II Översteprästinnan
Intuition /Oberoende / Frihet / Kontakt med det högre jaget /Andligt uppvaknande.
Vi kommer alla att märka en förändring hos oss själva, att det undermedvetna stiger upp till ytan och en konfrontation är oundviklig. Vi får var och en kontakt med den inre rösten.
Detta sker under en process och kan ta ända upp till ett år. Välkomna förändringen och låt denna ske, eftersom det är bestämt så!
Vi kommer att drömma på ett annat sätt, och vi kommer att få kontakt med våra drömmar. En del drömmar har ett meddelande till oss personligen. Ibland är meddelanden glasklara, ibland är de inlindade i banala vardagshändelser och ibland kan de vara väldigt mystiska och skrämmande. Under denna process kommer vi att inse att allting går i cykler.
Minnen från tidigare liv kan börja öka hos var och en.
Vi känner mer och mer att vi behöver dra oss undan den yttre världen eftersom vår inre värld har vaknat och ju mer uppvaknanden som sker desto mer inser vi att vi inte kan leva på det sättet som vi gjort nu. Vi har låtit det yttre styra det inre. Tiden är nu kommer då vi låter det inre styra det yttre.
Intutionen blir starkare och starkare. Det är viktigt att vi lyssnar på våra kroppar och på våra känslor. Då kommer vi nämligen till insikt att detta vet vi redan men hade bara glömt.
'Språket från drömmedvetandet är det djupaste sättet att tänka - tankar i den högra hjärnhalvan aktiverade av den vänstra handen - det är ett sätt att kommunicera som kulturen i väst har hånat, till sin egen stora sorg och nackdel.'
Många människor kommer att kunna kommunicera med både djur och människor på telepatisk väg.
Detta låter väl helt underbart. Och vad mig personligen beträffar så är jag just nu i en fas där det händer underbara ting. Min Kundalini är nu nästan helt uppe. Nästan gång den stiger är den uppe. och detta kommer ske ganska snart.