hans fru och nyfödda baby, som tur var. Han hade känt igen numret och av någon anledning misstänkt att det var jag. SUCK. Jo jag har ringt honom en lördagmorgon med för att tala om att jag försovit mig. SkämsOskyldig Ibland lägger jag en lapp på bordet, så jag vet när jag ska jobba. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2012-05-30 20:49
#41

Isa, du är underbart härligt förvirrad ibland!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Isa56
2012-05-30 20:52
#42

Ja eller hur. Hm. Haha Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2012-05-30 20:56
#43

Åkte på att vara prisutdelare i söndags. Jag är normalt sett rätt så normalfuntad en trappa upp, eller iaf vill jag tro det.Tungan ute

Meen stress och jag = virrighet.

Det blev fel medalj till två, delade ut i lite fel ording ( vem fasen har sagt att brons måste delas ut först?) och bäst av allt var nog att jag själv inte märkte utan min tränare lite halvt diskret väste fram det hela….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2012-05-30 21:10
#44

Haha, härligt Skogis. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
2012-07-21 20:12
#45

Putt. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-07-21 21:03
#46

Påminner mig om att jag drog i gång larmet en tidig morgon på en av skolorna jag ofta assisterade på, en jäkla massa år sedan - detta var dagen efter vi ställt om till sommartid - alla utom jag då förståss.Skäms Jag stack i väg av rena förskräckelsen, securitas kom och det kostade en utryckning. Å av någon konstig anledning så fattade alla på skolan att det var jagFörvånad Så det vara ju bara att erkänna att så var fallet.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2012-07-21 21:10
#47

Haha, jag hade nog också sprungit i rena förskräckelsen. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-07-21 21:17
#48

Jäkligt Piiinsamt. En av lärarna krävde att securitas snubben följde med runt i varenda skrymsle för hon trodde rövare och banditer fanns överalltSkäms Fick ofta höra länge efteråt att "kom inte för tidigt i morgon bara" hahaha - som om det var kul!Obestämd

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Puppan]
2012-07-21 21:18
#49

Haha jag håller på att skratta ihjäl mig här.. å herregud #6 Mysan59 Skrattande jag kan dra en fishistoria jag med.

Det var förra året, jag var höggravid. Var på en stor galleria och inne i en liten butik. Det var ju självklart andra människor i butiken. Jag var så fisnödig, trodde nästan att jag skulle göra på mig.

Höll igen allt vad jag kunde för kung å fosterland en bra stund. Sen började det att lugna ner sig så jag kunde släppa efter lite, ja inga problem. Så kände jag nämen nu är det bara  en sådandär smygare så den kan jag släppa ut. BOOOM alltså (ursäkta uttrycket) men jag tror arslet fullkommligt exploderade, å det var ju inte bara en, det bara smattra där bak.. men fy vad pinsamt alltså Skäms.. å jag skulle försöka knipa ju mer jag knep så spände jag magen å det bara fortsatte en stund. Jag gick ut ur affären kan jag säga å mitt ansikte lär ju sett ut. Å jag blir bara kallsvettig av att tänka tillbaks på det.

Det här var den värsta fisen någonsin, jag har aldrig varit med om värre.

[Puppan]
2012-07-21 21:19
#50

Jätterolig tråd för övrigt!! Skrattande

plutopellis
2012-07-21 21:34
#51

#49 *asg*

Hahaha! Vi har ju larm kopplat til rökdetektor. Den sitter så fint precis utanför köket och vi har antagligen inte en så bra fläkt för ibland när vi steker mat går det igång och då ringer ju alltid larmtjänsten upp om de ska skicka brandkåren eller ej. Nej vi lagar mat… Ja, det är väl inte så farligt eller? Tills gubben svarade sist och fick frågan: Är det ni som brukar laga mat eller? Förvånad Har det hänt så många gånger!!! SkämsSkämsSkäms Tur man bara har dom i luren och inte framför ögonen FlörtTungan ute

Pagan
2012-07-22 13:12
#52

Puppan stackars stackars dig, men guuud vad roligt för oss andraSkrattande Kan ju bara tänka mig hur du kände det då. Å gud så kulSkrattande Där gav du folk en del att samtala om hemma.

Pellis, hmpf, pinsamt! Tur de inte rycker ut direkt då iallafall. Hade varit mer pinsamt att förvånat möta dem med stekspaden i nävenTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

tarotlasse
2012-07-22 21:22
#53

Ja du detta med vakt bolag och utryckningar för några år sedan gick larmet på data avd på en tidning jag jobbade på.

Det var en lördag kväll och jag arbetade med ett kändis bröllop som skulle gå i tryck dagen därpå det var bara jag och en till som befanna oss där denna kväll.

Men väktaren var så jäkla rädd och vågade inte gå in där larnet gått  så jag gick in i stället he he.

Visserligen var väktaren beväpnad med en stor ficklampa men jag var så mycket större så först när jag gick in vågade väktaren också gå in.

Så inte  alltid väktarna är så stora i korken när larmet går.

Men för många år sedan då jag satt vak på en industri där vi gjort en reparation.

Så mitt i natten så kom en väktare ingen av oss visste ngt om den andras närvaro.

Jag vet inte vem som blev räddast väktaren eller jag men vi sprang åt varsit håll den gången  men då var jag inte så gammal bara 18 år,

Lasse

Pagan
2012-07-22 21:26
#54

hahaha Lasse, Ja det är uppenbarligen inte så att man söker jobb efter egen fason alla gånger. Tänker på dina "väktarmöten"

ja bättre fly än illa fäkta. Man kan bli lite förvånad över ens egna reaktion ibland.

Vissa saker minns man verkligen för livetSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Puppan]
2012-07-22 21:40
#55

#52 Ja Pagan det var verkligen en hemsk stund SkämsSkrattande haha. Jag vågade inte se mig omkring, eller se någon i ögonen. Gick ut därifrån med blicken i golvet och högröd i ansiktet när allt var "klart".

Annons:
Pagan
2012-07-22 21:42
#56

Ja herre jösses puppan, glad att du delar med digSkrattande Kan ju skylla på graviditeten iallafallFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
2012-07-22 21:44
#57

Haha.. störtskön tråd. Fortsätt dela med er , jag skrattar hjärtligt!
Jag har försökt rannsaka mig själv flera gånger num och problem är inte att jag gör glana saker, det händer för jämnanm, men tyvärr blir  jag aldrig blir generad… Flört

[Puppan]
2012-07-22 21:44
#58

Haha ja precis Skrattande

Upp till toppen
Annons: